Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (4)Мережеві ресурси (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=лабораторні заняття<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Ципко, Вікторія (старший науковий співробітник Національного транспортного університету; кандидат педагогічних наук; м. Київ).
    Сучасні технології у викладанні суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів / В. Ципко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 12. - С. 72-80. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- учбові предмети -- учебные предметы -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- суспільствознавчі дисципліни -- обществоведческие дисциплины -- технічні університети -- технические дисциплины -- методика викладання суспільствознавчих дисциплін -- методика преподавания обществоведческих дисциплин -- моделі навчання -- модели обучения -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- форми організації навчання -- формы организации обучения -- лекції -- лекции -- семінари -- семинары -- гра -- игры -- прес-конференції -- пресс-конференции -- практичні заняття -- практические занятия -- лабораторні заняття -- лабораторные занятия
Анотація: Підкреслюється необхідність упровадження оновлених технологій у процес викладання суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів, враховуючи їх сучасний аксіологічний зміст.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_12\ст.6.pdf

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Шуляр, Василь (кандидат філологічних наук; доцент; Миколаїв).
    Вивчення епістолярію Дмитра Кременя під час лабораторного заняття у старшій профільній школі / В. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 15-19. - Література : С.19 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
епістолярій письменницький -- епістолярна спадщина -- лабораторні заняття -- лабораторные занятия -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное обучение -- профільне навчання -- старшие классы -- старші класи -- украинская литература -- украинская литература 21 в. -- українська література -- эпистолярий писательский -- эпистолярное наследие
Анотація: Автор розкриває інноваційний підхід до організації літературної освіти старшокласників в умовах профільного навчання; запропоновано методику вивчення епістолярію Дмитра Кременя в ході лабораторних занять.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_9\ст.5.pdf

Дод.точки доступу:
Кремень, Дмитро \о нем\

Знайти схожі

3.


    Шабатура, Юрій (завідувач кафедри електромеханіки та електроніки; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; доктор технічних наук; професор; Львів).
    Сучасні завдання природничо-наукової підготовки майбутніх офіцерів / Ю. Шабатура // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 7/8. - С. 52-65 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
природничо-наукові дисципліни -- естественно-научные дисциплины -- рівні знань офіцерів -- уровни знаний офицеров -- професія офіцера -- профессия офицера -- професійна спрямованість дисциплін -- профессиональная направленность дисциплин -- військові технології -- военные технологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- види навчальних занять -- виды учебных занятий -- лекції -- лекции -- практика -- лабораторні заняття -- лабораторные занятия -- військові навчальні заклади -- военные учебные заведения -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Досліджується проблема інтеграції природничо-наукових дисциплін у професійно освітній системі вищих військових навчальних закладів. На підставі аналізу розвитку військової техніки і технологій зроблений обгрунтований висновок про суттєве зростання ролі природничо-наукової освіти в сучасній системі підготовки офіцерів. Автор відзначає необхідність посилення професійної спрямованості дисциплін природничо-наукового блоку і пропонує три основні підходи, у межах яких розглянуті інтеграційні, мотиваційні та критеріальні аспекти планування і здійснення викладання цих дисциплін. Виконана аналітична постановка завдання досягнення курсантами заданого рівня тезаурусу природничо-наукових знань та досліджені умови його оптимального вирішення з використанням сучасних інформаційних технологій. Отримані результати можуть використовуватися у навчальному процесі вищих військових навчальних закладів не тільки за умов визначеної тривалості навчального процесу, але й у випадку прийняття рішень стосовно прискореного випуску офіцерів.


Дод.точки доступу:
Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Рабінович, Петро Михайлович (доктор юридичних наук; професор; академік НАПрН України; професор кафедри теорії та філософії права Львівського національного університету імені Івана Франка).
    Людиноцентризм і практична спрямованість викладання теорії права і держави (львівський досвід) / П. М. Рабінович, Н. Стецик // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 102-107. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

    Львов

    Львів

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- лабораторые занятия -- лабораторні заняття -- права і свободи людини -- правовое образование -- правнича освіта -- практические задания -- практичні завдання -- методика преподавания -- методика викладання -- теория права и государства -- теоряї права і держави -- учебная методология -- навчальна методологія -- человекоцентризм -- людиноцентризм -- юридическая практика -- юридина практика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Висвітлено змістовні та методичні особливості реформованого викладання теорії права і держави на юридичному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка. Перша з них полягає у тому, що цей предмет, починаючи з 1991/1992 навчального року, викладається з позицій саме основоположних прав людини. Внаслідок цього встановлене державою позитивне право інтерпретується як засіб, інструмент забезпечення і захисту таких прав. Друга ж особливість полягає у тому, що вивчення усіх тем названого предмета супроводжується виконанням студентами практичних завдань, побудованих на матеріалах реальної юридичної діяльності.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Стецик, Н. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри теорії та філософії права Львівського національного університету імені Івана Франка); Львовский национальный университет им. И.Франко \о нем\Львівський національний університет ім. І.Франка \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)