Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=моніторинг якості освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Полонська, Т.
    Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. Полонська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 99-110. - Бібліографія : С.110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
качество образования -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальні досягнення -- образование Украины -- освіта України -- освітній моніторинг -- оценивание учебных достижений -- оценка знаний -- оцінка знань -- оцінювання навчальних досягнень -- педагогический мониторинг -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- портфолио -- портфоліо -- учебные достижения -- якість освіти
Анотація: Розглядається портфоліо навчальних досягнень учнів основної школи, зокрема 8-9-х класів, як один із важливих складових моніторингу якості освіти. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів в українській школі є: поточне, тематичне, семест рове та річне оцінювання й державна підсумкова атестація. На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної теорії і практики цього питання визнечені типи портфоліо та його складові, запропоновані різні моделі портфоліо для використування в українській шко лі.


Знайти схожі

2.


    Андрюшина, Олена (старший викладач кафедри практики та методики навчання англійської мови Київьського університету імені Бориса Грінченка).
    Моніторинг якості освіти у США в контексті міжнародних досліджень / О. Андрюшина // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 9. - С. 70-80
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   США
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- моніторинг якості освіти -- міжнародні дослідження -- зарубіжний досвід -- статистика -- качество образования -- мониторинг -- качество образования -- международные исследования -- зарубежный опыт
Анотація: Визначені характерні риси, цілі і завдання міжнародних програм оцінювання навчальних досягнень студентів США та узагальнено позитивний досвід впровадження таких досліджень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Гриневич, Л. М.
    Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 80-89. - Бібліографія : С.89 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
добавочная образовательная стоимость -- додана освітня вартість -- зарубежное образование -- зарубежные системы образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжні системи освіти -- информационная система -- информационная система управления -- інформаційна система -- інформаційна система управління -- качество высшего образования -- качество образования -- мониторинг в образовании -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- национальная система мониторинга -- национальные системы образования -- національна система моніторингу -- національні системи освіти -- образование Украины -- освіта України -- освітній моніторинг -- управление образованием -- управління освітою -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Виокремлено спільні основи побудови національних систем моніторингу якості освіти зарубіжних країн. Зокрема, до них віднесені: встановлення державних стандартів; вироблення системи освітніх показників; збір інформації з різних джерел даних за допомогою відповідних форм проведення моніторингу; багаторівнева структура; збереження та інтеграція даних в інформаційній системі управління освітою; відповідне інституційне забезпечення. Виявлено відмінності в підходах до національного оцінювання навчальних досягнень. Розглянуто застосування державних іспитів для моніторингу. Підкреслено, що створення й розвиток національної системи моніторингу якості освіти на перелічених засадах в Україні дає змогу сповна використати існуючі форми моніторингу, активно запроваджувати нові, поєднувати і аналізувати інформацію з різних джерел для відстеження стану системи середньої освіти і ухвалення управлінських рішень про її розвиток.


Знайти схожі

4.


    Власенко, Володимир (старший викладач кафедри автоматизаціїта комп'ютерно-інтегрованих технологій; заступник директора з навчально-методичної роботи Навчально-наукового інституту фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем).
    Моніторинг якості освіти в школах як передумова якісного набоу абітурієнтів / В. Власенко, В. Гриценко, В. Єфіменко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 45-47. - 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- качество образования -- моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- етапи моніторингу -- этапы мониторинга -- педагогические измерения -- педагогічні вимірювання -- тестові технології -- тестовые технологии -- комп'ютерне тестування -- компьютерное тестирование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы
Анотація: Розглядаються проблеми діагностики та оцінювання рівня знань учнів. Аналізуються результати моніторингового дослідження рівня навчальних досягнень учнів, яке проводилося у вигляді комп'ютерного тестування через мережу Інтернет на основі програмного забезпечення, створеного на кафедрі автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій ННІ фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем.


Дод.точки доступу:
Гриценко, Валерій; Єфіменко, Володимир; Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Андрюшина, Олена (старший викладач кафедри практики та методики навчання англійської мови Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Теоретико-методологічні засади використання індикаторів моніторингу якості освіти в США / О. Андрюшина // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 8. - С. 104-113 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
індикатори моніторингу -- индикаторы мониторинга -- моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- система індикаторів -- система индикаторов -- якість освіти -- качество образования -- освітні індикатори -- образовательные индикаторы -- концепція освітніх індикаторів -- концепция образовательных индикаторов -- досвід США -- опыт США
Анотація: Досліджено теоретичні та методологічні основи використання індикаторів моніторингу якості у США. Проаналізовано сутність понять "індикатор" і "система індикаторів", визначено їх характеристики, функції, критерії відбору та контекстуальні групи відповідно до програм моніторингу. Представлено функціональні процедури моніторингу та концептуальну основу розробки індикаторів якості освіти на регіональному рівні в США.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Удод, Олександр (директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; доктор історичних наук; професор; член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України).
    Рейтингове оцінювання вищих навчальних закладів у 2010/11 навчальному та у 2011 календарному роках / О. Удод, В. Ямковий // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 12. - С. 7-44 : табл., рис.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- національна система моніторингу якості освіти -- ннациональная система мониторинга качества образования -- рейтингове оцінювання -- рейтинговая оценка -- стратифікація ВНЗ -- стратификация ВУЗа -- система рейтингового оцінювання -- система рейтинговой оценки -- цільові групи -- целевые группы -- змістовна структура системи -- смысловая структура системы -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- рейтингові таблиці ВНЗ -- рейтинговые таблицы ВУЗа -- проекти
Анотація: Розкривається методологія рейтингового оцінювання, здійснюваного Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти МОНМС України. Наводяться Рейтингові таблиці ВНЗ України за 2011 рік.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_12\ст.2.pdf

Дод.точки доступу:
Ямковий, В'ячеслав (завідувач сектору Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; заслужений працівник освіти України); Національна система рейтингового оцінювання ВНЗ, проект \о произв.\Национальная система рейтинговой оценки ВУЗа, проект \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


   
    Ключові предметні компетентності школяра як засіб формування сучасної особистості / О. Денисюк [та інші] // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 59-62 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
моніторингові дослідження -- мониторинговые исследования -- моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- педагогічні моніторинги -- педагогические мониторинги -- ключові предметні компетентності -- ключевые предметные компетентности -- функціональна грамотність -- функциональна грамотность
Анотація: Розглядається питання проведення моніторингу з використанням текстових завдань специфічного змісту як один із методичних прийомів для формування у школярів предметних компетентностей. Зазаначається, що ці завдання використовуються в міжнародних порівняльних моніторигових дослідженнях і спрямовані на перевірку вміння учнів застосовувати отримані в школі знання для вирішення певних життєвих ситуацій. Репрезентативність результатів підтверджується проведеними моніторинговими дослідженнями.


Дод.точки доступу:
Денисюк, Оксана (доктор; Центр науково-освітніх інновацій та моніторингу; м. Київ); Казарян, Ірина (методист вищої категорії з біології й географії; Центр науково-освітніх інновацій та моніторингу; м. Київ); Лямічев, Віталій (начальник відділу змісту та розробки текстових матеріалів; Центр науково-освітніх інновацій та моніторингу); Титаренко , Наталія (методист вищої категорії з хімії; Центр науково-освітніх інновацій та моніторингу; м. Київ)

Знайти схожі

8.


    Красильникова, Ганна (завідувач навчально-методичного відділу; Хмельницький національний університет; кандидат технічних наук; доцент).
    На шляху до сучасної системи моніторингу якості вітчизняної освіти / Г. Красильникова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 24-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- система освіти -- система образования -- якість освіти -- система моніторингу якості освіти -- система мониторинга качества образования -- качество образования -- система забезпечення якості освіти -- система обеспечения качества образования -- елементи системи якості освіти -- элементы системы качества образования -- статистичний моніторинг -- статистический мониторинг -- інспектування навчальних закладів -- инспектирование учебных заведений -- загальна середня освіта -- общее среднее образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- вища освіта -- высшее образование -- моніторинг діяльності навчальних закладів -- мониторинг деятельности учебных заведений -- державна система акредитації ВНЗ -- государственная система аккредитации ВУЗов
Анотація: Розглядається чинна система моніторингу якості вітчизняної освіти на локальному, регіональному, загальнодержавному та міжнародному рівнях. Аналізуються елементи системи моніторингу якості в дошкільній, загальній середній (ЗСО), професійно-технічній (ПТО), вищій та пілядипломній освіті. Надається детальна характеристика таких елементів системи, як статистичний моніторинг, інспектування навчальних закладів, що сформувалися ще в радянській освітній системі і діють донині. Намічені шляхи модернізації чинних процедур державного контролю якості освіти - атестації та акредитації навчальних закладів шляхом запровадження громадського моніторингу. Поряд із цим висвітлені нові перспективні елементи вітчизняної системи моніторингу - рейтинги навчальних закладів та зовнішнє незалежне оцінювання. Окреслені шляхи формування освітнього моніторингу в єдину систему.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

9.


    Жорнова, Олена (провідний науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології НАПН України; доктор педагогічних наук; доцент; Київ).
    Благополуччя здобувачів вищої освіти як об'єкт моніторингу її якості / О. Жорнова, О. Жорнова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 36-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
благополуччя здобувачів вищої освіти -- моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- система моніторингу якості освіти -- система мониторинга качества образования -- качество образования -- система забезпечення якості освіти -- система обеспечения качества образования -- вища освіта -- высшее образование -- моніторинг діяльності навчальних закладів -- мониторинг деятельности учебных заведений -- соціальні ефекти вищої освіти -- социальные эффекты высшего образования
Анотація: Показано, що до ключових об'єктів моніторингу якості вищої освіти має бути віднесено благополуччя здобувача вищої освіти. Моніторинг благополуччя має засвідчити таке: діяльність, спільна для здобувачів вищої освіти, породжує особливі соціальні зв'язки на грунті турботи про власне благополуччя; відбувається становлення соціальної групи представників професійного середнього класу й утворюється колективний суб'єкт - носії ідеї благополуччя; емпіричне описання зрушень у компетентності здобувача вищої освіти містить показники динаміки його благополуччя.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Жорнова, Ольга (провідний науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології НАПН України; доктор педагогічних наук; доцент; Київ)

Знайти схожі

10.


    Безена, І. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход -- гуманістичний підхід -- зміст освіти -- компетентність -- компетентность -- компоненти змісту освіти -- компоненты содержания образования -- личностный потенциал -- личность школьника -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальний колектив -- образовательная парадигма -- освітня парадигма -- особистісний потенціал -- особистість школяра -- парадигма образования -- парадигма освіти -- процес індивідуалізації -- процесс индивидуализации -- психологизация учебно-воспитательного процесса -- психологізація навчально-виховного процесу -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- содержание образования -- социокультурная среда -- соціокультурне середовище -- сталий розвиток -- трансформация образования -- трансформація змісту освіти -- трансформація освіти -- трансформація содержания образования -- устойчивое развитие -- учебный коллектив -- философия образования -- философско-образовательная парадигма -- філософія освіти -- філософсько-освітня парадигма -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглядається філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів змісту шкільної освіти. Зміни парадигмальних засад шкільної освіти проходять у контексті концепту розвитку змісту та якості освіти, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної освіти є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)