Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=комунікаційні стратегії<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Колесникова, Тетяна
(директор Науково-технічної бібліотеки Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна).
Інтеграція бібліотек ВНЗ України як умова створення бібліотечного сегменту національного інформаційного простору / Т. Колесникова> // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 5-8
УДК
02
Рубрики:
Бібліотечна справа
Библиотечное дело
Украина
Днепропетровск
Україна
Дніпропетровськ
Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа
--
праці ДІІТу
--
інформаційний простір
--
інтеграція бібліотек
--
взаємодія бібліотек
--
комунікаційні
стратегії
--
соціологічні дослідження
--
науково-дослідна робота
--
корпоративні проекти
--
методичні об'єднання
--
корпоративна каталогізація
--
підвищення кваліфікації
--
віртуальні довідкові служби
--
електронна доставка документів
--
міжбібліотечний абонемент
--
информационное пространство
--
интеграция библиотек
--
взаимодействие библиотек
--
коммуникационные стратегии
--
социологические исследования
--
научно-исследовательская работа
--
корпоративные проекты
--
методические объединения
--
корпоративная каталогизация
--
повышение квалификации
--
виртуальные справочные службы
--
электронная доставка документов
--
межбиблиотечный абонемент
Анотація:
У статті розглядаються результати соціологічного дослідження "Інтеграція бібліотек ВНЗ України: сучасний стан і перспективи розвитку".
Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Дод.точки доступу:
Наукова періодика України, портал \про нього\; Центрально-український корпоративний каталог, корпоративний проект \про нього\; Корпоративна бібліотечно-інформаційна система Дніпропетровщини, корпоративний проект \про нього\; Зведений електронний каталог корпоративної бібліотечної системи сільськогосподарських бібліотек Херсонськоготериторіального об'єднання, корпоративний проект \про нього\; Регіональний освітньо-інформаційний портал бібліотек ВНЗ м. Миколаєва, корпоративний проект \про нього\; Інтеграція бібліотек ВНЗ України: сучасний стан та перспективи розвитку, соціологічне дослідження \про нього\
Є примірники у відділах:
ДИР Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Костіч-Станковіч, Міліца
(доцент факультету організаційних наук Університету Бєлграду; Сербія; PhD (маркетинг та PR)).
Внутрішній ПІАР у сербській інтелектуальній діаспорі / Костіч-Станковіч М., Є. Цвійович, Жаркич-Йоксимовіч Н.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 283-294 : граф. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.248(4СЕР)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Международные трудовые отношения
Міжнародні трудові відносини
Сербия
Сербія
Кл.слова (ненормовані):
внутренние коммуникации
--
внутрішні комунікації
--
высокообразованные индивиды
--
високоосвічені індивіди
--
глобализация
--
глобіалізація
--
интеллектуальные диаспоры
--
інтелектуальна діаспора
--
интеллектуалы
--
інтелектуали
--
квалифицированные специалисты
--
кваліфіковані спеціалісти
--
коммуникационные стратегии
--
комунікаційні
стратегії
--
миграционные процессы
--
міграційні процеси
--
ПИАР-стратегии
--
ПІАР-
стратегії
--
PR-стратегии
--
PR-
стратегії
--
профессиональные кадры
--
професійні кадри
--
связи с общественностью
--
зв'язки з громадкістю
--
сетевое общение
--
мережеве спілкування
--
сетевое сотрудничество
--
мережева співпраця
--
трудовые миграции
--
трудові міграції
--
міграція професіоналів
--
миграция профессионалов
--
утечка мозгов
--
інтелектуальна міграція
--
интеллектуальная миграция
Анотація:
Показано, що міграція професіоналів – один із найбільш очевидних наслідків глобалізації, яка зачіпає велику кількість країн із перехідною економікою, у тому числі Сербію. Враховуючи велику кількість учених, експертів, бізнесменів і студентів сербського походження, які живуть, працюють або вчаться за кордоном, найважливішими питаннями є їх взаємодія, створення інституційних організацій і об'єднання зусиль, спрямованих на розвиток співпраці, збереження національної ідентичності і допомогу в економічному і культурному розвитку їх рідної країни. Підкреслено важливість розробки і реалізації відповідних стратегій зі зв'язків з громадськістю в інтелектуальній діаспорі – співтоваристві високоосвічених сербів, основна діяльність яких спрямована на ефективну комунікацію, інформування цільової аудиторії і створення взаємозв'язків. Оцінено існуючий рівень внутрішньої узгодженості і співпраці між членами інтелектуальної діаспори. Отримані результати опитування можуть надалі використовуватися як основа для майбутніх досліджень з питань відносин в межах діаспори.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Цвійович, Єлена (провідний науковий співробітник факультету організаційних наук Університету Бєлграду; Сербія); Жаркич-Йоксимовіч, Невенка (професор факультету організаційних наук Університету Бєлграду; Сербія; PhD (фінансовий менеджмент))
Знайти схожі
>
3.
Бласкес-Ресіно, Хуан Хосе
(старший викладач кафедри маркетингу Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія).
Економічна ефективність реклами на прикладі ІНТЕРНЕТ-реклами / Бласкес-Ресіно Х.Х., Чамісо-Гонсалес Х.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 9
. - С. 246-254 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
деловое общение
--
ділове спілкування
--
дистрибуционные каналы
--
дистрибуційні канали
--
интернет-реклама
--
інтернет-реклама
--
коммерческий контент
--
комерційний контент
--
коммуникационные каналы
--
комунікаційні
канали
--
коммуникационные стратегии
--
комунікаційні
стратегії
--
онлайн-реклама
--
потребительская осведомленность
--
споживча обізнаність
--
потребительское отношение
--
споживче ставлення
--
рекламные форматы
--
рекламні формати
--
экономическая эффективность
--
економічна ефективність
--
интернет
--
інтернет
Анотація:
ІНТЕРНЕТ розглянуто з двох точок зору — як канал дистрибуції і як канал комунікації. ІНТЕРНЕТ надає споживачам необмежений доступ до інформації та більший контроль їх контакту з рекламою, вони можуть вибрати комерційний контент, терміни появи і обсяги реклами. У цьому сенсі вимірювання відношення до ІНТЕРНЕТ-реклами та її оцінювання користувачами стало важливим елементом розвитку прибуткових і ефективних стратегій ділового спілкування. Проаналізовано ставлення споживачів до ІНТЕРНЕТ-реклами, а також вплив обізнаності ІНТЕРНЕТ-користувачів про різні формати реклами на ставлення до онлайн-реклами.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Чамісо-Гонсалес, Хуліан (доцент кафедри бухгалтерського обліку Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія; PhD)
Знайти схожі
>
4.
Лоренцо-Ромеро, Карлотта
(PhD (бізнес-адміністрування (e-комерція)); викладач маркетингу Університту Кастілья-ла-Манча; Іспанія).
Латентна сегментація італійських споживачів соціальних мереж / Лоренцо-Ромеро К., Аларкон-дель-Амо М.-дель-К., Ж. дель Чаппа> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 511-519 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39(4ІТА)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Италия
Італія
Кл.слова (ненормовані):
итальянские пользователи
--
італійські користувачі
--
социальные коммуникации
--
соціальні комунікації
--
коммуникационные стратегии
--
комунікаційні
стратегії
--
Інтернет
--
Интернет
--
латентная сегментация
--
латентна сегментація
--
маркетинговый инструментарий
--
маркетинговий інструментарій
--
онлайн-опросы
--
онлайн-опитування
--
социальные информационные сети
--
соціальні інформаційні мережі
--
інтернет маркетинг
--
интернет маркетинг
Анотація:
Описано, як поява Web 2.0 посприяла росту соціальної взаємодії між людьми та організаціями. У даному контексті особливий інтерес представляють соціальні мережі як майданчики, на яких люди створюють та керують власними профілями, обмінюються інформацією, взаємодіють у процесі створення спільного контенту та беруть участь в інших видах онлайн-діяльності. Стрімке зростання соціальних мереж протягом останнього десятиріччя приносило прибутки як окремим особистостям, так і організаціям. Представлено поділ італійських користувачів соціальних мереж на класи в залежності від інструментів, якими вони користуються онлайн. Висновки дослідження можуть бути корисними компаніям при розробці комунікаційних стратегій та використання соціальних мереж в якості інструменту маркетингу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Аларкон-дель-Амо, Марія-дель-Кармен (PhD; викладач Автономного університету Барселони; Іспанія); Чаппа, Жакомо дель (PhD (маркетинг і менеджмент); співробітник Північно-Східного центру економічних досліджень Університету Сассарі; Італія); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Знайти схожі
>
5.
Нова версія стандарту
ISO 14001> // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2015. -
№ 5
. - С. 17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
658.516
ББК
30ц
Рубрики:
Техніка
Стандартизація. Контроль якості
Техника
Стандартизация. Контроль качества
Кл.слова (ненормовані):
управління природокористуванням
--
навколишнє середовище
--
кліматична мінливість
--
комунікаційні
стратегії
--
експлуатаційний цикл
--
життєвий цикл
--
екологічні проблеми
--
ланцюги постачання
--
управление природопользованием
--
окружающая среда
--
климатические изменения
--
коммуникационные стратегии
--
эксплуатационный цикл
--
жизненный цикл
--
экологические проблемы
--
звенья поставок
--
стандарти
--
оновлені версії стандартів
--
обновленные версии стандартов
Анотація:
Надано інформацію про опубліковання оновленої версії стандарту ISO 14001:2015 та наведені основні поліпшення у новій версії.
Дод.точки доступу:
Стандарт ISO 14001:2015 \о произв.\
Знайти схожі
>
6.
Кім, Чі Юнь
(MSc; кафедра культури і мистецтва менеджменту Вищої шкоди університету Хонгук; м.Сеул; Південна Корея).
Вплив комунікаційних стратегій для соціальних мереж на показники продажів [Текст] : за даними південнокорейського ринку мобільних ігор на андроїді / Ч. Ю. Кім, Х. -Д. Шін> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 9
. - С. 338-345 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.13
ББК
65.39(5КОР)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Южная Корея
Південна Корея
Кл.слова (ненормовані):
андроиды
--
андроїди
--
бинарный логит-анализ
--
бінарний логіт-аналіз
--
информационные релизы
--
інформаціні релізи
--
коммуникационные стратегии
--
комунікаційні
стратегії
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові досдлідження
--
мобильные игры
--
мобільні ігри
--
неформальные обмены информацией
--
неформальні обміни інформацією
--
отраслевые рынки
--
галузеві ринки
--
продажи
--
продлажі
--
сбыт продукции
--
збут продукції
--
социальные сети
--
соціальні мережі
--
электронная торговля
--
електронна торгівля
Анотація:
Досліджено вплив різноманітних комунікаційних стратегій, що використовуються в соціальних мережах, на показники продажів продукту. Типи комунікацій для аналізу поділено на: інформаційний реліз компанії та неформальний обмін інформацією. Протестовано, яким чином ці два головні типи стратегій впливають на продажі мобільних ігор. Бінарний логіт-аналіз застосовано до даних рейтингу топ-150 ігор на андроїді, що розміщено на сайті "App Annie". Результати доводять, що і інформаційні релізи, і неформальний обмін інформацією суттєво та позитивно впливають на обсяги продажів, однак неформальні комунікації, зокрема між користувачами, мають значно більший вплив.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Шін, Хонг-Док (доцент упраління Школи менеджменту Університету Хонгік; м.Сеул; Південна Корея); App Annie, web-сайт мобильных игр \о произв.\
Знайти схожі
>
7.
Прес-служба МОН України
інформує> // Вища школа. - 2017. -
№ 9
. - С. 3-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта, 2017 р., вересень
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование, 2017 г., август
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
всеукраїнські фестивалі
--
всеукраинские фестивали
--
фестивалі інновацій
--
фестивали инноваций
--
комунікаційні
стратегії
--
коммуникационные стратегии
--
міжнародні наукові бази даних
--
международные научные базы данных
--
підключення до баз даних
--
подключение к базам данных
Анотація:
Про деякі події у галузі вищої освіти, які відбулися у вересні 2017 року.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Вища_школа_2017_9\1.pdf
Дод.точки доступу:
Всеукраїнський фестиваль інновацій \о нем\; Міністерство освіти і науки України \о нем\; Scopus, база даних \о произв.\; Web of Science, база данных \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)