Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методика навчання історії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Десятов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання веб-квесту як методу розвитку дослідницьких умінь учнів у процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2012. - № 9. - С. 22-25 : рис. - Библиогр.: с. 25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- інтернет -- методика навчання історії -- мережеві технології -- комп`ютери у навчанні історії -- метод проектів -- програмно-педагогічні засоби -- метод веб-квесту -- структура веб-квесту -- види веб-квесту -- веб-квест -- модель веб-квеста -- інноваційні методи навчання -- міжпредметний веб-квест -- інтерактивні методи навчання -- процесс обучения -- интернет -- методика преподавания истории -- сетевые технологии -- компьютеры в обученни истории -- метод проектов -- програмно-педагогические способы -- метод веб-квеста -- структура веб-квеста -- виды веб-квеста -- модель веб-квеста -- инновационные методы обучения -- межпредметный веб-квест -- интерактивные методы обучения
Анотація: Використання веб-квесту на уроках історії як засобу інноваційної методики.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.11.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Богдановська, Людмила (кандидат педагогічних наук; вчитель історії; вчитель-методист).
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Богдановська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 62-65. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-освітні технології -- информационно-образовательные технологии -- пізнавальна самостійність -- познавательная самостоятельность -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- критичне мислення -- критическое мышление -- творчий потенціал -- творческий потенциал -- методика навчання історії -- методика обучения истории -- учбові предмети -- учебные предметы -- історія -- история
Анотація: Розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, зокрема на уроках історії; проаналізовано проблему формування пізнавальної самостійності учнів у зв'язку з впровадженням ІКТ; розглянуто специфіку розвитку критичного і творчого мислення школярів за допомогою інтерактивних засобів навчання.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

3.


    Десятов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання мережевих технологій як засобу організації кооперативної діяльності учнів в процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 7-8. - С. 16-19. - Библиогр.: с. 19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
процес навчання історії -- мережеві технології -- кооперативне навчання -- методика навчання історії -- інтерактивні технології -- мережеві сервіси -- Google-диск -- кооперативний текст -- кооперативні презентації -- кооперативні таблиці -- кооперативні малюнки -- кооперативні тести -- прооцес обучения истории -- сетевые технологии -- кооперативное обучение -- методика обучения истории -- интерактивные технологии -- сетевые сервисы -- Google-диск -- кооперативные тексты -- кооперативные презентации -- кооперативные таблицы -- кооперативные рисунки -- кооперативные тесты
Анотація: Застосування мережевих технологій дозволяє наповнити кооперативну діяльність школярів новим змістом шляхом створення унікалного середовища для колектив колективного навчання.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.09.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)