Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг освітніх послуг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Дмитрієв, Валерій (проректор з економіки та перспективного розвитку Приазовського державного технічного університету; м. Маріуполь).
    Маркетінгова стратегія ВНЗ / В. Дмитрієв // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 57-62. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв. - 1 рис.
ББК 74.584к94
Рубрики: Маркетинг образовательных услуг
   Маркетинг освітніх послуг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг ВНЗ -- маркетинг освітніх послуг -- маркетингові стратегії -- аналіз ринкових можливостей ВНЗ -- критерії успішності ВНЗ -- маркетинг вузов -- маркетинг образовательных услуг -- маркетинговые стратегии -- анализ рыночных возможностей вуза -- критерии успешности вузов -- образовательные услуги -- освітні послуги
Анотація: Запропоновано комплекс маркетингових заходів, які допоможуть підвищити стійкість і конкурентоспроможність ВНЗ на ринку освітніх послуг і продуктів; визначено головну мету, зміст і спрямованість маркетингової стратегії ВНЗ.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Поляк, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент Київського національного університету ім. Т. Шевченка).
    Вища освіта XXI століття: між науковим плануванням і маркетингом освітніх послуг / О. Поляк // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 89-94. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв
ББК 74.584к94
Рубрики: Маркетинг образовательных услуг
   Маркетинг освітніх послуг

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- освітні послуги -- маркетинг освітніх послуг -- планування освіти -- высшее образование -- образовательные услуги -- маркетинг образовательных услуг -- планирование образования
Анотація: Доведено необхідість нового ставлення до освітньо-наукового комплексу як до єдиного засобу інформаційного розвитку сучасних держав.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Дмитриев, Валерий Юрьевич (проректор ГВУЗ "Приазовского государственного технического университета"; г. Мариуполь).
    Качество обучения в вузе в концепции образовательного маркетинга / В. Ю. Дмитриев // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 105-111. - Библиогр. в конце ст. 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.584к94
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг образовательных услуг -- качество обучения -- рынок образовательных услуг -- конкурентоспособность вуза -- маркетинговая деятельность -- маркетинг освітніх послуг -- якість навчання -- ринок освітніх послуг -- конкурентоздатність ВНЗ -- образовательные услуги -- осітні послуги
Анотація: Рассмотрены вопросы применения образовательного маркетинга в системе высшего образования. Анализируются понятия "качество образования" и "качество обучения", предлагается и обосновывается их различие в концепции маркетинга, даются общие определения.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

4.


    Євсейцева, О. С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу).
    Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладу [Текст] / О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 77-79 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- ринок освітніх послуг -- рынок образовательных услуг -- освітні послуги -- образовательные услуги -- маркетинг освітніх послуг -- маркетинг образовательных услуг -- розробка маркетингових стратегій -- разработка маркетинговых стратегий -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- етапи маркетингових стратегій -- этапы маркетинговых стратегий
Анотація: Визначено головні аспекти, які впливають на розробку маркетингової стратегії вищого навчального закладу. Використано для дослідження методи аналізу та синтезу. Представлено елементи, які формують маркетингову стратегію вищого навчального закладу. Підкреслено значимість використання маркетингових стратегій в діяльності вищих навчальних закладів. Розглянуто особливості розробки маркетингової стратегії ВНЗ, що є ефективними для застосування на практиці.


Дод.точки доступу:
Новіков, Д. В. (магістр напряму підготовки "Комунікаційний маркетинг")

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)