Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=историко-педагогические исследования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Богуславський, Михайло (головний науковий співробітник ІРАО "Інституту теорії та історії педагогики"; доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент РАО).
    Моделювання процесу розвитку вітчизняної педагогіки ХХ століття / М. Богуславський // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 2-9. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03(4УКр)
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
моделювання педагогічного процесу -- педагогічний процес -- педагогічні знання -- історико-педагогічні дослідження -- педагогічна прогностика -- ретропроцеси -- освітні реформи -- історико-педагогічний процес -- архетипи -- освітні процеси -- освітні парадигми -- моделирование педагогического процесса -- педагогический процесс -- педагогические знания -- историко-педагогические исследования -- педагогическая прогностика -- ретропроцессы -- образовательные реформы -- историко-педагогический процесс -- архетипы -- образовательные парадигмы -- образовательные процессы
Анотація: Про модель процесу розвитку вітчизняної педагогіки ХХ ст. в його цілісності та суперечливості.


Дод.точки доступу:
Зеньковський, В.В. \о нем\; Реріх, С.М. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Кравченко, Оксана (аспірант Уманського педагогічного університету імені Павла Тичини).
    Виховні ідеї у творчій спадщині Пантелеймона Куліша / О. Кравченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 68-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки

   Образование. Педагогика

   История педагогики

Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічні дослідження -- творча спадщина -- художня творчість -- освітня політика -- виховний процес -- теорія виховання -- сімейне виховання -- національне виховання -- тема виховання у художніх творах -- українські письменники -- українська література -- педагогічна персоналія -- историко-педагогические исследования -- творческое наследие -- художественное творчество -- образовательная политика -- воспитательный процесс -- теория воспитания -- семейное воспитание -- национальное воспитание -- тема воспитания в художественных произведениях
Анотація: У творчий спадщині П. Куліша окреме місце займає його художня творчість, поезія, яка має незаперечне виховне значення.


Дод.точки доступу:
Куліш, П. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Адаменко, Олена (доктор педагогічних наук; професор; декан факультету допрофесійної підготовки).
    Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки / О. Адаменко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 8-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   История образования

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- педагогическая наука -- теоретико-методологічні засади -- теоретико-методологические основы -- історія розвитку педагогічної науки -- история развития педагогической науки -- системний підхід -- системный подход -- екстерналістська концепція -- экстерналистская концепция -- інтерналістська концепція -- интерналистская концепция -- концепції розвитку науки -- концепции развития науки -- історико-педагогічні дослідження -- историко-педагогические исследования
Анотація: Обгрунтовано методологічні засади одного з напрямів історико-педагогічних досліджень-аналізу історії розвитку педагогічної науки. Визначено, що дослідження історії розвитку педагогіки має грунтуватися на головних положеннях теорії пізнання, сучасної форми діалектичного методу й системного підходу; на філософських концепціях розуміння в науці, мови науки, логіки наукового знання, меж наукової раціональності; головних положеннях наукознавства; методологічних вимогах до історико-педагогічного дослідження й передбачати розгляд історичного крізь призму сучасної педагогіки. Сформульовано принципи, якими варто керуватися в ході дослідження історії розвитку педагогічної науки.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

4.


    Гупан, Нестор (доктор педагогічних наук; професор; головний науковий співробітник лабораторії суспільствознавчої освіти).
    Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 4/5. - С. 53-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічні дослідження -- историко-педагогические исследования -- методика досліджень -- методика исследований -- історико-педагогічний процес -- историко-педагогический процесс -- хронологічні межі -- хронологические границы -- періодизація історико-педагогічних явищ -- периодизация историко-педагогических явлений -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- термінологія -- терминология
Анотація: Висвітлено нові підходи до визначення і обгрунтування хронологічних меж історико-педагогічного процесу, що визріває і згасає за власними внутрішніми закономірностями. Представлено архітектоніку періодизації історико-педагогічних явищ та феноменів. Визначено понятійні критерії підходів до використання термінології, пов'язаної з впорядкуванням хронологічних меж та періодизації історико-педагогічних досліджень.


Знайти схожі

5.


    Філоненко, Оксана (кандидат педагогічних наук; доцент; доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту).
    Розвиток музичної освіти на Єлісаветградщині (друга пол. ХІХ-поч. ХХ ст.) в історико-педагогічних дослідженнях / О. Філоненко // Рідна школа. - 2017. - № 11/12. - С. 53-57. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 19 ст. 2-га пол.- 20 ст. поч.

   Образование. Педагогика

   История образования, 19 ст. 2-я пол.- 20 ст. нач.

   Україна
    Украина

    Єлісаветград

Кл.слова (ненормовані):
історіографія -- историография -- музична освіта -- музыкальное образование -- навчальні заклади -- учебные учреждения -- освітній процес -- образовательный процесс -- історико-педагогічні дослідження -- историко-педагогические исследования -- наукові джерела -- научные источники -- історія музичної освіти -- история музыкального образования -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- музичне виховання -- музыкальное воспитание
Анотація: Проаналізовано історико-педагогічні джерела вітчизняних науковців, у яких розкрито питання музичної освіти Єлисаветградщини в період другої половини XIX - початку XX століття. З'ясовано роль єлисаветградських навчальних закладів у розвитку музичної освіти. Розглянуто вплив музичної освіти на розвиток культурно-просвітницького життя регіону. Подальшого розвитку набули аналіз і систематизація досліджень з означеної проблеми.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Рідна школа_2017_11-12/9.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)