Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=историко-педагогические исследования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Богуславський, Михайло
(головний науковий співробітник ІРАО "Інституту теорії та історії педагогики"; доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент РАО).
Моделювання процесу розвитку вітчизняної педагогіки ХХ століття / М. Богуславський> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 3
. - С. 2-9. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37
ББК
74.03(4УКр)
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Росія
Кл.слова (ненормовані):
моделювання педагогічного процесу
--
педагогічний процес
--
педагогічні знання
--
історико-педагогічні дослідження
--
педагогічна прогностика
--
ретропроцеси
--
освітні реформи
--
історико-педагогічний процес
--
архетипи
--
освітні процеси
--
освітні парадигми
--
моделирование педагогического процесса
--
педагогический процесс
--
педагогические
знания
--
историко
-
педагогические
исследования
--
педагогическая прогностика
--
ретропроцессы
--
образовательные реформы
--
историко
-педагогический процесс
--
архетипы
--
образовательные парадигмы
--
образовательные процессы
Анотація:
Про модель процесу розвитку вітчизняної педагогіки ХХ ст. в його цілісності та суперечливості.
Дод.точки доступу:
Зеньковський, В.В. \о нем\; Реріх, С.М. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Кравченко, Оксана
(аспірант Уманського педагогічного університету імені Павла Тичини).
Виховні ідеї у творчій спадщині Пантелеймона Куліша / О. Кравченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 8/9
. - С. 68-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія педагогіки
Образование. Педагогика
История педагогики
Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічні дослідження
--
творча спадщина
--
художня творчість
--
освітня політика
--
виховний процес
--
теорія виховання
--
сімейне виховання
--
національне виховання
--
тема виховання у художніх творах
--
українські письменники
--
українська література
--
педагогічна персоналія
--
историко
-
педагогические
исследования
--
творческое наследие
--
художественное творчество
--
образовательная политика
--
воспитательный процесс
--
теория воспитания
--
семейное воспитание
--
национальное воспитание
--
тема воспитания в художественных произведениях
Анотація:
У творчий спадщині П. Куліша окреме місце займає його художня творчість, поезія, яка має незаперечне виховне значення.
Дод.точки доступу:
Куліш, П. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Адаменко, Олена
(доктор педагогічних наук; професор; декан факультету допрофесійної підготовки).
Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки / О. Адаменко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 1/2
. - С. 8-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
История образования
История образования
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука
--
педагогическая наука
--
теоретико-методологічні засади
--
теоретико-методологические основы
--
історія розвитку педагогічної науки
--
история развития педагогической науки
--
системний підхід
--
системный подход
--
екстерналістська концепція
--
экстерналистская концепция
--
інтерналістська концепція
--
интерналистская концепция
--
концепції розвитку науки
--
концепции развития науки
--
історико-педагогічні дослідження
--
историко
-
педагогические
исследования
Анотація:
Обгрунтовано методологічні засади одного з напрямів історико-педагогічних досліджень-аналізу історії розвитку педагогічної науки. Визначено, що дослідження історії розвитку педагогіки має грунтуватися на головних положеннях теорії пізнання, сучасної форми діалектичного методу й системного підходу; на філософських концепціях розуміння в науці, мови науки, логіки наукового знання, меж наукової раціональності; головних положеннях наукознавства; методологічних вимогах до історико-педагогічного дослідження й передбачати розгляд історичного крізь призму сучасної педагогіки. Сформульовано принципи, якими варто керуватися в ході дослідження історії розвитку педагогічної науки.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
4.
Гупан, Нестор
(доктор педагогічних наук; професор; головний науковий співробітник лабораторії суспільствознавчої освіти).
Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 4/5
. - С. 53-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічні дослідження
--
историко
-
педагогические
исследования
--
методика досліджень
--
методика исследований
--
історико-педагогічний процес
--
историко
-педагогический процесс
--
хронологічні межі
--
хронологические границы
--
періодизація історико-педагогічних явищ
--
периодизация
историко
-педагогических явлений
--
педагогічний процес
--
педагогический процесс
--
термінологія
--
терминология
Анотація:
Висвітлено нові підходи до визначення і обгрунтування хронологічних меж історико-педагогічного процесу, що визріває і згасає за власними внутрішніми закономірностями. Представлено архітектоніку періодизації історико-педагогічних явищ та феноменів. Визначено понятійні критерії підходів до використання термінології, пов'язаної з впорядкуванням хронологічних меж та періодизації історико-педагогічних досліджень.
Знайти схожі
>
5.
Філоненко, Оксана
(кандидат педагогічних наук; доцент; доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту).
Розвиток музичної освіти на Єлісаветградщині (друга пол. ХІХ-поч. ХХ ст.) в історико-педагогічних дослідженнях / О. Філоненко> // Рідна школа. - 2017. -
№ 11/12
. - С. 53-57. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 19 ст. 2-га пол.- 20 ст. поч.
Образование. Педагогика
История образования, 19 ст. 2-я пол.- 20 ст. нач.
Україна
Украина
Єлісаветград
Кл.слова (ненормовані):
історіографія
--
историография
--
музична освіта
--
музыкальное образование
--
навчальні заклади
--
учебные учреждения
--
освітній процес
--
образовательный процесс
--
історико-педагогічні дослідження
--
историко
-
педагогические
исследования
--
наукові джерела
--
научные источники
--
історія музичної освіти
--
история музыкального образования
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
музичне виховання
--
музыкальное воспитание
Анотація:
Проаналізовано історико-педагогічні джерела вітчизняних науковців, у яких розкрито питання музичної освіти Єлисаветградщини в період другої половини XIX - початку XX століття. З'ясовано роль єлисаветградських навчальних закладів у розвитку музичної освіти. Розглянуто вплив музичної освіти на розвиток культурно-просвітницького життя регіону. Подальшого розвитку набули аналіз і систематизація досліджень з означеної проблеми.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Рідна школа_2017_11-12/9.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)