Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчальна мотивація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Бернвальдт, Тетяна (спеціаліст вищої категорії; викладач-методист;заступник директора).
    Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка учителів -- подготовка учителей -- мотивація навчання -- мьтивация обучения -- навчальна мотивація -- обучающая мотивация -- навчальна діяльність -- учебная деятельность -- практика мотивації -- практика мотивации -- інтерактивність -- интерактивность -- пізнавальний інтерес -- познавательный интерес -- диференціація навчання -- дифференциация обучения
Анотація: Визначено актуальність формування мотивації навчальної діяльності майбутніх педагогів в умовах сьогодення. Розглянуто особливості внутрішньої і зовнішньої мотивації учня, запропоновано інтенсивні способи підвищення ефективності процесу навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Вишневецька, Евгенія (вчитель англійської мови; вчитель вищої категорії).
    Складання віршив як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови / Є. Вишневецька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 35-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальна мотивація -- учбная мотивация -- синквейн -- творчі уяви -- творческие представления -- асоціативна поезія -- ассоциативная поэзия -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- складання віршів -- составление стихов -- види синквейнів -- виды синквейнов -- правила складання синквейну -- правила составления синквейна -- приеми роботи з поетичними творами -- приемы работы с поэтическими произведениями
Анотація: Обгрунтовується, що написання поетичних творів є ефективним пийомом викладання іноземної мови в середній школі, що розвиває образне мислення, розширює лексичний запас учнів і вчить їх свідомо використовувати це для висловлювання власних ідей і думок. Розглядаються особливості створення таких зразків асоціативної поезії, як синквейн та "avenidas" англійською мовою, пропонуються варіанти їх використання в процесі викладання; аналізуються приклади практичного використання цих поетичних зразків. Особлива увага приділяється алгоритму написання учнівських віршів іноземною мовою на основі використання рими вже відомих авторів. Доводиться, що використання зазначеного прийому сприяє розвитку творчої уяви учнів, надає процесу навчання емоційного забарвлення, слугує дієвою мотивацією.


Знайти схожі

3.


    Тищенко, Наталія (учитель-методист Запорізького Січового колегіуму).
    Проектна технологія як засіб розвитку мотивації учнів у процесі навчання української мови / Н. Тищенко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2015. - № 2. - С. 44-46. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мотивация к обучению -- мотивация обучения -- учебная мотивация -- навчальна мотивація -- мотивація навчальної діяльності -- технологии обучения -- технології навчання -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор статті досліджує проблему навчальної мотивації та пропонує проектну технологію як засіб розвитку такої мотивації в процесі вивчення української мови.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_літ_загальн_шк_2015_2\12.pdf

Знайти схожі

4.


    Шишенко, Валентина (викладач).
    Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання: теоретичний аспект / В. Шишенко // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 76-80. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика виховання

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
навчальна мотивація -- учебная мотивация -- позитивна мотивація -- позитивная мотивация -- готовність до школи -- готовность к школе -- початкова школа -- начальная школа -- мотивация к обучению -- мотивація до навчання
Анотація: Розкрито основні підходи до визначення важливих складників навчального процесу, одним і з яких є мотиваційний. Проаналізовано підходи до створення позитивної мотивації навчального середовища початкової школи. Доведено, що на формування позитивної мотивації до навчання впливають два основних чинники: готовність самого вчителя заохочувати дітей до навчання та використання доцільних, адекватних меті, інноваційних підходів до організації навчального процесу. Формування позитивної мотивації розглянуто крізь призму роботи проектних класів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\18.pdf

Знайти схожі

5.


    Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО).
    Організаційний та мотивацйний етапи уроку світової літератури як методична проблема [Текст] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 30-36. - Бібліогр.: с. 36. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- учебная мотивация -- навчальна мотивація -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- организация уроков -- организация учебного процесса -- організація навчального процесу -- организация учебной деятельности учащихся -- організація навчальної діяльності учнів -- організація уроків -- уроки зарубежной литератури -- уроик зарубіжної літератури -- уроки литературы -- уроки літератури
Анотація: Автор статті досліджує таку методичну проблему, як організаційний та мотиваційний етапи уроку світової літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\5.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

6.


    Пилипейко, Сергій (вчитель історії; старший учитель).
    Аналогії на уроках історії як засіб розвитку мотивації до навчання / С. Пилипенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 32-36 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.27
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Методика викладання української літератури

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
метод аналогії -- метод аналогии -- уроки історії -- уроки истории -- педагогічні прийоми на уроках історії -- педагогические приемы на уроках истории -- навчальна мотивація -- учебная мотивация -- історичні матеріали -- исторические материалы -- структура висновків за аналогією -- структура выводов по аналогии -- типи суспільств -- типы обществ -- наукові відкриття -- научные открытия -- найвідоміші аналогії -- самые известные аналогии
Анотація: Розглянуто значення методів аналогій на уроках історії в процесі засвоєння учнями єдності між історичними фактами та поняттями. Зазначено, що застосування методу аналогій сприяє пробудженню ідей і розвитку внутрішньої мотивації учнів до навчання. На прикладах із творів відомих істориків та філософів проаналізовано структуру висновків за аналогією, що стосувалися історичних подій, сутності та різних типів людського суспільства. За основу аналізу взято концепцію висновків за аналогією, розроблену А. І. Уйомовим, що задіяна ним для опису наукових відкриттів у галузі фізико-математичних наук.


Дод.точки доступу:
Уйомов, Авенір (доктор філософських наук; академік) \о нем\; Платон (античный философ ; 427-347 гг. до н. э.) \о нем\; Ливий, Т. (римский историк ; 59 до н. э. - 17 н. э.) \о нем\; Сковорода, Г. С. (философ; поэт; педагог ; 1722-1749) \о нем\; Бергсон, А. (философ ; 1859-1941) \о нем\; Тойнби, А. (историк; социолог ; 1889-1975) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Кривошеїн, В. В.
    Дисипація українськиї абітурієнтів у закордонні виші: мотиваційний чинник [Текст] / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2017. - № 1. - С. 5-11. - Література : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
абитуриенты -- абітурієнти -- академическая мобильность -- академічна мобільність -- вибір професії -- вища освіта за кордоном -- выбор профессии -- высшее образование за рубежом -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- навчальна мотивація -- образование за рубежом -- освіта за кордоном -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- социология высшей школы -- социология образования -- соціологія вищої школи -- соціологія освіти -- учебная мотивация -- дисипація українських абітурієнтів
Анотація: Автор визначає мотиви дисипації українських абітурієнтів у польські вузи. Під дисипацією розуміється процес розпорошення чого-небудь. Йдеться про утікання (перетікання) абітурієнтів з українських вузів до закордонних.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)