Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=креативный класс<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Ревчун, Б. (доцент; кандидат економічних наук).
    Від "креативної економіки до "креативного суспільства"" / Б. Ревчун // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2010. - № 11. - С. 70-78
УДК
ББК 65.011
Рубрики: Економіка
   Загальні основи економіки

   Экономика

   Общие основы экономики

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економічна теорія -- креативна економіка -- креативний клас -- неолібералізм -- інноваційна політика -- экономическая теория -- креативная экономика -- креативный класс -- неолиберализм -- инновационная политика
Анотація: Розглянуто сутність феномену "креативна економіка". Обгрунтовано доцільність поширення терміна "креативний" на визначення сучасної стадії розвитку людської цивілізації як "креативного суспільства". Проаналізовано роль і функції держави в розбудові такого суспільства.


Дод.точки доступу:
Флоріда, Р. (вчений) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Радіонова, І. О. (Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди; Харків).
    Соціологічні концептуалізації постсучасного міста: тенденції та перспективи / І. О. Радіонова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 5. - С. 58-64. - Література : С.64 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- города -- екосистеми -- креативна економіка -- креативная экономика -- креативний клас -- креативный класс -- мегаполизация -- мегаполізація -- мегарегионы -- мегарегіони -- міста -- национальная модернизация -- національна модернізація -- персоналии социологов -- персоналії соціологів -- постсовременный город -- постсучасне місто -- социологические концептуализации -- социология городов -- соціологічні концептуалізації -- соціологія міст -- стратегии развития -- стратегії розвитку -- тенденции развития -- тенденції розвитку -- урбанизационные процессы -- урбанизация -- урбанистика -- урбанізаційні процеси -- урбанізація -- урбаністика -- экосистемы
Анотація: Стаття присвячена аналізу соціологічних концептуалізацій постсучасного міста. Зазначено, що в добу глобалізації урбанізаційні процеси значно ускладнюються через появу нових ландшафтів містобудівництва та модернізації міст, які мають досить тривалу іст орію. Доводиться, що особливої уваги заслуговує теорія Р.Флоріди як спроба осмислити стратегії розвитку сучасних міст в умовах останньої економічної революції, головним орієнтиром якої є креативна економіка. У статті підкреслено, що стратегії розвитку міст передбачають наявність спільних базових умов успішності. Підкреслюється, що узагальнення теоретичних розвідок Р.Флоріди дає ключ для розуміння стратегій урбанізації в Україні.


Дод.точки доступу:
Флорида, Р. (американский экономист ; 1957-) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Сакало, О. Є. (Полтавський національний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка).
    Креативний клас як провідна група сучасного суспільства [Текст] / О. Є. Сакало // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 8. - С. 77-80. - Бібліографія : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.541
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
креативний клас -- креативный класс -- социальная структура общества -- социальные классы -- соціальна структура суспільства -- соціальні класи -- креативна економіка -- креативная экономика -- постіндустріальне суспільство
Анотація: Автор визначає місце креативного класу у структурі сучасного суспільства, його роль у соціальних змінах і трансформаціях.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Мусиездов, Алексей (доктор социологических наук; профессор кафедры социологии ).
    Городская идентичность в (пост) современном городе (пример Харькова и Львова) / А. Мусиездов // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 3. - С. 94-111. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.59
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Региональная социология

   Регіональна соціологія

   Україна
    Украина

    Харків

    Львів

    Харьков

    Львов

Кл.слова (ненормовані):
городская идентичность -- міська ідентичність -- креативный класс -- креативний клас -- настоящие жители городов -- справжні мешканці міст -- постсовременное общество -- пострадянське суспільство -- результаты исследований -- результати досліджень -- составные связи с городом -- складові зв'язку з містом -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- специфика городов -- специфіка міст -- специфика жителей -- специфіка мешканців -- участие в решении городских проблем -- участь у рішення міських проблем
Анотація: Освещены результаты эмпирического исследования городской идентичности, проведенного автором в Харькове и Львове. Теоретической почвой исследования стали идеи М. Кастельса, З. Баумана и др. о том, что в условиях (пост) современного общества группы, которые в разной мере включены в глобальную постиндустриальную экономику, по-разному интерпретируют город и свою связь с ним, то есть имеют разную по содержанию городскую идентичность.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)