Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комунікаційні стратегії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Колесникова, Тетяна (директор Науково-технічної бібліотеки Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна).
    Інтеграція бібліотек ВНЗ України як умова створення бібліотечного сегменту національного інформаційного простору / Т. Колесникова // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2010. - № 4. - С. 5-8
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Украина
    Днепропетровск

    Україна

    Дніпропетровськ

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- інформаційний простір -- інтеграція бібліотек -- взаємодія бібліотек -- комунікаційні стратегії -- соціологічні дослідження -- науково-дослідна робота -- корпоративні проекти -- методичні об'єднання -- корпоративна каталогізація -- підвищення кваліфікації -- віртуальні довідкові служби -- електронна доставка документів -- міжбібліотечний абонемент -- информационное пространство -- интеграция библиотек -- взаимодействие библиотек -- коммуникационные стратегии -- социологические исследования -- научно-исследовательская работа -- корпоративные проекты -- методические объединения -- корпоративная каталогизация -- повышение квалификации -- виртуальные справочные службы -- электронная доставка документов -- межбиблиотечный абонемент
Анотація: У статті розглядаються результати соціологічного дослідження "Інтеграція бібліотек ВНЗ України: сучасний стан і перспективи розвитку".

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Наукова періодика України, портал \про нього\; Центрально-український корпоративний каталог, корпоративний проект \про нього\; Корпоративна бібліотечно-інформаційна система Дніпропетровщини, корпоративний проект \про нього\; Зведений електронний каталог корпоративної бібліотечної системи сільськогосподарських бібліотек Херсонськоготериторіального об'єднання, корпоративний проект \про нього\; Регіональний освітньо-інформаційний портал бібліотек ВНЗ м. Миколаєва, корпоративний проект \про нього\; Інтеграція бібліотек ВНЗ України: сучасний стан та перспективи розвитку, соціологічне дослідження \про нього\

Є примірники у відділах:
ДИР Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

2.


    Костіч-Станковіч, Міліца (доцент факультету організаційних наук Університету Бєлграду; Сербія; PhD (маркетинг та PR)).
    Внутрішній ПІАР у сербській інтелектуальній діаспорі / Костіч-Станковіч М., Є. Цвійович, Жаркич-Йоксимовіч Н. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 283-294 : граф. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.248(4СЕР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Международные трудовые отношения

   Міжнародні трудові відносини

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
внутренние коммуникации -- внутрішні комунікації -- высокообразованные индивиды -- високоосвічені індивіди -- глобализация -- глобіалізація -- интеллектуальные диаспоры -- інтелектуальна діаспора -- интеллектуалы -- інтелектуали -- квалифицированные специалисты -- кваліфіковані спеціалісти -- коммуникационные стратегии -- комунікаційні стратегії -- миграционные процессы -- міграційні процеси -- ПИАР-стратегии -- ПІАР-стратегії -- PR-стратегии -- PR-стратегії -- профессиональные кадры -- професійні кадри -- связи с общественностью -- зв'язки з громадкістю -- сетевое общение -- мережеве спілкування -- сетевое сотрудничество -- мережева співпраця -- трудовые миграции -- трудові міграції -- міграція професіоналів -- миграция профессионалов -- утечка мозгов -- інтелектуальна міграція -- интеллектуальная миграция
Анотація: Показано, що міграція професіоналів – один із найбільш очевидних наслідків глобалізації, яка зачіпає велику кількість країн із перехідною економікою, у тому числі Сербію. Враховуючи велику кількість учених, експертів, бізнесменів і студентів сербського походження, які живуть, працюють або вчаться за кордоном, найважливішими питаннями є їх взаємодія, створення інституційних організацій і об'єднання зусиль, спрямованих на розвиток співпраці, збереження національної ідентичності і допомогу в економічному і культурному розвитку їх рідної країни. Підкреслено важливість розробки і реалізації відповідних стратегій зі зв'язків з громадськістю в інтелектуальній діаспорі – співтоваристві високоосвічених сербів, основна діяльність яких спрямована на ефективну комунікацію, інформування цільової аудиторії і створення взаємозв'язків. Оцінено існуючий рівень внутрішньої узгодженості і співпраці між членами інтелектуальної діаспори. Отримані результати опитування можуть надалі використовуватися як основа для майбутніх досліджень з питань відносин в межах діаспори.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Цвійович, Єлена (провідний науковий співробітник факультету організаційних наук Університету Бєлграду; Сербія); Жаркич-Йоксимовіч, Невенка (професор факультету організаційних наук Університету Бєлграду; Сербія; PhD (фінансовий менеджмент))

Знайти схожі

3.


    Бласкес-Ресіно, Хуан Хосе (старший викладач кафедри маркетингу Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія).
    Економічна ефективність реклами на прикладі ІНТЕРНЕТ-реклами / Бласкес-Ресіно Х.Х., Чамісо-Гонсалес Х. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 246-254 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
деловое общение -- ділове спілкування -- дистрибуционные каналы -- дистрибуційні канали -- интернет-реклама -- інтернет-реклама -- коммерческий контент -- комерційний контент -- коммуникационные каналы -- комунікаційні канали -- коммуникационные стратегии -- комунікаційні стратегії -- онлайн-реклама -- потребительская осведомленность -- споживча обізнаність -- потребительское отношение -- споживче ставлення -- рекламные форматы -- рекламні формати -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- интернет -- інтернет
Анотація: ІНТЕРНЕТ розглянуто з двох точок зору — як канал дистрибуції і як канал комунікації. ІНТЕРНЕТ надає споживачам необмежений доступ до інформації та більший контроль їх контакту з рекламою, вони можуть вибрати комерційний контент, терміни появи і обсяги реклами. У цьому сенсі вимірювання відношення до ІНТЕРНЕТ-реклами та її оцінювання користувачами стало важливим елементом розвитку прибуткових і ефективних стратегій ділового спілкування. Проаналізовано ставлення споживачів до ІНТЕРНЕТ-реклами, а також вплив обізнаності ІНТЕРНЕТ-користувачів про різні формати реклами на ставлення до онлайн-реклами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чамісо-Гонсалес, Хуліан (доцент кафедри бухгалтерського обліку Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія; PhD)

Знайти схожі

4.


    Лоренцо-Ромеро, Карлотта (PhD (бізнес-адміністрування (e-комерція)); викладач маркетингу Університту Кастілья-ла-Манча; Іспанія).
    Латентна сегментація італійських споживачів соціальних мереж / Лоренцо-Ромеро К., Аларкон-дель-Амо М.-дель-К., Ж. дель Чаппа // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 511-519 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4ІТА)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Италия
    Італія

Кл.слова (ненормовані):
итальянские пользователи -- італійські користувачі -- социальные коммуникации -- соціальні комунікації -- коммуникационные стратегии -- комунікаційні стратегії -- Інтернет -- Интернет -- латентная сегментация -- латентна сегментація -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- онлайн-опросы -- онлайн-опитування -- социальные информационные сети -- соціальні інформаційні мережі -- інтернет маркетинг -- интернет маркетинг
Анотація: Описано, як поява Web 2.0 посприяла росту соціальної взаємодії між людьми та організаціями. У даному контексті особливий інтерес представляють соціальні мережі як майданчики, на яких люди створюють та керують власними профілями, обмінюються інформацією, взаємодіють у процесі створення спільного контенту та беруть участь в інших видах онлайн-діяльності. Стрімке зростання соціальних мереж протягом останнього десятиріччя приносило прибутки як окремим особистостям, так і організаціям. Представлено поділ італійських користувачів соціальних мереж на класи в залежності від інструментів, якими вони користуються онлайн. Висновки дослідження можуть бути корисними компаніям при розробці комунікаційних стратегій та використання соціальних мереж в якості інструменту маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Аларкон-дель-Амо, Марія-дель-Кармен (PhD; викладач Автономного університету Барселони; Іспанія); Чаппа, Жакомо дель (PhD (маркетинг і менеджмент); співробітник Північно-Східного центру економічних досліджень Університету Сассарі; Італія); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

5.


   
    Нова версія стандарту ISO 14001 // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2015. - № 5. - С. 17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техніка
   Стандартизація. Контроль якості

   Техника

   Стандартизация. Контроль качества

Кл.слова (ненормовані):
управління природокористуванням -- навколишнє середовище -- кліматична мінливість -- комунікаційні стратегії -- експлуатаційний цикл -- життєвий цикл -- екологічні проблеми -- ланцюги постачання -- управление природопользованием -- окружающая среда -- климатические изменения -- коммуникационные стратегии -- эксплуатационный цикл -- жизненный цикл -- экологические проблемы -- звенья поставок -- стандарти -- оновлені версії стандартів -- обновленные версии стандартов
Анотація: Надано інформацію про опубліковання оновленої версії стандарту ISO 14001:2015 та наведені основні поліпшення у новій версії.


Дод.точки доступу:
Стандарт ISO 14001:2015 \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Кім, Чі Юнь (MSc; кафедра культури і мистецтва менеджменту Вищої шкоди університету Хонгук; м.Сеул; Південна Корея).
    Вплив комунікаційних стратегій для соціальних мереж на показники продажів [Текст] : за даними південнокорейського ринку мобільних ігор на андроїді / Ч. Ю. Кім, Х. -Д. Шін // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 338-345 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(5КОР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Южная Корея
    Південна Корея

Кл.слова (ненормовані):
андроиды -- андроїди -- бинарный логит-анализ -- бінарний логіт-аналіз -- информационные релизы -- інформаціні релізи -- коммуникационные стратегии -- комунікаційні стратегії -- маркетинговые исследования -- маркетингові досдлідження -- мобильные игры -- мобільні ігри -- неформальные обмены информацией -- неформальні обміни інформацією -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- продажи -- продлажі -- сбыт продукции -- збут продукції -- социальные сети -- соціальні мережі -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Досліджено вплив різноманітних комунікаційних стратегій, що використовуються в соціальних мережах, на показники продажів продукту. Типи комунікацій для аналізу поділено на: інформаційний реліз компанії та неформальний обмін інформацією. Протестовано, яким чином ці два головні типи стратегій впливають на продажі мобільних ігор. Бінарний логіт-аналіз застосовано до даних рейтингу топ-150 ігор на андроїді, що розміщено на сайті "App Annie". Результати доводять, що і інформаційні релізи, і неформальний обмін інформацією суттєво та позитивно впливають на обсяги продажів, однак неформальні комунікації, зокрема між користувачами, мають значно більший вплив.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Шін, Хонг-Док (доцент упраління Школи менеджменту Університету Хонгік; м.Сеул; Південна Корея); App Annie, web-сайт мобильных игр \о произв.\

Знайти схожі

7.


   
    Прес-служба МОН України інформує // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 3-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 2017 р., вересень

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование, 2017 г., август

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- всеукраїнські фестивалі -- всеукраинские фестивали -- фестивалі інновацій -- фестивали инноваций -- комунікаційні стратегії -- коммуникационные стратегии -- міжнародні наукові бази даних -- международные научные базы данных -- підключення до баз даних -- подключение к базам данных
Анотація: Про деякі події у галузі вищої освіти, які відбулися у вересні 2017 року.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Вища_школа_2017_9\1.pdf

Дод.точки доступу:
Всеукраїнський фестиваль інновацій \о нем\; Міністерство освіти і науки України \о нем\; Scopus, база даних \о произв.\; Web of Science, база данных \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)