Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=история воспитания<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Бутенко, Ольга
(викладач кафедри теорії та методики дошкільної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини).
Сім'я- провідна виховна інстанція: історичний аспект / О. Бутенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 73-75. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.018.1
ББК
74.9
Рубрики:
Сімейне виховання і освіта
Семейное воспитание и образование
Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання
--
соціальні інститути
--
родинне виховання
--
історія виховання
--
виховні традиції
--
теорія сімейного виховання
--
педагогічна думка
--
семейное воспитание
--
социальные институты
--
история
воспитания
--
воспитательские традиции
--
теория семейного
воспитания
--
педагогическая мысль
Анотація:
Простежено, як відзеркалено ідеї родинного виховання в досвіді видатних діячів минулого.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Козак, І. В.
Формування гуманістичного світогляду учнів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського / І. В. Козак> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 105-115. - Бібліографія : С.114-115 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів
--
воспитание школьников
--
гуманизм
--
гуманистическое мировоззрение
--
гуманізм
--
гуманістичний світогляд
--
духовність
--
духовность
--
история
воспитания
--
история
образования
--
история
образования в Украине
--
история
педагогики
--
история
педагогики Украины
--
історія виховання
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
мировоззрение
--
педагогическое наследие
--
педагогічна спадщина
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
світогляд
--
формирование личности
--
формирование мировоззрения
--
формування особистості
--
формування світогляду
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
На основі праці відомих учених розкрито сутнісну характеристику поняття "гуманістичний світогляд", представлено його структуру й чинники, під впливом яких учителі Павлиської школи формували в учнів цей світогляд. Акцентовано увагу на формуванні духовн ого світу особистості, потреби тонкого проникнення в цей світ. Представлено механізми вироблення переконаності й гуманістичного світогляду, які застосовував у педагогічній практиці В.О.Сухомлинський.
Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Тимошенко, Юрій
.
Історія становлення фізичного виховання у навчальних закладах УСРР (1920 - 1930-ті рр.) / Ю. Тимошенко> // Київська старовина. - 2011. -
№ 6
. - С. 61-68. - Бібліографія : С.68 : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 1920-1930-ті рр.
Образование. Педагогика, 1920-1930-е гг.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
виховання молоді
--
вища освіта
--
воспитание молодёжи
--
высшее образование
--
история
воспитания
--
история
высшего образования
--
история
образования
--
история
образования в Украине
--
история
физического
воспитания
--
історія виховання
--
історія вищої освіти
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
історія фізичного виховання
--
милитаризация образования
--
мілітарізація освіти
--
навчальні заклади
--
учебные заведения
--
физическое воспитание
--
фізичне виховання
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Мета статті - розглянути історичні особливості появи уроків фізичного виховання у школах УСРР у 1920-1930-ті роки. Упродовж цього періоду в освіті протікають усілякі експерименти щодо форми й організації навчального процесу. Щодо фізичної культури, то партія у ній бачить один із засобів впливу на людей. Тому в ній, поза ідеологічним інтересом, виділялася лише гігієнічна чи трохи ширше - оздоровча - складова. Все це не сприяє розвитку фізичного виховання у школі. Лише зі зміною парадигми фізичної к ультури - її мілітаризації - фізичне виховання перетворюється на предмет шкільної програми, який із труднощами виборює собі там місце. Саме в цей період формується загальноконцептуальний погляд на фізичне виховання (ширше - фізичну культуру), як на од ин із вирішальних способів перетворення й удосконалення пролетарської фізичної тілесності.
Знайти схожі
>
4.
Гоштанар, І. В.
Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу [] / І. В. Гоштанар> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 83-87. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
багатосторонність інтересу
--
виховання
--
виховуюче навчання
--
воспитание
--
воспитывающее обучение
--
естетичне судження
--
зарубежная педагогика
--
зарубіжна педагогіка
--
история
воспитания
--
история
зарубежной педагогики
--
история
педагогики
--
історія виховання
--
історія зарубіжної педагогіки
--
історія педагогіки
--
многосторонность интереса
--
моральність
--
нравственность
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
разум
--
розум
--
самостійність
--
самостоятельность
--
эстетическое суждение
Анотація:
Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й.Ф.Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Шле йгера. На підставі аналізу листів-звітів Й.Ф.Гербарта розкрито головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу.
Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (немецкий философ; психолог; педагог ; 1776-1841) \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)