Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=курикулум<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Бойченко, Тетяна
.
Основи здоров'я в національному
курикулум
і / Т. Бойченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 56-59. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
національний
курикулум
--
курикулярний підхід
--
здоров'язберігальні компетентності
--
здоровий спосіб життя
--
учбові предмети
--
основи здоров'я
--
национальный
курикулум
--
курикулярный подход
--
здоровьязберегающие компетентности
--
здоровый образ жизни
--
учебные предметы
--
основы здоровья
Анотація:
Про проблеми розвитку предмета "Основи здоров'я", про вирішення проблем ФЗСЖ учнівської молоді у рамках відповідної частини національного
курикулум
у.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Локшина, Олена
.
До питання про сутнісні характеристики шкільного
курикулум
у / Олена Локшина> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 4
. - С. 17 - 20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.580.2
Рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Європа
США
Британия
Румунія
Кл.слова (ненормовані):
процес трансляції
--
соціальний досвід
--
навчальний процес
--
концептуальні уподобання
--
прогресивістська педагогіка
--
концепція прагматизму
--
біхевіоризм
--
менеджментський світогляд
--
покроковий підхід
--
структурування досвіду
--
навчальний досвід
--
курикулярна теорія
--
наукові дослідження
--
цілебазований
курикулум
--
технократичний
курикулум
--
розвивальний
курикулум
--
социальный опыт
--
учебный процесс
--
концепция прагматизма
--
пошаговый подход
--
структурирование опыта
--
учебный опыт
--
курикулярная теория
--
научные исследования
--
технократический
курикулум
--
развивающий
курикулум
--
шкільний карикулум
--
школьный карикулум
Анотація:
Розглянуті об'єктивні дослідження позитивів та можливих негативів
курикулум
у для вітчизняної та зарубіжної освіти.
Дод.точки доступу:
Гемільтон, Д. \о нем\; Вайнер, Г. \о нем\; Хатчінс, Р. \о нем\; Бестор, А. \о нем\; Росс, А. \о нем\; Уокер, Д. \о нем\; Тайлер, Р. \о нем\; ЮНЕСКО \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Надтока, Олександр
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; завідувач відділу навчання географії та економіки).
Прогностичні аспекти розвитку змісту географічної освіти в загальноосвітній школі / О. Надтока> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 53-57 : рис.-1. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
державні освітні стандарти
--
государственные образовательные стандарты
--
навчальні програми
--
учебные программы
--
курикулум
--
педагогічні технології
--
педагогические технологии
--
навчальні предмети
--
учебные предметы
--
географія
--
география
--
географічна освіта
--
географическое образование
--
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
концепція географічної освіти
--
концепция географического образования
Анотація:
Розглядаються проблеми відповідності географічного сегмента державних освітніх стандартів та навчальних програм з географії тенденціям розвитку педагогічної науки. Констатується, що географія як шкільний предмет має дуалічтичний характер та деякі ключові момента щодо впровадження особистісно орієнтованого навчання у шкільну практику.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)