Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=историческое образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Камаралі, Світлана (кандидат історичних наук; доцент кафедри управління освітою Донецького національного універсітету; учитель історії ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
    Зміст історичної освіти в ліцеї і проблеми її гуманізації / С. Камаралі // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 61-65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
історична освіта -- педагогічний досвід -- зарубіжний досвід -- методи навчання -- методика викладання історії -- форми реалізації змісту освіти -- філософські столи -- прес-діалог-клуби -- прес-конференції -- педагогічні методи -- историческое образование -- педагогический опыт -- зарубежный опыт -- методы обучения -- методы преподавания истории -- формы реализации содержания образования -- философские столы -- пресс-диалог-клубы -- пресс-конференции -- педагогические методы
Анотація: Про основні методи і принципи організації історичної освіти у ліцеї.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Безродна, Валентина (учитель історії ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності / В. Безродна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 66-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- комунікативна компетентність -- позитивна мотивація -- історична освіта -- методика викладання історії -- ключові компетентності -- інтерактивні форми навчання -- форми навчання -- метод групового обговорення -- тематичні семінари -- навчальні дискусії -- гуманизация образования -- коммуникативная компетентность -- позитивная мотивация -- историческое образование -- методика преподавания истории -- ключевые компетентности -- интерактивные формы обучения -- формы обучения -- метод группового обсуждения -- тематические семинары -- обучающие дискуссии
Анотація: Описано власний досвід автора з формування комунікативної компетентності учнів 10-11 класів на уроках історії в ліцеї при Донецькому національному універсітеті.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Фрейман, Григорій (кандидат педагогічних наук).
    Характеристика результатів навчання історії в середній школі в контексті соціоанторпоцентричного підходу [Текст] / Г. Фрейман // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 9 . - С. 24-27. - Библиогр.: с.27 . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- історична освіта -- гуманістичний світогляд -- структурні елементи -- предметна компетентність -- хронологічна компетентність -- просторова компетентність -- інформаційна компетентність -- мовленнєва компетентність -- логічна компетентність -- аксіологічна компетентність -- школьнное образование -- историческое образование -- гуманистические мировоззрение -- структурные элементы -- предметная компетентность -- хронологическая компетентность -- пространственная компетентность -- информационная компетентность -- языковая компетентность -- логическая коипетентность -- аксиологическая компетентность
Анотація: Запропонований підхід навчання вчить учнів усвідомлювати особистісний та суспільний сенс навчальних дій,самостійно обирати та використовувати відповідні способи пізнавальної діяльності та нести відповідальність за результати навчальної діяльності.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М. Свєтлова

Знайти схожі

4.


    Махотенко, Михайло.
    Формування уявлень про воєнну історію: методичні засади вивчення питань війни 1812-1814 рр. в сучасному шкільному курсі історії України [Текст] / М. Махотенко, І. Коляда // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2012. - №11-12. - С. 41-44. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
історична освіта -- методика викладання історії -- воєннна історія -- історія України -- всесвітня історія -- війна 1812-1814 років -- 9 клас -- підручники з історії -- французько -російська війна -- плани уроків -- уроки-семінари -- историческое образование -- методика преподавания истории -- военная история -- история Украины -- всемирная история -- война 1812-1814 годов -- 9 класс -- учебники по истории -- французко-русская война -- планы уроков -- уроки-семинары
Анотація: Методика викладання питань війни 1812-1814рр в історії України.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М Свєтлова

Дод.точки доступу:
Коляда, Ігор (доктор історичних наук; професор)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (17.01.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Кривоший, Олександр (кандидат історичних наук).
    Побут та повсякденність жінок козацького Запорожжя у змісті шкільної історії: вимога часу чи забаганка науковців? [Текст] / О Кривоший // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 10. - С. 12-17 : фото. - Библиогр.: с. 17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 63.3 (4 укр)
Рубрики: Історія України, 16-18ст.
   История Украины, 16-18ст.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
історія України -- українські козаки -- жіночі права -- жінки в історії козацького Запорожжя -- амазонки -- історія жінок України -- гендерна рівність -- історична освіта -- история Украины -- украинские казаки -- женские права -- женщины в истории казацкого Запорожжя -- амазонки -- история женщин Украины -- гендерное равенство -- историческое образование
Анотація: Про побут та повсякденність жінок козацького Запорожжя у змісті шкільної історії.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (28.11.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Дерхо, Віктор (вчитель історії Зеленобалківської НВК Широківського району Дніпропетовської області).
    Вивчення культурологічного змісту історичної освіти: проблематика застосування сучасних підходів. [Текст] / В. Дерхо // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2017. - № 11-12. - С. 11-17. - Библиогр.: с. 16-17.
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
історична освіта -- историческое образование -- культурологія -- культурология -- філософія освіти -- философия образования -- культурологічний підхід в освіті -- культурологический подход в образовании -- цивілізаційний підхід до вивчення історії -- цивилизационный подход к изучению истории -- викладання історії -- преподавание истории -- 7 клас -- 7 класс -- аксіологічний підхід в освіті -- аксиологический подход в образовании -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное образование -- дослідницький підхід в освіті -- исследовательский подход в образовании
Анотація: Особливості викладання культурологічної складової на уроках історії у 7 класі.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

7.


    Камбалова, Яніна (кандидат педагогічних наук; доцент; м. Київ).
    Курс "Краєзнавчі компоненти історичної освіти": особливості навчальної дисципліни за вибором студентів педагогічних вищих навчальних закладів [Текст] / Я. Камбалова // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2017. - № 11-12. - С. 7-10 : ил. - Библиогр.: с. 10
УДК
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- історична освіта -- историческое образование -- викладання історії -- преподавание истории -- навчальні курси -- учебные курсы -- курси за вибором -- курсы по выбору -- викладання краєзнавства -- преподавание краеведения -- навчальні плани -- учебные планы -- педагогическое образование -- педагогічна освіта
Анотація: Мета та план курсу за вибором для студентів педагогічних ВНЗ "Краєзнавчі компененти історичної освіти".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

8.


    Удод, О. А.
    Питання історичної дидактики на сторінках "Українського історичного журналу" / О. А. Удод // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 176-189. - Примітки посторінкові : 28 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 63.3(4Укр)
Рубрики: Історія
   История

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- историография -- историческая наука -- исторические журналы -- историческое образование -- история методики преподавания истории -- історична наука -- історична освіта -- історичні журнали -- історіографія -- історія методики викладання історії -- методика викладання історії -- методика преподавания истории -- украинская историография -- украинская историческая наука -- українська історична наука -- українська історіографія
Анотація: Окреслюється внесок "Українського історичного журналу" у становлення та розвиток історичної дидактики. Доводиться, що журнал завжди був трибуною для обговорення питань історичної дидактики та популяризації її досягнень.


Дод.точки доступу:
Український історичний журнал \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)