Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=личность студента<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Потапова, Н. І.
    Педагогічні умови оптимізації підготовки майбутнього вчителя до виховної діяльності в початковій школі / Н. І. Потапова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність -- виховна робота -- вища освіта -- вища педагогічна освіта -- воспитательная деятельность -- воспитательная работа -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- личность студента -- начальная школа -- оптимизация обучения -- оптимізація навчання -- особистість студента -- педагогические условия подготовки -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні умови підготовки -- підготовка учителів -- підходи у навчанні -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подходы в обучении -- початкова школа -- фахова підготовка
Анотація: В статті визначено педагогічні умови підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів до виховної роботи в початковій школі. До таких умов зараховано наступні: 1. Спрямованість навчального процесу на розвиток у студентів потреби в здійсненні вихо вної діяльності з учнями молодших класів; 2.Засвоєння знань про особливості виховання учнів початкових класів у поєднанні з практичною спрямованістю; 3. Опанування вмінь і навичок проведення виховної діяльності з молодшими школярами в процесі використ ання активних та інтерактивних методів навчання; 4. Розвиток і становлення студента як суб'єкта різноманітних видів і форм діяльності; 5. Практична спрямованість навчального процесу у виші.


Знайти схожі

2.


    Шкляєва, Галина (старший викладач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Кременчуцького інституту Донецького університету економіки та права).
    Формування діалогічної культури майбутнього фахівця-економіста / Г. Шкляєва // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 14-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.580.0
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- діалогічна культура -- майбутні економісти -- випереджувальні технології -- гуманіторизація освіти -- навчально-виховна практика -- система професійної освіти -- методико-технологічні аспекти -- етап цілепокладання -- педагогічна наука -- самосвідомість студентів -- формування самосвідомості студентів -- рефлексія -- актологічна парадигма духовності -- антимонія -- центрація особистості студента -- гуманізація освіти -- высшие учебные заведения -- будущие экономисты -- учебно-воспитательная практика -- система профессионального образования -- формирование самосознания студентов -- гуманизация образования -- профессиональное образование -- професійна освіта -- личность студента -- самосознание студентов
Анотація: Аналіз стану формованості діалогічної культури в майбутніх економістів та обгрунтування актуальності її формування в процесі професійної підготовки.


Дод.точки доступу:
Алексашина, І.Ю. \о ней\; Коган, М.С. (дослідник) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Бекскурнікова, Ю. Г. (аспірантка кафедри соціології та соціальних технологій Національного авіаційного університету).
    Особливості поєднання процесів формування студентів як спеціалістів та особистостей / Ю. Г. Бекскурнікова // Грані. - 2011. - № 5. - С. 111-114. - Література : С.114 (13 назв)
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
авиационное образование -- авіаційна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- личность студента -- особистість студента -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- підготовка спеціалістів -- підготовка спеціалістів у вищій школі -- подготовка специалистов -- социализация личности -- социализация молодежи -- социализация студента -- социология высшей школы -- соціалізація молоді -- соціалізація особистості -- соціологія вищої школи
Анотація: Присвячено дослідженню проблем становлення особистості молодого спеціаліста, особливо тих спеціалістів, яких готують авіаційні ВНЗ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


   
    Проблема активізації професійної самоідентифікації студентів аграрного профілю в умовах професійної підготовки // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 30-35. - Література : С.35 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аграрна освіта -- аграрное образование -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- личностно-профессиональное развитие -- личностно-профессиональные качества -- личность студента -- особистісно-професійна компетентність -- особистість студента -- педагогика высшей школы -- педагогіка вищої школи -- професійна готовність -- професійна компетентність -- професійна підготовка студентів -- професійна самоідентифікація -- профессиональная идентификация -- профессиональная идентичность -- профессиональная подготовка студентов -- психология высшей школы -- психологія вищої школи -- психолого-педагогическое сопровождение -- психолого-педагогічний супровід -- профессиональная самоидентификация -- професійна самоідентифікація
Анотація: Розглядається процес самоідентифікації студента-аграрія як інтеграційне утворення професійної самосвідомості в структурі особистості. Активізація процесу професійної самоідентифікації передбачає формування певної структури особистісних якостей: усвідомлення студентом значущості обраної професії, розвиток творчого потенціалу, наявність почуття любові до землі, формування позитивної Я-концепції студента тощо. Пропонуються технології психологічного забезпечення (психологічного супроводу) про фесійної самоідентифікації студента-аграрія.


Знайти схожі

5.


    Коломієць, С. С.
    Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості студента / С. С. Коломієць, Я. Г. Тікан // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 30-36. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- личность студента -- наукова діяльність студентів -- науково-дослідницька діяльність студентів -- научная деятельность студентов -- научное творчество студентов -- научно-исследовательская работа студентов -- наукова творчість студентів -- особистість студента -- творческий потенциал студентов -- творчий потенціал студентів -- наукова грамотність -- научная грамотность
Анотація: Висвітлено проблему розвитку творчого поетнціалу особистості через науково-дослідну роботу студентів, розкрито форми та умови її ефективної організації.


Дод.точки доступу:
Тікан, Я. Г.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)