Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=міська ідентичність<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Кривошеїн, В. В.
(Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ).
Імідж міста: соціально-політичний вимір / В. В. Кривошеїн> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 6
. - С. 76-82. - Література : С.80-82 : 31 назва
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
бренд города
--
бренд міста
--
городская идентичность
--
имидж города
--
імідж міста
--
міська
ідентичність
--
социально-политическое измерение
--
социология города
--
соціально-політичний вимір
--
соціологія міста
--
формирование имиджа
--
формування іміджу
Анотація:
Стосовно міста імідж доцільно розглядати як нематеріальний актив відповідної території, що сприяє разом з іншими ресурсами забезпеченню стійкого розвитку даної самоврядної території. Визначено, що всі визначення поняття "імідж міста" можна розділити н а дві групи в залежності від ступеня участі в його формуванні представників міської влади: природно сформований імідж території та штучно сформований імідж території. Доведено, що сприятливий імідж міста безпосередньо впливає на підвищення його конкур ентоспроможності, тому формування іміджу є не менш важливим аспектом діяльності адміністрації, ніж реальна політика. Проведено демаркацію понять "імідж міста" і "бренд міста". Бренд міста визначається як сукупність унікальних конкурентних переваг відп овідного міста у середовищі конкурентів, репрезентованих системою яскравих і позитивних символів, сигналів, ідей, асоціацій, які найкраще передають зміст, красу, конкурентні переваги й унікальність міста.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Полек, Тіна
.
Особливості ідентичності сільських мігрантів у пострадянській Україні / Т. Полек> // Народна творчість та етнологія. - 2015. -
№ 1
. - С. 70-75. - Бібліографія : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
39(4/9)
ББК
63.52(4Укр)
Рубрики:
Етнологія
Этнология
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
гендерная идентичность
--
городская идентичность
--
городская культура
--
етнографія міста
--
идентичность сельских мигрантов
--
ідентичність
сільських мігрантів
--
мигранты в городе
--
сільські мігранти
--
сельские мигранты
--
міська
ідентичність
--
міська
культура
--
сельская молодежь
--
сільська молодь
--
этнография города
Анотація:
У статті досліджено особливості ідентичності молодих сільських мігрантів у містах. Виділено чотири типи ідентичності мігрантів -
міська
, сільська, подвійна та ситуативна. Проаналізовано уявлення мігрантів та корінних мешканців міст щодо того, хто може вважати себе городянином.
Дод.точки доступу:
Момот
Знайти схожі
>
3.
Мусиездов, Алексей
(доктор социологических наук; профессор кафедры социологии ).
Городская идентичность в (пост) современном городе (пример Харькова и Львова) / А. Мусиездов> // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. -
№ 3
. - С. 94-111. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1563-3713
УДК
316.334.52
ББК
60.59
Рубрики:
Социология
Соціологія
Региональная социология
Регіональна соціологія
Україна
Украина
Харків
Львів
Харьков
Львов
Кл.слова (ненормовані):
городская идентичность
--
міська
ідентичність
--
креативный класс
--
креативний клас
--
настоящие жители городов
--
справжні мешканці міст
--
постсовременное общество
--
пострадянське суспільство
--
результаты исследований
--
результати досліджень
--
составные связи с городом
--
складові зв'язку з містом
--
социологические исследования
--
соціологічні дослідження
--
специфика городов
--
специфіка міст
--
специфика жителей
--
специфіка мешканців
--
участие в решении городских проблем
--
участь у рішення міських проблем
Анотація:
Освещены результаты эмпирического исследования городской идентичности, проведенного автором в Харькове и Львове. Теоретической почвой исследования стали идеи М. Кастельса, З. Баумана и др. о том, что в условиях (пост) современного общества группы, которые в разной мере включены в глобальную постиндустриальную экономику, по-разному интерпретируют город и свою связь с ним, то есть имеют разную по содержанию городскую идентичность.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)