Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=литературный герой<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Чопик, Ростислав
.
Квітка-і-Основ'яненко / Ростислав Чопик> // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 46-56. - Бібліографія : С.56 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"18"
ББК
83.3(4Укр)5
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
бурлеск
--
внутренний конфликт
--
внутрішній конфлікт
--
литературный
герой
--
літературний
герой
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
сентиментализм
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
У статті йдеться про зв'язки класичних творів Г. Квітки-Основ'яненка з доробком його попередників і сучасників - І. Котляревського, П. Гулака-Артемовського, М. Гоголя. Розглянуто внутрішній конфлікт письменника - витвореної ним маски пересічного мешка нця Російської імперії і водночас зачинателя нової української прози. Полемічно переоцінюються образи повістей "Маруся", "Щира любов", "Конотопська відьма", а також декларована наратором життєва філософія.
Дод.точки доступу:
Квитка-Основьяненко, Григорий \о нем\; Квітка-Основ'яненко, Григорій \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Набок, Марина
(кандидат філологічних наук; Суми).
Лицарство і національна своєрідність вишуканості та благородства духовного світу в українських народних думах / М. Набок> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. -
№ 9
. - С. 30-35. - Бібліографія : С.35 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
героический эпос
--
героическое
--
героїчне
--
герой
фольклорный
--
герой
эпический
--
епічний персонаж
--
епічні жанри
--
казачество в литературе
--
козацтво в літературі
--
литературный
герой
--
народные думы
--
лицарство
--
народні думи
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
национальный характер в литературе
--
національний характер в літературі
--
національний характер в українській літературі
--
рыцарство как культурный код
--
украинская литература
--
украинские думы
--
украинский национальный характер
--
украинский фольклор
--
украинское казачество
--
українська література
--
українське козацтво
--
український фольклор
--
українські думи
--
фольклорний
герой
--
эпические жанры фольклора
Анотація:
У статті досліджується лицарський кодекс героїв українських народних дум.
Знайти схожі
>
3.
Небеленчук, Ірина
(кандидат педагогічних наук; старший викладач Кіровоградського обласного ін-ту післядипломної освіти).
Емоційний діалог як засіб розкриття внутрішнього світу героя у новелі М. Коцюбинського "Intermezzo" / І. Небеленчук> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. -
№ 1
. - С. 6-10. - Література : С.10 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.121.2"191"
ББК
83.3(4Укр)5
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
внутренний мир личности
--
внутрішній світ особистості
--
художественный диалог
--
импрессионизм в украинской литературе
--
імпресіонізм
--
лирический
герой
--
литературный
герой
--
ліричний
герой
--
літературний
герой
--
методика вивчення української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
новели
--
новеллы
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
поезія в прозі
--
поэзия в прозе
--
психологизм
--
психологізм
--
украинская литература
--
українська література
--
художній діалог
Анотація:
Розкрито внутрішній світ героя, його стан, настрої, переживання зо допомогою емоційного діалогу. Показано значення художніх образів, деталей для розуміння емоційно-психологічного стану героя, особливості часопростору. На конкретних прикладах проілюстровано особливості роботи над новелою.
Дод.точки доступу:
Коцюбинський, Михайло Михайлович (письменник) \о нем\; Intermezzo, новела \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Шкурдода, Людмила
(аспірант Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка).
Еміграція як шлях героя до себе у драматургії Лесі Українки / Л. Шкурдода> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. -
№ 10
. - С. 54-56. - Література : С.56 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)5
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
еміграція як тема літератури
--
литературный
герой
--
літературний
герой
--
неоромантизм в украинской литературе
--
самопізнання
--
самопознание
--
украинская драматургия
--
украинская литература
--
українська драматургія
--
українська література
--
эмиграция как тема литературы
Анотація:
На матеріалі драм Лесі Українки досліджуються особливості художнього трактування проблеми еміграції як складного процесу пошуку себе через самопізнання, духовний зв'язок із родиною, рідною землею.
Дод.точки доступу:
Українка, Леся (письменниця ; 1871-1913) \о ней\
Знайти схожі
>
5.
Соловйова, Наталія
(учитель-методист СЗОШ № 5 м. Кам'янця-Подільського; кандидат педагогічних наук).
Проблема формування умінь учнів розкривати психологічний аспект у характеристиці героїв літературного твору / Н. Соловйова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 25-28. - Література : С.28 : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения
--
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього твору
--
литературное образование
--
литературный
герой
--
літературна освіта
--
літературний
герой
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
образ-персонаж
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
психологизм
--
психологическая характеристика
--
психологические основы обучения
--
психологізм
--
психологічна характеристика
--
психологічні засади навчання
--
украинская литература
--
українська література
--
умения
--
уміння
Анотація:
Присвячено проблемі важливості психологічного аспекту в характеристиці герою художнього твору. Наголошується на доцільності й необхідності підвищення інтелектуального потенціалу підлітків шляхом зростання рівня психологічних знань на уроках літератури.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
6.
Бондаренко, Юрій
(доктор педагогічних наук; професор Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
Шкільний аналіз образів-персонажів за філософсько-історичною системою "виклик - відгук" / Ю. Бондаренко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 5
. - С. 11-14. - Література : С.14 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.121.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення теоретико-літературних понять в школі
--
изучение теоретико-литературных понятий в школе
--
конфликт в художественном произведении
--
конфлікт в художньому творі
--
литературный
герой
--
літературний
герой
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
образ-персонаж
--
персонаж
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Запропоновано новий підхід до шкільного аналізу образів-персонажів із використанням філософсько-історичної системи "виклик - відгук", що дає змогу школярам осмислити образи літературних героїв у їх зв'язках із конфліктниими зонами художнього т вору.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
7.
Ткач, Ірина
(вчитель-методист світової літератури; Миколаїв).
Інтерпретація проблеми пошуку позитивного героя в сучасній постмодерністській прозі на уроках за твором П. Зюскінда "Запахи. Історія одного вбивці" / І. Ткач> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 5
. - С. 29-33. - Література : С.33 :14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників
--
изучение творчества писателей
--
литературный
герой
--
літературний
герой
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
немецкая литература
--
німецька література
--
позитивний
герой
--
положительный
герой
--
постмодернизм
--
постмодернистская проза
--
постмодернізм
Анотація:
Автор статті пропонує теоретико-методичні матеріали, що домоможуть учителю світової літератури у підготовці та проведенні уроку з вивчення роману П.Зюскінда "Запахи. Історія одного вбивці".
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_5\8.pdf
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Зюскинд, П. (писатель) \о нем\; Запахи. Історія одного вбивці, роман \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)