Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=личность подростка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кузьміна, О. В.
    Моральний світ та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності / О. В. Кузьміна // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання підлітків -- виховання старшокласників -- воспитание подростков -- воспитание старшеклассников -- выпускники интернатов -- емоційний розвиток -- жизненная компетентность -- життєва компетентність -- интернатное образование -- личность подростка -- моральне виховання -- моральное воспитание -- особистість підлітка -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підготовка до самостійного життя -- підлітки -- подготовка к самостоятельной жизни -- психическое здоровье детей и подростков -- психология подростка -- психосексуальное развитие детей -- социальное развитие -- соціальний розвиток -- старшеклассники -- старшокласники -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- школа-интернат -- школа-інтернат -- эмоциональное развитие
Анотація: На основі узагальнення наукових даних та результатів соціологічного опитування розглянуто емоційний, фізичний і соціальний стан, ціннісні орієнтації та моральний світ учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, деталізовано особливості форм ування їхньої життєвої компетентності. Зроблено висновки: життєва компетентність вихованця інтернатного закладу як сукупність складових його життєдіяльності зумовлює низку типових негативних стереотипів соціальної поведінки в самостійному дорослому жи тті і часто призводить до негативних соціальних наслідків. Переважна більшість випускників інтернатів перебуває в становищі соціальної депривації. Завдання формування життєвої компетентності вихованців інтернатних закладів потребує організації соціаль но-виховної роботи, спрямованої на набуття соціального досвіду для підготовки до самостійного життя.


Знайти схожі

2.


    Лісовецька, І. М. (методист Чернігівського обласного центру практичної психології і соціальної роботи).
    Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / І. М. Лісовецька // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 60-73 : схеми, а-мал., а-табл. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практична психологія
   Практическая психология

Кл.слова (ненормовані):
психічне здоров'я -- психическое здоровье -- підвищення самооцінки підлітків -- повышение самооценки подростков -- саморозкриття -- самораскрытие -- самоаналіз -- самоанализ -- самопрезентація -- самопрезентация -- самовираження -- самовыражение -- самопізнання -- самопознание -- особистість підлітка -- личность подростка -- індивідуальність -- индивидуальность -- прийняття свого "Я" -- принятие своего "Я" -- тренінгові вправи -- тренинговые упражнения
Анотація: Пропонуються аксіологічні тренінгові вправи для підвищення самооцінки підлітків як центральний компонент "Я-концепції".

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Шлях до себе, програма тренінгу \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)