Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=личность студента<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Потапова, Н. І.
Педагогічні умови оптимізації підготовки майбутнього вчителя до виховної діяльності в початковій школі / Н. І. Потапова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність
--
виховна робота
--
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
воспитательная деятельность
--
воспитательная работа
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
личность
студента
--
начальная школа
--
оптимизация обучения
--
оптимізація навчання
--
особистість
студента
--
педагогические условия подготовки
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічні умови підготовки
--
підготовка учителів
--
підходи у навчанні
--
подготовка специалистов
--
подготовка учителей
--
подходы в обучении
--
початкова школа
--
фахова підготовка
Анотація:
В статті визначено педагогічні умови підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів до виховної роботи в початковій школі. До таких умов зараховано наступні: 1. Спрямованість навчального процесу на розвиток у студентів потреби в здійсненні вихо вної діяльності з учнями молодших класів; 2.Засвоєння знань про особливості виховання учнів початкових класів у поєднанні з практичною спрямованістю; 3. Опанування вмінь і навичок проведення виховної діяльності з молодшими школярами в процесі використ ання активних та інтерактивних методів навчання; 4. Розвиток і становлення
студента
як суб'єкта різноманітних видів і форм діяльності; 5. Практична спрямованість навчального процесу у виші.
Знайти схожі
>
2.
Шкляєва, Галина
(старший викладач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Кременчуцького інституту Донецького університету економіки та права).
Формування діалогічної культури майбутнього фахівця-економіста / Г. Шкляєва> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 2
. - С. 14-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.580.0
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
діалогічна культура
--
майбутні економісти
--
випереджувальні технології
--
гуманіторизація освіти
--
навчально-виховна практика
--
система професійної освіти
--
методико-технологічні аспекти
--
етап цілепокладання
--
педагогічна наука
--
самосвідомість студентів
--
формування самосвідомості студентів
--
рефлексія
--
актологічна парадигма духовності
--
антимонія
--
центрація особистості
студента
--
гуманізація освіти
--
высшие учебные заведения
--
будущие экономисты
--
учебно-воспитательная практика
--
система профессионального образования
--
формирование самосознания студентов
--
гуманизация образования
--
профессиональное образование
--
професійна освіта
--
личность
студента
--
самосознание студентов
Анотація:
Аналіз стану формованості діалогічної культури в майбутніх економістів та обгрунтування актуальності її формування в процесі професійної підготовки.
Дод.точки доступу:
Алексашина, І.Ю. \о ней\; Коган, М.С. (дослідник) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Бекскурнікова, Ю. Г.
(аспірантка кафедри соціології та соціальних технологій Національного авіаційного університету).
Особливості поєднання процесів формування студентів як спеціалістів та особистостей / Ю. Г. Бекскурнікова> // Грані. - 2011. -
№ 5
. - С. 111-114. - Література : С.114 (13 назв)
УДК
316.74
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
авиационное образование
--
авіаційна освіта
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
личность
студента
--
особистість
студента
--
педагогическая социология
--
педагогічна соціологія
--
підготовка спеціалістів
--
підготовка спеціалістів у вищій школі
--
подготовка специалистов
--
социализация личности
--
социализация молодежи
--
социализация
студента
--
социология высшей школы
--
соціалізація молоді
--
соціалізація особистості
--
соціологія вищої школи
Анотація:
Присвячено дослідженню проблем становлення особистості молодого спеціаліста, особливо тих спеціалістів, яких готують авіаційні ВНЗ.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Проблема активізації професійної
самоідентифікації студентів аграрного профілю в умовах професійної підготовки> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. -
№ 4
. - С. 30-35. - Література : С.35 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аграрна освіта
--
аграрное образование
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
личностно-профессиональное развитие
--
личностно-профессиональные качества
--
личность
студента
--
особистісно-професійна компетентність
--
особистість
студента
--
педагогика высшей школы
--
педагогіка вищої школи
--
професійна готовність
--
професійна компетентність
--
професійна підготовка студентів
--
професійна самоідентифікація
--
профессиональная идентификация
--
профессиональная идентичность
--
профессиональная подготовка студентов
--
психология высшей школы
--
психологія вищої школи
--
психолого-педагогическое сопровождение
--
психолого-педагогічний супровід
--
профессиональная самоидентификация
--
професійна самоідентифікація
Анотація:
Розглядається процес самоідентифікації
студента
-аграрія як інтеграційне утворення професійної самосвідомості в структурі особистості. Активізація процесу професійної самоідентифікації передбачає формування певної структури особистісних якостей: усвідомлення студентом значущості обраної професії, розвиток творчого потенціалу, наявність почуття любові до землі, формування позитивної Я-концепції
студента
тощо. Пропонуються технології психологічного забезпечення (психологічного супроводу) про фесійної самоідентифікації
студента
-аграрія.
Знайти схожі
>
5.
Коломієць, С. С.
Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості
студента
/ С. С. Коломієць, Я. Г. Тікан> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 2
. - С. 30-36. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
личность
студента
--
наукова діяльність студентів
--
науково-дослідницька діяльність студентів
--
научная деятельность студентов
--
научное творчество студентов
--
научно-исследовательская работа студентов
--
наукова творчість студентів
--
особистість
студента
--
творческий потенциал студентов
--
творчий потенціал студентів
--
наукова грамотність
--
научная грамотность
Анотація:
Висвітлено проблему розвитку творчого поетнціалу особистості через науково-дослідну роботу студентів, розкрито форми та умови її ефективної організації.
Дод.точки доступу:
Тікан, Я. Г.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)