Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (8)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=контент<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
93
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
> (Немає відомостей про примірники)
Шифр: С2/2006/1
Журнал
Социология: теория, методы,
маркетинг. - 1998 . - ISSN 1563-4426. - Виходить кожного кварталу
2006р. № 1
Зміст:
Бурлачук, В. Еще раз к вопросу: " Что такое общество?"
/ В. Бурлачук. - С.5-19
Суименко, Е. Социальный и индивидуальный способы материально-производственной жизнедеятельности людей
/ Е. Суименко. - С.20-36
Черныш, Н. Основные понятия и положения социокультурного подхода и специфика их применения в социологии
/ Н. Черныш, О. Ровенчак. - С.37-53
Рязанова, Л. Феномен " звезды " в современной массовой культуре (функциональный анализ)
/ Л. Рязанова. - С.54-70
Хмелько, В. Отношение граждан Украины к ее вступлению в Евросоюз и НАТО и их оценки своей осведомленности об этих организациях
/ В. Хмелько. - С.71-87
Мищенко, М. Применение уличных опросов в исследованиях электоральных ориентаций
/ М. Мищенко. - С.88-109
Даниленко, О. Роль качественных методов в исследовании социальных конфликтов
/ О. Даниленко. - С.110-123
Горбачик, А. Компьютерная обработка текстов в качественных и количественных социологических исследованиях
/ А. Горбачик. - С.124-133
Мартынюк, И. Академическая наука в общественном мнении и в оценках экспертов
/ И. Мартынюк, Н. Соболева. - С.134-152
Пилипенко, В. Человек в рыночных условиях: вербальное поведение и оценка реформ
/ В. Пилипенко. - С.153-165
Арбенина, В. Над чем работают социологи Украины (по результатам
контент
-анализа материалов " Харьковских социологических чтений ")
/ В. Арбенина. - С.166-176
Обсуждение категории "стиль жизни" на заседании Социологического клуба
. - С.177-203
Тарапатова, Н. О европейском векторе развития университетских ооганизаций: на пути к внедрению "европейской" модели?
/ Н. Тарапатова. - С.203-208
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей
>
2.
Арбенина, В.
Над чем работают социологи Украины (по результатам
контент
-анализа материалов " Харьковских социологических чтений ") / В. Арбенина> // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2006. -
№1
. - С. 166-176 . - ISSN 1563-4426
ББК
С5в4
Кл.слова (ненормовані):
СОЦИОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Осин, В. В.
(доцент кафедры философии и социально-политических дисциплин Академии таможенной службы Украины).
Генетическая эпистемология политической науки: эгоцентризм и его кросс-культурная корроборация / В. В. Осин> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. -
№ 3
. - С. 127-131. - Бібліографія : С.130-131 : 21 назва
УДК
^A32
ББК
66
Кл.слова (ненормовані):
генетическая эпистемология
--
генетична епістемологія
--
егоцентрізм
--
интерпретативный подход в политологии
--
інтерпретативний підхід в політології
--
контент
-анализ
--
контент
-аналіз
--
крос-культурні дослідження
--
кросс-культурные исследования
--
методология политологических исследований
--
методологія політологічних досліджень
--
Пиаже Жан
--
позитивизм
--
позитивізм
--
Политика. Политология
--
политическая наука
--
политический реализм
--
Політика. Політологія
--
політична наука
--
політичний реалізм
--
эгоцентризм
Анотація:
Целюь данной статьи является нахождение - при помощи генетической эпистемологии Ж. Пиаже (в частности теории эгоцентрического поведения) - точек соприкосновения различных взглядов на сущность взаимосвязи между политологом, политикой и политологическим знанием. Дается обзор методологических подходов в политологии: позитивизм, интерпретативный подход, реализм.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Інв.2802ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Берко, А.
Проектування навігаційого графу web-сторінок бази данх системи електронної
контент
-комерції / А. Берко, В. Висоцька> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2009. -
№ 638
: Комп'ютерні науки та інформаційні технології. - С. 3-14
УДК
347.71:004
Рубрики:
Электронная коммерция
Електронна комерція
Кл.слова (ненормовані):
электронная коммерция
--
web-страницы
--
информационные услуги
--
електронна комерція
--
web-сторінки
--
інформаційні послуги
Дод.точки доступу:
Висоцька, В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Никифоренко, Н. О.
(доцент кафедри соціології управління Донецького державного університету управління).
Роль ЗМІ у політичній комунікації під час президентської кампанії 2009 року в Україні / Н. О. Никифоренко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 4
. - С. 106-111. - Бібліографія : С.111 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.334.3
ББК
60.561.3
Рубрики:
Соціологія
Социология
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вибори-2009
--
выборы-2010
--
анализ СМИ
--
аналіз ЗМІ
--
виборча кампанія
--
електоральна соціологія
--
ЗМІ і вибори
--
избирательная кампания
--
контент
-анализ
--
контент
-аналіз
--
политическая коммуникация
--
политическая реклама
--
политическая социология
--
політична комунікація
--
політична реклама
--
політична соціологія
--
президентские выборы
--
президентські вибори
--
прихована політична реклама
--
региональные СМИ
--
регіональні ЗМІ
--
скрытая политическая реклама
--
СМИ и выборы
--
социология СМИ
--
соціологія ЗМІ
--
электоральная социология
Анотація:
На підставі вторинного аналізу даних соціологічних досліджень, проведених Академією Української Преси та Інститутом соціології НАНУ, висвітлюється роль загальноукраїнських та регіональних ЗМІ в політичній комунікації під час президентської кампанії 2009 р. в Україні.
Знайти схожі
>
6.
Примак, Тетяна
(доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу).
Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні / Т. Примак> // Маркетинг в Україні. - 2010. -
№ 6
. - С. 29-35 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Україна
Кл.слова (ненормовані):
моніторинги
--
метод моніторингу
--
метод мониторинга
--
контент
-аналіз
--
рекламні зверненя
--
рекламоносії
--
споживачі товарів
--
соціально-комунікативні технології
--
мониторинг
--
контент
-анализ
--
рекламные обращения
--
рекламоносители
--
потребители товаров
--
социально-коммуникативные технологии
--
товарные категории
--
товарні категорії
--
технологія міфологізації
--
технология мифологизации
--
міфологеми
--
мифологомемы
--
контрреклама
Анотація:
Про презентацію результатів дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні вітчизняної реклами, та тієї, що подається на українських рекламоносіях іноземними компаніями.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
656.2
С 56
Агієнко, І. В.
Проблеми балансу правових принципів охорони інтелектуальної власності та можливостей сучасного інформаційного простору / І . В. Агієнко> // Современные информационные технологии на транспорте, в промышленности и образовании : тез. Междунар. науч.-практ. конф. (12.05.2011-13.05.2011) / М-во инфраструктуры Украины, Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика В.Лазаряна, Восточный научный центр транспортной академии Украины. - Днепропетровск, 2011. - С. 91-92
УДК
339.166.5
Рубрики:
Интеллектуальная собственность
Інтелектуальна власність
Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА
--
ПРАЦІ ДІІТУ
--
КОА
--
интеллектуальная собственность
--
правовые принципы
--
авторское право
--
пиратский
контент
--
інтелектуальна власність
--
правові принципи
--
авторське право
--
піратський
контент
Дод.точки доступу:
Агиенко, И. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Вітенко, Ю. В.
(аспірантка кафедри соціології та соціальних технологій Національного авіаційного університету).
Сімейно-шлюбні відносини, пропаговані у художніх фільмах / Ю. В. Вітенко> // Грані. - 2011. -
№ 5
. - С. 114-118. - Література : С.118 : 3 назви
УДК
316.752
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
контент
-анализ
--
контент
-аналіз
--
модели семьи и брака
--
моделі сім'ї та шлюбу
--
семейные ценности
--
сімейно-шлюбна поведінка
--
семейно-брачное поведение
--
социология кино и театра
--
социология семьи и брака
--
соціологія сім'ї та шлюбу
--
художественные фильмы
--
художні фільми
--
ценности брака
--
цінності
--
цінності шлюбу
Анотація:
досліджуються основні моделі сімейно-шлюбної поведінки, сімейні цінності, популяризовані у кінострічках. За допомогою
контент
-аналізу художніх фільмів виявлено невтішні тенденції популяризації у фільмах бездітності, однодітності, холостяцьког о способу життя серед чоловіків, тютюнопаління, вживання алкоголю.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Тибайкина, Т. Л.
Философия постмодернизма и поэтика постмодерного кинематографа [Электронный ресурс] / Т. Л. Тибайкина> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 6
. - С. 44-47. - Библиография : С. 47 : 7 названий. - Режим доступа: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/bitstream/123456789/1189/1/Tibakina_filos_postmodern.pdf. - Полный текст (105,48 kB)
УДК
101(091)
ББК
87
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа
--
праці ДІІТу
--
КФП
--
идентичность
--
имитация
--
ідентичність
--
імітація
--
кинематограф
--
киноэстетика
--
кінематограф
--
консьюмеризм
--
контент
--
концепции
--
концепції
--
наратив
--
нарратив
--
патерни
--
паттерны
--
поетика кіномистецтва
--
постмодернизм
--
постмодернізм
--
поэтика кино
--
репродукция
--
репродукція
--
симулякр
--
теория кино
--
феномен
--
философская аллюзия
--
філософія культури
--
філософська алюзія
Анотація:
Рассматривается рефлексия основных тенденций и культуры постмодерна в поэтике современного кинематографа.
Перейти к внешнему ресурсу:
Полный текст (105,48 kB)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
Головаха, Сергій
(молодший науковий співробітник НБУВ).
Наукова бібліотека в соціальних мережах / С. Головаха> // Бібліотечний вісник : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 29-32. - Бібліогр. наприкінці ст. . - ISSN 1029-7200
УДК
027.022:004.77
Рубрики:
Бібліотечна справа
Библиотечное дело
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі
--
антропоморфізм
--
бренди
--
контент
-маркетинг
--
медіабартер
--
PR
--
SMM
--
онлайн-компанія
--
клієнтський сервіс
--
соціальні комунікації
--
брендінг
--
социальные сети
--
антропоморфизм
--
бренды
--
контент
-маркетинг
--
медиабартер
--
PR
--
SMM
--
онлайн-компания
--
клиентский сервис
--
социальные коммуникации
--
брендинг
Анотація:
Обгрунтовується необхідність та виокремлюється механізми вікористання новітніх технологій у створенні іміджу сучасної наукової бібліотеки. Наводяться відповідальні приклади, аналізується вже набутий досвід, розглядються шляхи подальшого удосконалення брендінгу.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)