Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=изучение драматургии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Дорош, Галина (кандидат філологічнихнаук; доцент; Хмельницький).
    Розвиток художнього сприймання драматичного твору майбутніми вчителями в процесі вивчення української літератури / Г. Дорош // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 12. - С. 8-10. - Бібліографія : С.10 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ драматургического текста -- аналіз драматичного тексту -- вивчення драматургії -- восприятие художественного текста -- драматическое произведение -- драматичний твір -- драматургия -- драматургія -- изучение драматургии -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методика преподавания украинской литературы в школе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- сприйняття художнього тексту -- украинская литература -- українська література -- учитель украинской литературы -- учитель української літератури -- художественное восприятие -- художнє сприйняття
Анотація: У статті розглядаються особливості та характер художнього сприймання драматичних творів студентами-філологами - майбутніми вчителями української літератури.


Знайти схожі

2.


    Шуляр, Василь (заслужений учитель України; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Теорія і методика уроку вивчення й аналізу художнього твору : за сатиричною комедією І. Карпенка-Карого "Хазяїн" / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 19-23. - Бібліографія : С.23 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення драматургії -- изучение драматургии -- комедия сатирическая -- комедія сатирична -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- технологическая модель урока -- технологічна модель уроку -- типология уроков -- типологія уроків -- украинская литература -- українська література -- урок анализа художественного произведения -- урок аналізу художнього твору -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: У статті пропонується технологічна модель уроку літератури з вивчення й аналізу художнього твору відповідно до запропонованої автором класифікації типів уроків літератури. Надається розробка уроку з аналізу сатиричної комедії І. Карпенка-Карого "Хазяї н".


Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван \о нем\; Карпенко-Карый, Иван \о нем\; Хазяїн, сатирична комедія \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Котляренко, Світлана (кандидат філологічних наук; доцент Інституту української філології НПУ ім. М.П. Драгоманова).
    Специфіка вивчення учнями старших класів літературних творів / Світлана Котляренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 15-18. - Бібліографія : С.18 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3 (4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення драматургії -- вивчення літературних творів -- восприятие художественного текста -- изучение драматургии -- изучение литературных произведений -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- сприйняття художнього тексту -- старшие классы -- старші класи
Анотація: У статті висвітлено особливості вивчення учнями старших класів прозових, ліричних і драматичних творів.


Знайти схожі

4.


    Романишина, Наталія (кандидат філологічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
    Методичний аспект вивчення творчості письменника, відомого одночасно як драматург і прозаїк / Наталія Романишина // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7. - С. 31-35. - Бібліографія : С.35: 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ драматургического текста -- аналіз драматичного тексту -- вивчення драматургії -- вивчення творчості письменника -- жанрова трансформація -- жанровая гибридность -- жанровая трансформация -- жанровий синкретизм -- изучение драматургии -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- роди літератури -- роды литературы -- украинская литература -- українська література
Анотація: Мета статті - простежити міжродову дифузію епосу та драми, контамінацію різних жанрів під час вивчення творчості Г. Квітки-Основ'яненка, Л. Старицької-Черняхівської та інших письменників, які створювали одночасно прозаїчні та драматичні твори.


Дод.точки доступу:
Квітка-Основ'яненко, Григорій (письменник) \о нем\; Квитка-Основьяненко, Григорий \о нем\; Старицька-Черняхівська, Людмила (письменник ; 1869-1941) \о ней\; Старицкая-Черняховская, Людмила (писательница ; 1869-1941) \о ней\

Знайти схожі

5.


    Горболіс , Л. М. (доктор філологічних наук; професор; завідувач кафедри української літератури Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка).
    Вивчення творчості М. Кропивницького в університеті / Л.М. Горболіс ; бесідував К. Голобородько // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7. - С. 29-30. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення драматургії -- вивчення творчості письменника -- изучение драматургии -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література
Анотація: Бесіда присвячена вивченню драматичних творів М. Кропивницького у вищій школі.


Дод.точки доступу:
Голобородько, К.; Кропивницький, Марко Лукич \о нем\; Кропивницкий, Марк Лукич \о нем\

Знайти схожі

6.


    Сеник, Надія (вчитель української мови та літератури; Тернопіль).
    Проблема особистого щастя в драмі Івана Франка "Украдене щастя" : конспект уроку / Надія Сеник // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 21. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення драматургії -- вивчення творчості письменника -- изучение драматургии -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- план-конспект урока -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Пропонується конспект уроку з вивчення драми І. Франка "Украдене щастя".


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (письменник) \о нем\; Украдене щастя, роман \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Міщенко, Оксана (аспірант Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Шевченка).
    Роль заголовків у процесі вивчення драматичних творів / О. Міщенко // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 10. - С. 52-54. - Література : С.54 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення драматургії -- заглавие произведения -- заголовок -- изучение драматургии -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская драматургия -- украинская литература -- українська драматургія -- українська література
Анотація: Розглянуто підходи до вивчення заголовку художнього твору в процесі його шкільної інтерпретації. Крізь призму заголовків драматичних творів кінця 19 - початку 20 ст. простедено основні тенденції драматургії того часу.


Знайти схожі

8.


    Шевченко, Зоя (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Загальнокультурна основа вивчення драматичних творів І. Котляревського на факультативних заняттях / З. Шевченко // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 5. - С. 33-35. - Література : С.35 : 4 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення драматургії -- вивчення творчості письменників -- изучение драматургии -- изучение творчества писателей -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- факультативні заняття -- факультативные занятия
Анотація: Розглядається проблема вивчення драматичних творів І.П. Котляревського "Наталка Полтавка" і "Москаль-чарівник" у загальнокультурному контексті на факультативних заняттях.


Дод.точки доступу:
Котляревський, Іван Петрович (письменник ; 1769-1838) \о нем\; Москаль-чарівник, драма \о произв.\Наталка Полтавка, п'єса \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; Бердичів).
    Літературна вітальня з героями драматичних творів Лесі Українки / Т. Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 32-36. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення драматургії -- вивчення творчості письменників -- изучение драматургии -- изучение творчества писателей -- литературная гостиная -- літературна вітальня -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- драматургія -- українська література
Анотація: Матеріали до вивчення драматичних творів Лесі Українки "Одержима", "Адвокат Мартіан"", "У пущі", "Кассандра", "Бояриня", "Руфін і Прісцилла" та ін.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ ім. О. Гончара

Дод.точки доступу:
Українка, Леся (письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Одержима, поема \о произв.\Адвокат Мартіан, поема \о произв.\; У пущі, драма \о произв.\; Кассандра, драма \о произв.\; Бояриня, драматична поема \о произв.\; Руфин и Присцилла, драма \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Привалова, Світлана (кандидат філологічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного ун-ту ім. О. Довженка).
    Вивчення драматичних творів В. Винниченка у профільних класах загальноосвітньої школи / С. Привалова, М. Кудрявська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 13-15. - Література : С.15 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення драматургії -- вивчення творчості письменника -- допрофільне навчання -- драми -- изучение драматургии -- изучение творчества писателей -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное обучение -- профильные классы -- профільні класи -- украинская литература -- українська література
Анотація: Досліджено сутність понятя "драма", обгрунтовано методику вивчення драматичних творів В. Винниченка в школі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Кудрявська, Маргарита; Винниченко, Володимир (письменник; політичний діяч ; 1880-1951) \о нем\

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)