Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=міська ідентичність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Кривошеїн, В. В. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ).
    Імідж міста: соціально-політичний вимір / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 6. - С. 76-82. - Література : С.80-82 : 31 назва
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
бренд города -- бренд міста -- городская идентичность -- имидж города -- імідж міста -- міська ідентичність -- социально-политическое измерение -- социология города -- соціально-політичний вимір -- соціологія міста -- формирование имиджа -- формування іміджу
Анотація: Стосовно міста імідж доцільно розглядати як нематеріальний актив відповідної території, що сприяє разом з іншими ресурсами забезпеченню стійкого розвитку даної самоврядної території. Визначено, що всі визначення поняття "імідж міста" можна розділити н а дві групи в залежності від ступеня участі в його формуванні представників міської влади: природно сформований імідж території та штучно сформований імідж території. Доведено, що сприятливий імідж міста безпосередньо впливає на підвищення його конкур ентоспроможності, тому формування іміджу є не менш важливим аспектом діяльності адміністрації, ніж реальна політика. Проведено демаркацію понять "імідж міста" і "бренд міста". Бренд міста визначається як сукупність унікальних конкурентних переваг відп овідного міста у середовищі конкурентів, репрезентованих системою яскравих і позитивних символів, сигналів, ідей, асоціацій, які найкраще передають зміст, красу, конкурентні переваги й унікальність міста.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Полек, Тіна.
    Особливості ідентичності сільських мігрантів у пострадянській Україні / Т. Полек // Народна творчість та етнологія. - 2015. - № 1. - С. 70-75. - Бібліографія : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 63.52(4Укр)
Рубрики: Етнологія
   Этнология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
гендерная идентичность -- городская идентичность -- городская культура -- етнографія міста -- идентичность сельских мигрантов -- ідентичність сільських мігрантів -- мигранты в городе -- сільські мігранти -- сельские мигранты -- міська ідентичність -- міська культура -- сельская молодежь -- сільська молодь -- этнография города
Анотація: У статті досліджено особливості ідентичності молодих сільських мігрантів у містах. Виділено чотири типи ідентичності мігрантів - міська, сільська, подвійна та ситуативна. Проаналізовано уявлення мігрантів та корінних мешканців міст щодо того, хто може вважати себе городянином.


Дод.точки доступу:
Момот

Знайти схожі

3.


    Мусиездов, Алексей (доктор социологических наук; профессор кафедры социологии ).
    Городская идентичность в (пост) современном городе (пример Харькова и Львова) / А. Мусиездов // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 3. - С. 94-111. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.59
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Региональная социология

   Регіональна соціологія

   Україна
    Украина

    Харків

    Львів

    Харьков

    Львов

Кл.слова (ненормовані):
городская идентичность -- міська ідентичність -- креативный класс -- креативний клас -- настоящие жители городов -- справжні мешканці міст -- постсовременное общество -- пострадянське суспільство -- результаты исследований -- результати досліджень -- составные связи с городом -- складові зв'язку з містом -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- специфика городов -- специфіка міст -- специфика жителей -- специфіка мешканців -- участие в решении городских проблем -- участь у рішення міських проблем
Анотація: Освещены результаты эмпирического исследования городской идентичности, проведенного автором в Харькове и Львове. Теоретической почвой исследования стали идеи М. Кастельса, З. Баумана и др. о том, что в условиях (пост) современного общества группы, которые в разной мере включены в глобальную постиндустриальную экономику, по-разному интерпретируют город и свою связь с ним, то есть имеют разную по содержанию городскую идентичность.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)