Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=креативная экономика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.


    Мацевич, Ірина (аспірантка Білоруського державного університету; Мінськ).
    Креативне суспільство: у пошуках релевантної соціальної теорії / Ірина Мацевич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 2. - С. 98-111. - Бібліографія : С.110-111. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- западная социология -- західна соціологія -- креативна економіка -- креативна індустрія -- креативная индустрия -- креативная экономика -- креативне суспільство -- креативное общество -- методология социологии -- социальная теория -- соціальна теорія -- экономическая социология
Анотація: Автор реконструює концептуальні засади сучасних політичних програм розвитку креативного суспільства. Експлікація взаємозв'язків між поняттями креативної індустрії, креативної економіки та креативного суспільства дає змогу окреслити контури релевантної соціальної теорії.


Знайти схожі

2.


    Ревчун, Б. (доцент; кандидат економічних наук).
    Від "креативної економіки до "креативного суспільства"" / Б. Ревчун // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2010. - № 11. - С. 70-78
УДК
ББК 65.011
Рубрики: Економіка
   Загальні основи економіки

   Экономика

   Общие основы экономики

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економічна теорія -- креативна економіка -- креативний клас -- неолібералізм -- інноваційна політика -- экономическая теория -- креативная экономика -- креативный класс -- неолиберализм -- инновационная политика
Анотація: Розглянуто сутність феномену "креативна економіка". Обгрунтовано доцільність поширення терміна "креативний" на визначення сучасної стадії розвитку людської цивілізації як "креативного суспільства". Проаналізовано роль і функції держави в розбудові такого суспільства.


Дод.точки доступу:
Флоріда, Р. (вчений) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Лошковська, Х. С. (аспірантка Київського національого економічного університету ім. Вадима Гетьмана).
    Генезис креативності як системоутворюючого фактора еволюції суспільства / Х. С. Лошковська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 7/8. - С. 26-30 : гсхем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.013
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Общая экономическая теория

   Загальна економічна теорія

Кл.слова (ненормовані):
индустриальная экономика -- індустріальна економіка -- экономичекие системы -- економічні системи -- креативная экономика -- креативна економіка -- креативность -- креативність -- общественное развитие -- суспільний розвиток -- постиндустриальная экономика -- постіндустріальна економіка -- рыночное стимулирование -- ринкове стимулювання -- системообразующие факторы -- системоутворюючі фактори -- социальная эволюция -- соціальна еволюція -- творческий урбанизм -- творчій урбанізм -- творческие индустрии -- творчі індустрії -- четвертичный сектор экономики -- четвертинний сектор економіки -- экономика знаний -- економіка знань -- экономическая философия -- економічна філософія
Анотація: Розглядається генезис креативності як системоутворюючий фактор еволюції передових економік світу від індустріальної економіки до постіндустріальної. На рубежі тисячоліть людина винайшла розумніше вирішення проблеми: якщо творчість не підпорядковується ринку, можна підпорядкувати ринок творчості, і це дає результат. Те, чим не вдається керувати, можна стимулювати. Цілі міста стають не тільки територіями життя, виробництва і торгівлі, а й майданчиками творчості на шляху до нової економіки - економіки знань.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Белл, Дэниел (американский социолог; публицист ; 1919-2011) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Бобиль, В. В.
    Розвиток альтернативного банкінгу в Україні [Електронний ресурс] / В. В. Бобиль // Банківська справа. - 2013. - № 6. - С. 75-81 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3228/1/Bobyl_2.pdf. - Повний текст (172,67 kB). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0507-5475
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Банківська справа
   Банковское дело

Кл.слова (ненормовані):
праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КОА -- альтернативний банкінг -- альтернативный банкинг -- креативна економіка -- креативная экономика -- банківськи системи -- банковские системы -- креативные банки -- креативні банки -- фасилитационное управление -- фасилітаційне управління -- риск-менеджмент банков -- ризик-менеджмент банків -- временный сберегательный банк -- тимчасовий ощадний банк -- переходные банки -- перехідні банки -- неплатежеспособность банков -- неплатоспроможність банків
Анотація: Аналізуються напрями розвитку вітчизняного сектору, вводиться у науковий обіг поняття альтернативного банкінгу.

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (172,67 kB)

Дод.точки доступу:
Бобыль В. В.

Знайти схожі

5.


    Радіонова, І. О. (Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди; Харків).
    Соціологічні концептуалізації постсучасного міста: тенденції та перспективи / І. О. Радіонова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 5. - С. 58-64. - Література : С.64 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- города -- екосистеми -- креативна економіка -- креативная экономика -- креативний клас -- креативный класс -- мегаполизация -- мегаполізація -- мегарегионы -- мегарегіони -- міста -- национальная модернизация -- національна модернізація -- персоналии социологов -- персоналії соціологів -- постсовременный город -- постсучасне місто -- социологические концептуализации -- социология городов -- соціологічні концептуалізації -- соціологія міст -- стратегии развития -- стратегії розвитку -- тенденции развития -- тенденції розвитку -- урбанизационные процессы -- урбанизация -- урбанистика -- урбанізаційні процеси -- урбанізація -- урбаністика -- экосистемы
Анотація: Стаття присвячена аналізу соціологічних концептуалізацій постсучасного міста. Зазначено, що в добу глобалізації урбанізаційні процеси значно ускладнюються через появу нових ландшафтів містобудівництва та модернізації міст, які мають досить тривалу іст орію. Доводиться, що особливої уваги заслуговує теорія Р.Флоріди як спроба осмислити стратегії розвитку сучасних міст в умовах останньої економічної революції, головним орієнтиром якої є креативна економіка. У статті підкреслено, що стратегії розвитку міст передбачають наявність спільних базових умов успішності. Підкреслюється, що узагальнення теоретичних розвідок Р.Флоріди дає ключ для розуміння стратегій урбанізації в Україні.


Дод.точки доступу:
Флорида, Р. (американский экономист ; 1957-) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Божидарнік, Тарас (доктор економічних наук).
    Формування й розвиток креативного менеджменту на підприємстві [Текст] / Т. Божидарнік, Н. Василик // Економіст : науково-практичний журнал. - 2015. - № 3. - С. 37-39 : табл.; рис.-3. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.6
Рубрики: Економіка
   Управління персоналом

   Экономика

   Управление персоналом

Кл.слова (ненормовані):
кадрова політика -- креативний менеджмент -- творчі працівники -- креативне суспільство -- креативна економіка -- креативна освіта -- інноваційність підприємств -- інтелектуальний потенціал підприємств -- людський потенціал підприємств -- кадровая политика -- креативный менеджмент -- творческие сотрудники -- креативное общество -- креативная экономика -- креативное образование -- инновационность предприятий -- интеллектуальный потенциал предприятий -- человеческий потенциал предприятий
Анотація: Досліджено підходи трактування поняття креативний менеджмент. Визначено сутність креативного менеджменту, його мету, цілі, завдання, принципи, об'єкти, суб'єкти. Розкрито основні зовнішні й внутрішні передумови формування креативного менеджменту, визначено чинники, які сприяють чи стримують його розвиток на підприємстві. Встановлено взаємозв'язок факторів формування й розвитку креативного менеджменту та виділено етапи процесу креативного менеджменту.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Василик, Наталія (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

7.


    Сакало, О. Є. (Полтавський національний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка).
    Креативний клас як провідна група сучасного суспільства [Текст] / О. Є. Сакало // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 8. - С. 77-80. - Бібліографія : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.541
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
креативний клас -- креативный класс -- социальная структура общества -- социальные классы -- соціальна структура суспільства -- соціальні класи -- креативна економіка -- креативная экономика -- постіндустріальне суспільство
Анотація: Автор визначає місце креативного класу у структурі сучасного суспільства, його роль у соціальних змінах і трансформаціях.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Самосір, Омас Булан (PhD (демографія); викладач факультету економіки та бізнесу Університету Індонезії; Східна Ява; Індонезія).
    Вплив креативної економіки на економічне зростання в Азії [Текст] / О. Б. Самосір // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 11. - С. 61-67 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.7(5)г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика развивающихся стран, 2003-2012 гг.

   Економіка країн, що розвиваються, 2003-2012 рр.

   Азия
    Азія

Кл.слова (ненормовані):
авторские права -- авторське право -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- креативная экономика -- кретивна економіка -- лицензионные платёжи -- ліцензійні платежі -- информационные услуги -- інформаційні послуги -- регрессные модели -- регресні моделі -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- экономический рост -- економічне зротання
Анотація: Досліджено вплив креативного сектору економіки на економічне зростання країн Азії. Проаналізовано панельні дані за 2003–2012 рр. для 29 країн, по яких були наявні дані щодо креативної економіки. Побудовано регресійну модель та протестовано модель з фіксованим ефектом. Результати вказують на те, що креативний сектор позитивно впливає на економічний розвиток країн Азії. В цілому, Азія є успішним експортером креативних товарів та послуг, авторських прав та ліцензій, а також комп’ютерних та інформаційних послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Ассоциация стран Юго-Восточной Азии \о ней\

Знайти схожі

9.


    Чайка, Галина (кандидат історичних наук; викладач).
    Управління креативністю як механізм підвищення конкурентоспроможності організації [Текст] / Г. Чайка // Банківська справа. - 2017. - N 3. - С. 44-57. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1605-2005
УДК
Рубрики: Економіка
   Внутрішньофірмове управління. Менеджмент

   Экономика

   Внутрифирменное управление. Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- креативность -- креативне суспільство -- креативное общество -- креативна економіка -- креативная экономика -- креативні організації -- креативные организации -- креативний менеджмент -- креативный менеджмент -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- конкурентоспроможність організації -- конкурентоспособность организации -- сутність креативності -- сущност креативности -- структура креативності -- структура креативности -- управління організацією -- управление организацией -- система управління організацією -- система правления организацией -- інноваційні організації -- инновационные организации -- успішні організації -- успешные организации -- креативне мислення -- креативное мышление
Анотація: Розкривається креативність як механізм управління організацією та формування її конкурентоспроможності.
Раскрывается креативность как механизм управления организацией и формирования ее конкурентоспособности.


Знайти схожі

10.


    Пастернак, Олена Іванівна (кандидат економічних наук; науковий співробітник).
    Мікролокальна соціально-орієнтована активність бізнесу як сучасна тенденція розвитку прикордонних регіонів [Текст] / О. І. Пастернак, Ю. В. Тимчишин-Чемерис // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 94-99. - Бібліогр.: с. 98-99 . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Економічний розвиток
   Экономическое развитие

   Україна
    Івано-Франківська область

    Львівська область

    Чернівецька область

    Украина

    Ивано-Франковская область

    Львовская область

    Черновицкая область

Кл.слова (ненормовані):
мікролокальна соціально-оріснтована активність бізнесу -- креативна економіка -- маркетинг територій -- платформи співробітництва -- бізнес-середовище -- микролокальная социально-ориентированная активность бизнеса -- креативная экономика -- маркетинг территорий -- платформы сотрудничества -- бизнес-среда -- досвід регіонів -- опыт регионов -- бизнес-проекты -- бізнес-проекти
Анотація: Розглянуто досвід мікролокальної соціально-орієнтованої активності бізнесу прикордонних регіонів. Запропоновано авторське визначення терміну «мікролокальна соціально-оріснтована активність бізнесу». Досліджено досвід Івано-Франківської області, зокрема громадського ресторану «Urban Space», мережі центрів підтримки інновацій та підприємництва iHUB, «Майстерні управління», проекту «Open Business Space», Групи розвитку бізнесу У Львівській області розглянуто соціально-орієнтовані ініціативи IT Кластеру, Платформи розвитку бізнесу «Бізнес Актив» Клубу ділових людей. Проекти Чернівецької області представлені ІТ-кластером буковинських інноваційних технологій ім. Й. Шумпетера «Cluster bit». На основі дослідження досвіду сформульовано основні напрями мікролокальної соціально-орієнтованої активності бізнесу.


Дод.точки доступу:
Тимчишин-Чемерис, Юлія Василівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри обліку і фінансів)

Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)