Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=креативна індустрія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Мацевич, Ірина (аспірантка Білоруського державного університету; Мінськ).
    Креативне суспільство: у пошуках релевантної соціальної теорії / Ірина Мацевич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 2. - С. 98-111. - Бібліографія : С.110-111. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- западная социология -- західна соціологія -- креативна економіка -- креативна індустрія -- креативная индустрия -- креативная экономика -- креативне суспільство -- креативное общество -- методология социологии -- социальная теория -- соціальна теорія -- экономическая социология
Анотація: Автор реконструює концептуальні засади сучасних політичних програм розвитку креативного суспільства. Експлікація взаємозв'язків між поняттями креативної індустрії, креативної економіки та креативного суспільства дає змогу окреслити контури релевантної соціальної теорії.


Знайти схожі

2.


    Тонгдхамачарт, Нірачарапа (PhD (менеджмент вищої освіти); деккан Міжнародної школи мистецтв Рахабхатського університету Сінан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Виклики індонезійської анімації на світових ринках [Текст] / Н. Тонгдхамачарт // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 53-58. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.498.5(0)в-5 + 85.37(5ІНЗ)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика искусства

   Економіка мистецтва

   Мультипликационное кино

   Мультиплікаційне кіно

   Индонезия
    Індонезія

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-платформы анимационной индустрии -- бізнес-платформи анімаційної індустрії -- анимационная индустрия -- анімаційна індустрія -- мультиплікація -- мультипликация -- внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- государственная финансовая поддержка -- державна фінансова підтримка -- кадровые резервы -- кадрові резерви -- качественные показатели -- якісні показники -- креативная индустрия -- креативна індустрія -- зрелищные искусства -- видовищні мистецтва -- мировые рынки -- світові ринки -- национальные культуры -- національні культури -- национальный кинематограф -- національний кінематограф -- сдерживающие факторы -- стримуючі фактори -- 3D-анимация -- 3D-анімація
Анотація: Проведено оцінювання основних рис анімаційної індустрії Індонезії та виявлено фактори, що прискорюють або стримують вихід індонезійської анімації на світові ринки. Проведений аналіз якісних показників дозволив автору зробити висновок, що індонезійська анімація все ще знаходиться на стадії становлення, однак глобальні виклики вже впливають на неї. Дана креативна галузь має потребу в державній підтримці, розбудові власної бізнес-платформи, а також в якісних кадрових резервах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

3.


    Князь, Святослав Володимирович (доктор економічних наук; доцент; завідувач кафедри екологічної політики та менеджменту природоохоронної діяльності Національного університету "Львівська політехніка").
    Структура, можливості та перспективи розвитку віртуальної економіки та креативних індустрій [Текст] / С. В. Князь, Н. Г. Георгіаді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 346-351. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.013.9г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Социально-экономические системы

   Соціально-економічні системи

   Экономика знаний

   Економіка знань

Кл.слова (ненормовані):
виртуальная экономика -- віртуальна економіка -- инновации -- інновації -- креативная индустрия -- креативна індустрія -- креативные индустрии -- креативна індустрія -- новая экономика -- нова економіка -- потребители -- споживачі -- совместные компоненты -- спільні компоненти -- структуризация экономики -- структуризація економіки -- теория множеств -- теорія множин -- виртуализация экономики -- віртуалізація економіки
Анотація: З позиції теорії множин обґрунтовано характер взаємодії компонентів віртуальної економіки і креативних індустрій. Доведено, що множини віртуальної економіки і креативних індустрій мають спільні компоненти. Аргументовано, що базовими положеннями, на основі яких має здійснюватись розвиток віртуальної економіки і креативних індустрій, є безпека і готовність суб’єктів економічних відносин до сприйняття нового.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Георгіаді, Неллі Георгіївна (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва Національного університету "Львівська політехніка")

Знайти схожі

4.


    Шульга, Раїса (доктор філософських наук; провідний науковий співробітник відділу соціології культури та масової комунікації).
    Пересічна людина на культурному роздоріжжі [Текст] / Р. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 4. - С. 94-108. - Библиогр.: с. 108 (9 назв.) . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика культуры, науки, просвещения

   Економіка культури, науки, освіти

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
креативные индустрии -- креативна індустрія -- культурная экономика -- культурна економіка -- ресурсы культуры -- ресурси культури -- современное искусство -- сучасне мистецтво -- структура культурной экономики -- структура культурної економіки -- художественные практики -- художня практика -- экономические ресурсы -- економічні ресурси
Анотація: Рассмотрены вопросы вступления Украины в мировую практику использования культуры как экономического ресурса. Проанализированы особенности этого процесса в отечественном культурном поле. Особое внимание уделено рассмотрению отношения реципиентов к изменениям в культурных и художественных практиках. В частности, речь идет об усилиях идеологов культурных индустрий по популяризации и продвижению современного искусства в отечественном художественном пространстве.
Розглянуто питання вступу України в світову практику використання культури як економічного ресурсу. Проаналізовано особливості цього процесу в вітчизняному культурному полі. Особливу увагу приділено розгляду відносини реципієнтів до змін в культурних і мистецьких практиках. Зокрема, мова йде про зусилля ідеологів культурних індустрій по популяризації та просуванню сучасного мистецтва у вітчизняному мистецькому просторі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Соціол_теор_мет_марк_2017_4\7.pdf
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)