Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=майбутні інженери<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Артюх, Станіслав (професор кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; доктор технічних наук).
    Виховання професійних і спеціальних психофізичних якостей у майбутніх інженерів - запорука зниження ризику техногенних катастроф / С. Артюх, О. Лазуренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 85-90. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
техногенні катастрофи -- техногенные катастрофы -- психофізичні якості -- психофизические качества -- інженерна освіта -- инженерное образование -- професійні якості -- профессиональное образование -- майбутні інженери -- будущие инженеры -- майбутні спеціалісти -- будущие специалисты -- відчуття особистої відповідальності -- чувство собственной ответственности -- міцні знання основ спеціальності -- крепкие знания основ специальности -- професійна впевненість -- профессиональная убежденность
Анотація: Доводиться, що за належної уваги навчальних закладів до цілеспрямованого виховання у майбутніх спеціалістів основних професійних якостей можна було б суттєво знизити ризики техногенних катастроф у майбутньому.

Перейти к внешнему ресурсу: Виховання професійних і спеціальних психофізичних

Дод.точки доступу:
Лазуренко, Олександр (завідувач кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; кандидат технічних наук; професор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бутенко, Т. О.
    Аналіз результатів педагогічного експерименту з формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів / Т. О. Бутенко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 2. - С. 32-39. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв. - 4 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.2
Рубрики: Педагогический эксперимент
   Педагогічний експеримент

   Коммуникативная компетентность специалистов

   Комунікативна компетентність спеціалістів

Кл.слова (ненормовані):
педагогические эксперименты -- педагогічні експерименти -- коммуникативная компетентность -- комунікативна компетентність -- будущие инженеры -- майбутні інженери -- вища освіта -- высшее образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- комунікативно-діяльнісний компонент -- коммуникативно-деятельный компонент -- структура комунікативної діяльності -- структура коммуникативной деятельности -- когнітивний елемент -- когнитивный элемент -- оцінний компонент -- оценочный компонент -- експеріментальне навчання -- экспериментальное обучение
Анотація: Порівнюються результати експерименту з формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів. Порівняльний аналіз контрольної та експериментальної груп свідчать про ефективність запропонованої педагогічної технології щодо формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів.


Знайти схожі

3.
74.584р4
Д 76


    Друзь, І. М.
    Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю / І. М. Друзь // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 87-92. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р4
Рубрики: Профессиональные компетенции
   Професійні компетенції

Кл.слова (ненормовані):
компетентностный подход -- компетенции -- подготовка специалистов -- будущие инженеры -- майбутні інженери -- профессиональное образование -- професійна освіта -- профессионально-педагогическое образование -- професійно-педагогічна освіта -- компетентнісний підхід -- компетенції -- підготовка фахівців
Анотація: Проблема професійної підготовки майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю, в основі якої лежить компетентнісний підхід. Проаналізовано поняття компетентнісного підходу різних авторів. Особливу увагу приділено визначенню сутності компетентнісного підходу та його основних категорій.


Знайти схожі

4.


    Добровська, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент; Національний технічний університет України "КПІ").
    Формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх фахівців в умовах інтегративного підходу до освіти / Л. Добровська // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. - Том 15, № 4. - С. 43-50. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.584р4 + 74.58в2
Рубрики: Профессиональная компетентность
   Професійна компетентність

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- інформаційні технології навчання -- вищі технічні навчальні заклади -- інтегративний підхід до освіти -- підготовка фахівців -- профессиональная компетентность -- информационные технологии обучения -- высшие технические учебные заведения -- интегративный подход к образованию -- подготовка специалистов -- будущие инженеры -- майбутні інженери
Анотація: Розглянуто проблеми організації процесу формування професійної компетентності із інформаційних технологій.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА)

Знайти схожі

5.


    Подлєсний, Сергій (декан факультету автоматизаціі машинобудування й інформаційних технологій; кандидат технічних наук; доцент).
    Реформування технічної освіти України на основі застосування міжнародних стандартів EAFSG та CDIO / С. Подлєсний,, О. Тарасов,, О. Періг, // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 10. - С. 7-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інженерна освіта -- инженерное образование -- технічна освіта -- техническое образование -- реформування технічної освіти -- реформирование технического образования -- міжнародні стандарти -- международные стандарты -- проектна методика навчання -- проектная методика обучения -- інженерне проектування -- инженерное проектирование -- розвиток конкурентоспроможної економіки -- развитие конкуретноспособной экономики -- інноваційна економіка -- иновационная экономика -- майбутні інженери -- будущие инженеры -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- інтегровані навчальні програми -- интегрированные учебные программы
Анотація: Розглянуто формування основних засад стратегії реформування вищої інженерної освіти на базі міжнародних стандартів, які спрямовані на розвиток інноваційної конкурентоспроможної економіки. Застосована проектна методика навчання, що передбачає врахування індивідуальних потреб студента поряд зі здатністю працювати в команді фахівців різних напрямів. Для оцінювання ефективності використано метод аналізу результатів діяльності студентів. Завдяки використанню запропонованої методики у студентів формувалися здатність та вміння вирішувати незнайомі складні технічні проблеми, проектувати нові технічні вироби, проводити експериментальні дослідження, засвоювали практичні навички, зокрема із застосування комп'ютерних інструментів для вирішення складних завдань інженерного проектування. Виявлено специфіку побудови інженерної підготовки конкурентоспроможних фахівців на основі використання міжнародних стандартів ЕИОА, ЕИАЕЕ та СОЮ з урахуванням конструктивістського і професійно-практикоорієнтованого підходів. Запропонована система більшою мірою відображає як потреби студентів, так і потреби роботодавців та інших зацікавлених сторін.


Дод.точки доступу:
Тарасов, Олександр (завідувач кафедри комп'ютерних інформаційних технологій; доетор технічних наук; професор); Періг, Олександр (доцент кафедри автоматизації виробничих процесів; кандидат технічних наук; доктор технічних наук; професор)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)