Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=моделі виховання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Оболенська, Тетяна (проректор з науково-педагогічної роботи Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; доктор економічних наук; професор; відмінник освіти України).
    Нова парадигма нової роботи в університеті / Т. Оболенська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 12. - С. 66-73
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
університети -- университеты -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- парадигма виховної роботи -- парадигма воспитательной работы -- виховна робота в університеті -- воспитательная работа в университете -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- моделі виховання -- модели воспитания -- виховання студентської молоді -- воспитание студенческой молодежи -- виховання студентів -- воспитание студентов -- студентське самоврядування -- студенческое самоуправление
Анотація: Розглядається зміст нової парадигми виховної роботи в університеті, основні напрями реалізації сучасної моделі виховання шляхом співпраці всіх організаційних підрозділів університету.


Дод.точки доступу:
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Бех, Іван (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН УКраїни; директор Інституту проблем виховання НАПН України).
    Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 21-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
гуманістично орієнтована модель виховання -- моделі виховання -- педагогічна самопрезентація -- моральна довіра -- великодушність -- психологічне підгрунтя -- психоенергетика -- життєвий поступ особистості -- гуманистически ориентированная модель воспитания -- модели воспитания -- педагогическая самопрезентация -- моральное доверие -- великодушие -- психологическое основание -- психоэнергетика -- жизненный прогресс личности -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- особистість педагога -- личность педагога -- віра у вихователів -- вера в воспитателей
Анотація: Розкрито сутність гуманістично орієнтованої моделі виховання, яка має об'єднувати два світи - дітей у їніх розвивальних потенціях і дорослих як носіїїв високих духовних цінностей. У цьому процесі педагог як основний духовно перетворювальний фактор має бути носієм загальносвітової й національної культури, що зберігаються у ньому в формі науково-духовного світогляду, до якого він має долучати підростаючу особистість. Розкрито також цілісне психологічне підгрунтя запропонованої моделі виховання, яким є синтез розуму, почуттів і волі. Наголошується на необхідності підтримання достатньої сили психоенергетики у життєвому поступі особистості.



Знайти схожі

3.


    Бех, Іван (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор Інституту проблем виховання НАПН України).
    Патріотизм: сучасні ознаки та орієнтири виховання / І. Бех. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 3-6. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
моделі виховання -- модели воспитания -- патріотизм -- патриотизм -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- виховання духовної особистості -- воспитание духовной личности -- стратегії виховання духовної особистості -- стратегии воспитания духовной личности -- підходи до патріотичного виховання -- подходы к патриотическому воспитанию -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа
Анотація: Розкрито сутність наявних виховних моделей у контексті їх можливостей щодо вирішення проблеми виховання патріотизму. Запропоновано визначення дефініції "патріотизм" та його компонентну структуру. Змістовно розкрито специфіку почуття любові до народу, Батьківщини, держави. Сформульовано положення, на які має орієнтуватися процес виховання патріотизму.


Знайти схожі

4.


    Момот, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри теоретико-методиних основ викладання спортивних дисциплін).
    Модель виховання особистості майбутнього вчителя в здоров'язбережувальному середовищі закладу вищої освіти / О. Момот // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2018. - № 1/2. - С. 62-66. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
моделі виховання -- модели воспитания -- здоров'язбережувальне середовище -- здоровьесберегающая среда -- вищі навчальні заклада -- высшие учебные заведения -- майбутні вчителі -- будущие учителя -- особистість майбутнього вчителя -- личность будущего учителя -- освітній процес -- образовательный процесс -- методи виховання -- методы воспитания -- теоретико-методологічні підходи -- теоретико-методологические подходы -- засоби виховання -- средства воспитания
Анотація: Розкрито структуру моделі виховання особистості майбутнього вчителя в здоров'збережувальному середовищі вищого навчального закладу, що складається з цільового, змістового, процесуального і контрольно-результативного блоку, кожний з яких об'єднує у своєму змісті структурні компоненти. Побудована модель виховання особистості орієнтує на внесення змін до змісту теоретичного матеріалу, пошук сучасних форм, методів, засобів, які забезпечують високий рівень вихованості майбутніх фахівців.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)