Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинговые решения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Зозульов, Олександр
(доцент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ"; кандидат економічних наук).
До питання про методологічну основу формування ефективних маркетингових рішень у бізнесі / О. Зозульов> // Банківська справа. - 2010. -
№ 2/3
. - С. 71-77. - 6 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1605-2005
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові рішення
--
конкурентоспроможність підприємств
--
методологічна основа
--
бізнес
--
технологія управління
--
промислові підприємства
--
фінансові показники
--
маркетинговые
решения
--
конкурентоспособность предприятий
--
методологическая основа
--
бизнес
--
системи
--
системний підхід
--
системный подход
Анотація:
Метрологічні основи формування і ухвалення ефективних з позицій конкурентоспроможності маркетингових рішень.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Григорук, Павло
(кандидат технічних наук; Хмельницький національний університет).
Механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень / П. Григорук> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 57-60 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність
--
управління маркетинговою діяльністю
--
маркетингові рішення
--
прийняття маркетингових рішень
--
управлінські рішення
--
розробка рішень
--
процес прийняття рішень
--
механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень
--
муппмр
--
модельний базис муппмр
--
маркетинговая деятельность
--
управление маркетинговой деятельностью
--
маркетинговые
решения
--
принятие маркетинговых решений
--
управленческие
решения
--
разработка решений
--
процесс принятия решений
--
механизм управления процессом принятия маркетинговых решений
Анотація:
Досліджено структуру процесу прийняття маркетингового рішення, встановлено зміст та порядок взаємодії його основних елементів. Визначено та обгрунтовано складові механізму управління процесом прийняття маркетингового рішення й побудовано його організаційну структуру.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Григорук, Павло Михайлович
(докторант Хмельницького національного університету; м.Хмельницький; Україна; кандидат технічних наук; доцент).
Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитку інформаційного суспільства / П. М. Григорук> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 7
. - С. 16-26. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
знания
--
знання
--
информатизация
--
інформатизація
--
информационная поддержка
--
інформаційна підтримка
--
информационное обеспечение
--
інформаційне забезпечення
--
информационное общество
--
інфомаційне суспільство
--
информационный базис
--
інформаційний базис
--
концептуальные основы
--
концептуальні засади
--
маркетинговые
решения
--
маркетингові рішення
--
сбыт продукции
--
збут продукції
--
управленческие
решения
--
управлінські рішення
Анотація:
Розглянуто питання формування інформаційної підтримки маркетингових рішень. Визначено сутність маркетингових рішень. Досліджено вплив процесів інформатизації на інформаційне забезпечення. Сформульовано концептуальні засади побудови інформаційного забезпечення, наведено їх стислу характеристику.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Qualcomm, корпорация в области информационно-коммуникационных технологий \о ней\; MediaTek, корпорация в области информационно-коммуникационных технологий \о ней\
Знайти схожі
>
4.
Маркетингова політика управління
продажем туристичних послуг [] / Л. Попова> // Маркетинг в Україні. - 2013. -
№ 2
. - С. 23-32 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова політика
--
маркетинговая политика
--
продажі туристичних послуг
--
продажи туристических услуг
--
маркетингові інструменти
--
маркетинговые
инструменты
--
туристичні послуги
--
туристические услуги
--
маркетингові рішення
--
маркетинговые
решения
Анотація:
Авторами пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств сфери туристичних послуг.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
Попова, Людмила (кандидат економічних наук); Прядко, Ольга (старший викладач); Мітяєва, Мілана (магістр); Данніков, Олег (кандидат економічних наук; докторант)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Каправий, В. В.
(кандидат суспільно-гуманітарних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ).
Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу «люкс» [Текст] / В. В. Каправий, М. О. Загоруйко> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 6
. - С. 105-109 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
методология маркетинга
--
методологія маркетингу
--
внутренние рынки
--
внутрішні ринки
--
маркетинговая политика
--
маркетингова політика
--
маркетинговые
решения
--
маркетингові рішення
--
потребительский снобизм
--
споживацький снобізм
--
сбытовые стратегии
--
збутові стратегії
--
товары класса «люкс»
--
товари класу "люкс"
--
услуги класса «люкс»
--
послуги класу "люкс"
--
товари роскоші
--
товары роскоши
--
предмети розкоші
--
предметы роскоши
--
лакшері товари
--
лакшери товары
--
Luxury товари
--
Luxury товары
--
елітні товари
--
элитные товары
--
эксклюзиная продукция
--
ексклюзивна продукція
--
эффект сноба
--
ефект сноба
--
статусные товары
--
статусні товари
--
потребительское поведение
--
споживча поведінка
Анотація:
Розглянуто можливості використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу «люкс».
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Загоруйко, М.О. (бакадавр; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)