Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=инновационный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Левків, Галина Ярославівна (професор кафедри менеджменту Львівського державного університету внутрішніх справ; м.Львів; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Інформаційна складова інноваційного управління маркетинговою діяльністю підприємств АПК / Г. Я. Левків // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 214-221 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.321с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельскохозяйственных предприятий

   Економіка сільськогосподарських підприємств

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- сельское хозяйство -- сільське господарство -- инновации в АПК -- інновації в АПК -- инновационный маркетинг -- інноваційний маркетинг -- информационное моделирование -- інформаційне моделювання -- информационные маркетинговые системы -- інформаційні маркетингові системи -- інформаційні технології в АПК -- информационные технологии в АПК -- маркетинговое управление АПК -- маркетингове управління АПК -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- управленческие системы -- управлінські системи
Анотація: Проаналізовано актуальність інформаційного забезпечення в системі інноваційного маркетингу підприємств АПК, наведено класифікацію інформації та сфери її застосування. Запропоновано заходи з впровадження інформаційного забезпечення інноваційної діяльності в системі маркетингового управління підприємств АПК. Розроблено інформаційну маркетингову систему управління підприємством АПК та побудовано інформаційну модель інноваційного управління в системі маркетингу підприємства АПК.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\

Знайти схожі

2.


    Ситниченко, Є. Г.
    Інноваційний характер маркетингової парадигми управління освітою / Є. Г. Ситниченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 11. - С. 49-53. - Література : С.52-53 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
инновационное управление -- инновационный маркетинг -- інноваційне управління -- інноваційний маркетинг -- маркетингова парадигма -- маркетинговая парадигма -- образовательный маркетинг -- освітній маркетинг -- парадигма управления -- парадигма управління -- управление образованием -- управління освітою -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Освітній маркетинг представляє собою когнітивно-ціннісну основу переорієнтації всіх форм регулювання на задоволення соціальних та індивідуальних освітніх потреб. В цьому розумінні маркетингове управління є новою формою регулювання галузі у всіх його п роявах, Маркетинг забезпечує інтеграцію всіх інноваційних процесів у системі управління освітою. Маркетингове управління освітою дозволяє досягти максимального соціального ефекту з оптимальними витратами необхідних ресурсів.


Знайти схожі

3.


    Краус, К. М. (асистент кафедри комерційної діяльності та підприємництва).
    Венчурне фінансування маркетингової політики малого торговельного бізнесу в Україні / К. М. Краус // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 52-55. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний маркетинг -- венчурне фінансування маркетингу підприємств торгівлі -- венчурний капітал -- малий бізнес -- бізнес-ангели -- торговельні підприємства -- торгівельні підприємства -- підприємства торговлі -- малі торговельні підприємства -- інновації в торговлі -- маркетингова політика підприємств -- маркетинг торговельних підприємств -- инновационный маркетинг -- венчурное финансирование маркетинга предприятий торговли -- венчурный капитал -- малый бизнес -- бизнес-ангелы -- торговые предприятия -- предприятия торговли -- малые торговые предприятия -- инновации в торговле -- маркетинговая политика предприятий -- маркетинг торговых предприятий
Анотація: З’ясовано сутність інноваційного маркетингу та обґрунтовано актуальність використання його засад малими бізнес-суб’єктами торгівлі. Запропоновано фінансувати стратегічні напрями їх маркетингової політики за рахунок венчурного капіталу. Досліджено форми венчурного фінансування маркетингової діяльності малого торговельного бізнесу, їх ключові переваги та недоліки. Розглянуто види “бізнес-ангелів”, узагальнено їх роль і значення у фінансуванні маркетингової політики малих бізнес-суб’єктів торгівлі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_час_ХХІ_2014_1-2\42.pdf

Знайти схожі

4.


    Мок Кім Ман Менді (канпровідлний викладач Університету Нілаї; Малайзія).
    "Миситецтво війни" Сунь Цзи в застосуванні до інноваційного та таргетованого маркетингу [Текст] / Мок Кім Ман Менді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 8-13. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
вариативная гибкость -- варіативна гнучкість -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- выход на рынок -- виход на ринок -- инновационный маркетинг -- інноваційний маркетинг -- конкуренты -- конкуренти -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- организационный менеджмент -- організаційний менеджмент -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- ситуационные преимущества -- ситуаційні переваги -- таргетированный маркетинг -- таргетований маркетинг -- синергетическая эффетивность -- синергетична ефективність
Анотація: Розглянуто вчення Сунь Цзи «Мистецтво війни» з позицій інноваційного та маркетингового підходів до менеджменту організацій (фірм). Акцент у дослідженні зроблено на гнучкості, варіативності дій та інноваційності, а також на ситуативних та організаційних перевагах організацій (фірм). Продемонстровано зв'язок між мистецтвом ведення війни та таргетованим маркетингом. Синергетичний ефект від спііьного застосування стародавнього вчення «Мистецтва війни» та інноваційного маркетингу здатен значно постити конкуретоспроможність організацій (фірм).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Сунь-Цзи (китайский стратег; мфслитель; автор знаменитого трактата по военному делу "Искусство войны" ; 6 в. до н.э.) \о нем\; Искусство войны, трактат \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)