Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=маркектингові переваги ТРЦ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Ортинська, В.В.
(кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету).
Маркетингові конкурентні
переваги
сучасних підприємств торгівлі / В.В. Ортинська, О. М. Мельникович> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. -
№ 9
. - С. 98-103 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.421(4УКР)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торгового предприятия, 2012-2014 гг.
Економіка торговельного підприємства, 2012-2014 рр.
Маркетинг
Украина
Україна
Киев
Київ
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые преимущества
ТРЦ
--
маркектингові
переваги
ТРЦ
--
ТРЦ
--
торговельно розважальні центри
--
торгово-развлекательные центры
--
маркетингова політика торгівельних центрів
--
маркетинговая политика торговых центров
--
конкурентоспособность торговых центров
--
конкурентоспроможність торгівельних центрів
--
оценочные параметры
--
оціночні параметри
--
потребительские ценности
--
споживаціькі цінності
--
рыночное позиционирование
--
ринкове позиціонуання
--
социально-этический маркетинг
--
соціально-етичний маркетинг
--
торговые центры
--
торгові центри
--
торговая недвижимость
--
торгівельна нерухомість
--
холистический маркетинг
--
холістичний маркетинг
Анотація:
Довготривала конкурентоспроможність обумовлюється отриманням конкурентних переваг на ринку у визначений час, що забезпечуються маркетинговою етичною спрямованістю та результативним використанням ресурсів (фінансових, маркетингових, інформаційних, кадрових, технічних, організаційно-управлінських). Визначені основні маркетингові чинники, які впливають на конкурентоспроможність підприємств торгівлі, наголошено на необхідності впровадження соціально-етичного маркетингу як складової холістичного маркетингу, визначені підходи до вибору ознак для оцінювання позиції підприємства на ринку.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Мельникович, О.М. (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеКараван, торговельно-розважальний центр \о нем\; Караван, торгово-развлекательный центр \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)