Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=магистранты<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Ковальова, Катерина (доцент кафедри соціально-економічної географії Херсонського державного університету; кандидат педагогічних наук).
    Підготовка студента-магістранта до проведення успішної лекції / К. Ковальова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 51-56. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- магістратура -- магістранти -- лекції -- підготовка до лекції -- педагогічні принципи -- принцип доступності -- принцип систематичності -- дидактичний принцип -- проведення лекцій -- высшее образование -- магистратура -- магистранты -- подготовка к лекции -- педагогические принципы -- принцип доступности -- принцип систематичности -- дидактический принцип -- проведение лекций
Анотація: Розглядається процес підготовки студента-магістранта до проведення лекційного заняття із урахуванням основних дидактичних принципів. Наводяться основні вимоги до лекції, проведеної на належному рівні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Лупиніс, Т. Б.
    Структура інформаційної компетентності магістрантів соціальної роботи / Т. Б. Лупиніс // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 2. - С. 104-114. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Информационные технологии в вузе
   Інформаційні технології у вищій школі

Кл.слова (ненормовані):
информационная компетентность -- магистранты -- социальная работа -- структура інформаційної компетентності -- структура информационной компетентности -- университетская система образования -- інформаційна компетентність -- магістранти -- соціальна робота -- університетська система освіти -- інформаційна культура студентів -- информационная культура студентов
Анотація: Запропоновано основні компоненти інформаційної компетентності магістрантів соцільной роботи, виділені на основі попередніх досліджень вітчизняних і зарубіжних вчених; запропоновано до огляду різні ідеї щодо її структури та представлен характеристику кожного компонента.


Знайти схожі

3.


    Ігнатюк, О. А.
    Формування компетентності з проектування методик навчання у магістрантів інженерно-технічного профілю / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 2. - С. 95-103. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.2
Рубрики: Дидактическое проектирование
   Дидактичне проектування

   Педагогические технологии

   Педагогічні технології

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- магістранти -- методики навчання -- педагогічні технології -- професійно-педагогічна діяльність -- викладачі -- высшая школа -- технічні університети -- технические университеты -- магистранты -- методики обучения -- педагогические технологии -- профессионально-педагогическая деятельность -- преподаватели технических университетов -- викладачи технічних університетів
Анотація: Розглядаються проблеми підготовки магістрантів інженерно-технічного профілю як майбутніх викладачів вищої школи, питання цілеспрямованої педагогічної діяльності, спрямованої на формування конкурентоспроможних інженерів. Обговорюються теоретико-методичні основи професійно-педагогічної діяльності викладачів технічних університетів в умовах інноваційного розвитку суспільства.


Знайти схожі

4.


    Ігнатюк, О. А. (професор Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; доктор педагогічних наук).
    Дидактичні особливості формування готовності до науково-педагогічної діяльності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 45-51. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.2
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
викладацька діяльність -- авторитет педагога-дослідника -- магістранти -- науково-педагогічна підготовка -- контекстне навчання -- професійні знання -- педагогічні умови -- преподавательская деятельность -- авторитет педагога-исследователя -- магистранты -- научно-педагогическая подготовка -- контекстное обучение -- профессиональные знания -- педагогические условия
Анотація: Автором розкрито особливості формування готовності до науково-педагогічної діяльності у слухачів магістерської програми з педагогіки вищої школи. Обговорюються особливості організації вивчення магістрантами навчальної дисципліни “Практична підготовка та стажування” на підставі запровадження контекстного підходу.


Знайти схожі

5.


    Кривошапка, Ірина (аспірант кафедри педагогічної майстерності та менеджменту).
    Стимулювання толерантної поведінки майбутніх викладачів під час навчання в магістратурі / І. Кривошапка. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 60-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные учреждения -- майбутні викладачі -- будущие преподаватели -- магістерський рівень освіти -- магистерский уровень образования -- студенти-магістранти -- студенты-магистранты -- толерантна поведінка -- толерантное поведение -- формування толерантності майбутніх викладачів -- формирование толерантности будущих преподавателей -- професійна підготовка майбутніх викладачів -- профессиональная подготовка будущих преподавателей -- теоретичні знання студентів -- теоретические знания студентов -- професіна майстерність студентів -- профессиональное мастерство студентов -- освітнє середовище -- образовательная среда
Анотація: Про обгрунтування теоретичних засад формування толерантності майбутнього викладача педагогічного вищого навчального закладу. З'ясовано особливості побудови цілісного педагогічного процесу навчання в магістратурі. Уточнено методи, форми та засоби стимулювання свідомої толернтності поведінки як найвищого вияву сформованості теоретичних знань, практичних умінь та навичок педагогічної взаємодії, показника професійної майстерності студентів-магістрантів.


Знайти схожі

6.
74.580.46р30
Z99


    Ігнатюк, О. А. (доктор педагогічних наук; професор; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут").
    Дидактичні особливості викладання дисципліни "Фізична культура та психофізіологічний тренінг" магістрантам спеціальності "Педагогіка вищої школи" [Текст] / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 3. - С. 80-86. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв.
ББК 74.580.46р30
Рубрики: Методика преподавания физической культуры
   Методика викладання фізичної культури

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка вищої школи -- магістранти -- фізична культура -- психофізіологічні тренінги -- емоційні стани -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- самокероване навчання -- управлінська ортобіотика -- педагогика высшей школы -- магистранты -- эмоциональные состояния -- психофизиологические тренинги -- физическая культура -- самоуправляемое обучение -- управленческая ортобиотика
Анотація: Розкрито зміст дисципліни, форми і методи професійної підготовки, які сприяють формуванню у магістрантів знань індивідуальних особливостей особистості та практичних навичок їх саморозвитку психічних функцій і саморегуляції емоційних станів що визначають сутність управлінської ортобіотики.

Утримувачі документа:
НБ УІПА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Борисенко, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент).
    Організаційно-методичні основи навчання магістрантів мовознавчих дисциплін / В. Борисенко // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 9. - С. 26-29. - Література : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
магистранты-филологи -- магістранти-філологи -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- украинский язык -- українська мова -- филологическая компетентность -- філологічна компетентність
Анотація: Йдеться про зміну акцентів у мовознавчій підготовці магістрантів-філологів, про створення нової освітньої парадигми. Визначено пріоритетні напрями формування мовознавчої компетентності, основні принципи мовознавчої підготовки студентів-філоло гів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2017_9\5.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)