Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=история педагогической науки<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Олексін, Юрій
(кандидат педагогічних наук; доцент; проректор з навчальної роботи Рівненського ОІППО).
Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : 30-70-ті роки ХХ ст. / Ю. Олексін> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 8/9
. - С. 71-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 20 ст. 30-70-ті рр.
Образование. Педагогика
История
образования, 20 ст. 30-70-е гг.
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука
--
педагогическая наука
--
історія педагогічної
науки
--
история
педагогической
науки
--
радянська педагогічна наука
--
советская педагогическая наука
--
диференціація навчання
--
дифференциация обучения
--
індивідуалізація навчання
--
индивидуализация обучения
--
етапи розвитку ідеї диференціації навчання
--
этапы развития идеи дифференциации обучения
Анотація:
Висвітлено процес розвитку ідеї диференціації навчання у педагогічній праці та практиці радянської школи 30-70 років ХХ ст. Здійснено узагальнену характеристику чотирьох етапів на шляху її реалізації впродовж досліджуваного періоду.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.15.pdf
Знайти схожі
>
2.
Усатенко, Тамара
(доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогічної освіти НАПН України).
Українська педагогічна думка ХХ століття в трансформаційних процесах / Т. Усатенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 44-46. - Література : С.46 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Языкознание, 20 ст.
Мовознавство, 20 ст.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
история
образования в Украине
--
история
педагогики Украины
--
история
педагогической
мысли
--
история
педагогической
науки
--
історія освіти в Україні
--
історія педагогіки України
--
історія педагогічної думки
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
трансформационные процессы
--
трансформаційні процеси
--
украинский язык
--
українська мова
--
филологическое образование
--
філологічна освіта
Анотація:
Українську педагогічну думку розглянуто в контексті трансформаційних історико-педагогічних процесів, увагу закцентовано на переосмисленні педагогічної спадщини ХХ ст. (А. Макаренко, Г. Ващенко, В. Сухомлинський).
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Ващенко, Григорій (педагог ; 1878-1967) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог; писатель ; 1888-1939) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог-гуманист ; 1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)