Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=индивидуальные потребности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Скригун, Наталія Петрівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук).
    Сутність мотивацї як важливого чинника впливу на поведінку споживача / Н. П. Скригун, М. В. Кочмарук, Л. В. Капінус // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 4. - С. 230-233 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівли

Кл.слова (ненормовані):
индивидуальные потребности -- індивідуальні потреби -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- мотивации потребителей -- мотивації споживачів -- потребительские мотивации -- спорживчі мотивації -- стимулирование потребителей -- стимулювання споживачів
Анотація: Розглянуто наукові підходи до вивчення сутності мотивації, досліджено схеми мотиваційного споживача. На підставі досліджень виділено чинники, за допомогою яких маркетологи можуть впливати на процес мотивації

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Кочмарук, М.В. (студентка; Національний університет харчових технологій; м.Київ); Капінус, Лариса Василівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук)

Знайти схожі

2.


    Андрусь, О. І. (кандидат економічних наук; доцент Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"; м.Київ; Україна).
    Мотивація як фактор управління діяльністю персоналу / О. І. Андрусь // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 2. - С. 119-123 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
внешние мотивационные факторы -- зовнішні мотиваційні чинники -- трудовые ресурсы предприятий -- трудові ресурси підприємств -- внутренние мотивационные факторы -- внутрішні мотиваційні чинники -- индивидуальные потребности -- індивідуальні потреби -- кадры -- кадри -- продуктивная профессиональная деятельность -- продуктивна професійна діяльність -- производственное стимулирование -- виробниче стимулювання -- социальные мотивационные факторы -- соціальні мотиваційні чинники -- трудовые мотивации -- трудові мотивації -- мотивація персоналу -- мотивация персонала -- управление персоналом -- управління персоналом
Анотація: Важливим фактором підвищення господарської діяльності підприємства в конкрурентних умовах ринку є мотивація управління персоналом. В світлі цього узагальнено та проаналізовано систему мотиваційних чинників персоналу як сукупності потреб, мотивів та стимулів працівників до їхньої продуктивної професійної діяльності. Узагальнено зовнішні, внутрішні та соціальні чинники мотивації працівників підприємства та обгрунтовано доцільність їх органічного поєднання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_2\28.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Маклелланд, Девид (американский психолог ; 1917-) \о нем\; Маршалл, Алан (английский экономист ; 1842-1924) \о нем\; Маслоу, Абрахам (американский психолог; основатель гуманистической психологии ; 1908-1970) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)