Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=критерії вибору<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Виноградов, А. Б.
    Способы согласования позиций участников межфункциональных конфликтов, связанных с логистической деятельностью / А. Б. Виноградов // Логистика и управление цепями поставок. - 2013. - № 2. - С. 23-32 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Логистика
   Логістика

Кл.слова (ненормовані):
логистика -- логістика -- межфункциональные конфликты -- міжфункціональні конфлікти -- критерии выбора -- критерії вибору -- критерий Гурвица -- критерій Гурвіца -- Гурвица критерий -- Гурвіца критерій -- складское хозяйство -- складське господарство


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Розумей, С. Б. (старший викладач Національного університету харчових технологій).
    Методичні підходи щодо оцінювання каналів розподілу продукції / С. Б. Розумей, К. Ю. Семененко, І. П. Розпутня // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 169-173 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.40в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология логистики

   Методологія логістики

Кл.слова (ненормовані):
комплексные аналитические методы -- комплексні аналітичні методи -- распределительная логистика -- розподільча логістика -- критерии выбора -- критерії вибору -- оценочная методология -- оціночна методологія -- каналы распределения продукции -- канали розподілу подукції -- производители -- виробники -- посредники -- посередники -- потребители -- споживачі
Анотація: Розглянуто особливості оцінювання каналів розподілу продукції виробниками та посередниками. Запропоновано застосування комплексного підходу до аналізу та вибору оптимальних каналів розподілу продукції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Семененко, К.Ю. (аспірант Національного університету харчових технологій); Розпутня, І.П. (магістрант Національного університету харчових технологій)

Знайти схожі

3.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук).
    Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок / О. Зозульов, К. Афанасьєва // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 53-61 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інтернет маркетинг -- интернет маркетинг -- промислові ринки -- промышленные рынки -- стратегії -- стратегиї -- алгоритми розроблення стратегій -- алгоритмы разработки стратегий -- комерційні сайти -- коммерческие сайты -- SaaS-платформа -- критерії вибору -- критерии отбора -- выведение интернет-магазинов на рынок -- виведення інтернет-магазинів на ринок
Анотація: Представлено спеціально створений загальний хід розробки стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок у вигляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: доцільність та передумови для виведення інтернет-магазину на промисловий ринок; формування концепції бізнесу; формування digital-стратегії; розроблення концепції інтернет-магазину; розроблення системи контролю досягнутих результатів.


Дод.точки доступу:
Афанасьєва, Катерина

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)