Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методика викладання української мови в початковій школі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Рощенко, Т. (учитель вищої категорії; старший учитель).
    Тематичні самостійні та контрольні роботи з української мови (3 клас) / Т. Рощенко, О. Лисак, Лариса Варзацька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 27-32. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
контрольні роботи -- контрольные работы -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в начальной школе -- самостійні роботи -- самостоятельные работы
Анотація: Автори пропонують розрбки тематичних самостійних та контрольних робіт з української мови для початкової школи.


Дод.точки доступу:
Лисак, О.; Варзацька, Лариса

Знайти схожі

2.


    Грона, Наталія (викоадач Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу ім. І.Я. Франка).
    Методика опрацювання морфологічних написань у процесі вивчення розділу "Будова слова" / Наталія Грона // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 11-14. - Бібліографія : С.14 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
будова слова -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в начальной школе -- младшие школьники -- молодші школярі -- навчання орфографії -- начальная школа -- обучение орфографии -- орфограми -- орфограммы -- орфографические правила -- орфография -- орфографія -- початкова школа -- правила правопису -- правопис -- строение слова
Анотація: Стаття присвячена словотворчій роботі у поєднанні з орфоепічною для свідомого засвоєння орфографічних правил учнями молодших класів.


Знайти схожі

3.


    Лавренова, М.
    Психологічні засади формування українського літературного мовлення молодших школярів в умовах діалектного середовища Закарпаття / М. Лавренова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 119-129. - Бібліографія : С.129 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
диалекты -- діалекти -- закарпатские говоры -- закарпатські говірки -- интерференция языковая -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в начальной школе -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві навичкі -- мовленнєві уміння -- мовна інтерференція -- мовна транспозиція -- навчання орфоепії -- обучение орфоэпии -- обучение устной речи -- орфоепічні помилки -- орфоепія -- орфоэпические ошибки -- орфоэпия -- психолингвистика -- психолінгвістика -- психология речевой деятельности -- психологія мовленнєвої діяльності -- речевая деятельность учащихся -- речевые навыки -- речевые умения -- транспозиция
Анотація: Формування в молодших школярів вимовних навичок української літературної мови - одне з завдань розвитку їхнього мовлення. Психологічну основу методики розвитку мовлення становить теорія мовленнєвої діяльності. Психолінгвістика визначає мовлення як дія льність, що входить у систему людської діяльності. Варто подбати про мотивацію мовлення дітей, що спонукає їх до усвідомленої мовленнєвої активності. Для методики надзвичайно важливо визначити мовну здатність, від розуміння якої залежить характер впли ву на мовлення дітей.


Знайти схожі

4.


    Дорошко, Лідія (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин / Лідія Дорошко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 53-56. - Бібліографія : С.56 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- межпредметная интеграция -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- школы национальных меньшинств -- начальные классы -- підручник української мови -- початкові класи -- текст підручника -- текст учебника -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка
Анотація: У статті йдеться про інтеграцію як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин.


Знайти схожі

5.


    Кохно, Тетяна (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування в учнів початкових класів умінь виразно читати на уроках українського літературного читання / Т. Кохно // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 33-38. - Література : С.38 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
виразне читання -- выразительное чтение -- литературное чтение -- літературне читання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в начальной школе -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- навчання читанню -- начальная школа -- обучение чтению -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- школи з російською мовою навчання -- школы с русским языком обучения
Анотація: Розкривається значення виразного читання для сприйняття і розуміння художнього твору учнями початкових класів із російською мовою навчання. Наведено орієнтований конспект уроку літературного читання у 3 класі.


Знайти схожі

6.


    Повхан, Катерина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Урахування результатів порівняльного аналізу як один із методів побудови підручників української мови для початкових класів ЗНЗ з угорською мовою навчання / К. Повхан // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 38-44. - Література : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в начальной школе -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- методы обучения -- підручники української мови -- порівняльний аналіз -- создание учебников -- сравнительный анализ -- створення підручників -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебники украинского языка -- угорська мова навчання -- венгерский язык обучения
Анотація: Порушено проблему необхідності врахування особливостей рідної мови під час створення підручників української мови для учнів-угорців.


Знайти схожі

7.


    Янко, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка).
    Формування стилістичних умінь в учнів початкових класів у процесі роботи над текстами різних типів (лінгвометодичний аспект) / Н. Янко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 7-12. - Література : С.12 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в начальной школе -- навчання стилістиці -- начальная школа -- начальные классы -- обучение стилистике -- початкова школа -- работа с текстами -- робота з текстами -- стилистические умения и навыки -- стилистические упражнения -- стилістичні вміння і навички -- стилістичні вправи -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Пропонується теоретично обгрунтована й експериментально перевірена авторська методика формування стилістичних умінь в учнів початкових класів у процесі роботи над текстами різних типів.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)