Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчання грамоти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Рощенко, Т. (учитель початкових класів; гімназія № 154; м. Київ).
    Весело місто Алфавіт / Т. Рощенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 36-38. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
інтегрований урок навчання грамоти (читання і письмо) і комп'ютерної азбуки
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення алфавіту -- изучение алфавита -- интегрированные уроки -- інтегровані уроки -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання грамоти -- навчання читанню -- обучение грамоте -- обучение чтению -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Розробка інтегрованого уроку навчання грамоти (вивчення алфавіту, читання, комп'ютерної азбуки).


Знайти схожі

2.


    Повхан, Катерина (науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Особливості навчання української грамоти учнів-угорців / Катерина Повхан // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 43-45. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання грамоти -- навчання читанню -- обучение грамоте -- обучение чтению -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Стаття присвячена особливотям начання української грамоти і читання учнів-угорців.


Знайти схожі

3.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
    Особливості навчання української грамоти у 2 класі в школах з польською мовою навчання / О. Хорошковська, Н. Яновицька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 30-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- методы обучения -- мовленнєва діяльність -- навчання грамоти -- обучение грамоте -- речевая деятельность -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- 2 клас -- польська мова навчання -- польский язык обучения
Анотація: Висвітлено специфіку навчання української грамоти учнів із польською мовою навчання, котрі вже оволоділи латиницею. Розкрито деякі методики формуванні різних видів мовленнєвої діяльності в процесі навчання грамоти.


Дод.точки доступу:
Яновицька, Наталія (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України)

Знайти схожі

4.


    Богуш, Алла (доктор педагогічних наук; професор; дійсний член НАПН України; зав. кафедри теорії і методики дошкільної освіти).
    Рідномовна концепція Костянтина Ушинського / А. Богуш // Дошкільне виховання. - 2014. - № 3. - С. 2-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04
Рубрики: Історія педагогіки
   История педагогики

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- педагогічна спадщина -- навчання грамоти -- навчання рідної мови -- навчання другої мови -- развитие речи -- педагогическое наследие -- обучение грамоте -- обучение родному языку -- обучение второму языку
Анотація: Розглядається педагогічна спадщина К. Ушинського щодо методики початкового навчання дітей рідної мови, вивчення другої мови та навчання дітей 6-7 років грамоти. Великий педагог уперше в педагогічній науці кінця ХІХ ст. чітко визначив місце рідної мови у вихованні та навчанні наймолодших, науково обгрунтував дидактичні принципи, докладно розробив зміст і систему методів і прийомів початкового навчання дітей рідної мови, які й стали підгрунтям сучасної теорії і методики мовленнєвої роботи з дошкільниками.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_3\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Ушинський, Костянтин Дмитрович (педагог ; 1823-1871) \про нього\

Знайти схожі

5.


    Паславська, Ірина (вихователь).
    Звук [о], буква "о" : заняття з розвитку зв'язного мовлення та навчання елементів грамоти для старших дошкільнят / І. Паславська // Дошкільне виховання. - 2014. - № 12. - С. 24-26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.413
Рубрики: Дошкільна освіта
   Дошкольное образование

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- навчання грамоти -- непреривність освіти -- вправи -- ігри -- казки -- малювання -- развитие речи -- обучение грамоте -- непрерывность образования -- упражнения -- игры -- сказки -- рисование -- старші дошкільнята -- старшие дошкольники
Анотація: Подано заняття з розвитку мовлення та навчання грамоти для старших дошкільнят.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_12\8.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Марчук, Іван Степанович (український художник ; 1936-) \про нього\; Зима. Останній промінь, картина \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Каплуновська, Олена (методист з дошкільної освіти).
    Коли, чому та як навчати грамоти дошкільнят / О. Каплуновська // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 8-11 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти -- підготовка до школи -- розвиток мовлення -- розпізнавання зображень -- аналіз живого мовлення -- розвиток слуху -- мовленнєвий слух -- ігри -- фізичний слух -- навчання читанню -- обучение грамотности -- подготовка к школе -- развитие речи -- распознавание изображений -- анализ живой речи -- развитие слуха -- игры -- физический слух -- обучение чтению -- речевой звук
Анотація: Розповідається про навчання дітей читанню.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_10\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Упізнай, що звучало, вправа \о произв.\; Торбинки-торохтілки, вправа \о произв.\; Піжмурки, вправа \о произв.\; Поплескаємо, вправа \о произв.\; Веселий клоун, вправа \о произв.\; Упізнай голос, вправа \о произв.\; Голосно - тихо, вправа \о произв.\; Слухай і обирай, вправа \о произв.\; Правильно - неправильно, вправа \о произв.\; Що зайве?, вправа \о произв.\; Місто звуків, вправа \о произв.\; Листочки тріпочуть - не тріпочуть, вправа \о произв.\; Гойдалки, вправа \о произв.\; Заборонені звуки, вправа \о произв.\; Будинок звуків, вправа \о произв.\; Кольорові олівці, вправа \о произв.\; Завантажимо машини, вправа \о произв.\; Чарівне віконце, вправа \о произв.\; Малюк, вправа \о произв.\; Будинок для Черепахи, вправа \о произв.\; Визнач межу, вправа \о произв.\; Наші діти, фотоконкурс \о нем\; ДНЗ № 9, м. Мирноград \о нем\

Знайти схожі

7.


    Решетняк, Наталія (вчитель початкових класів ).
    Урок навчання грамоти (читання), 1 клас : ( За Букварем М. С. Вашуленка, О. В. Вашуленко) / Н. Решетняк // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 20-22. : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання літературного читання

   Методика преподавания литературного чтения

   Методика викладання української мови

   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- навчання грамоти -- обучение грамоте -- читання -- чтение -- 1 клас -- 1 класс -- розробки уроків -- разработки уроков -- букви української мови -- буквы украинского языка -- звуки української мови -- звуки украинского языка -- звукове значення -- звуковое значение
Анотація: Надається розробка уроку читання для 1 класу за Букварем М. С. Вашуленка, О. С. Вашуленко на якому закріплюються звукові значення букви ю та опрацьовуються оповідання М. Коцюбинського "Десять робітників" і вірш І. Січовика "Руки".

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\6.pdf

Дод.точки доступу:
Коцюбинський, Михайло Михайлович (український письменник; громадський діяч ; 1864-1913) \о нем\; Січовик, Ігор Прокопович (український письменник ; 1945-) \о нем\; Вашуленко, М. С. \о нем\; Вашуленко, О. В. \о ней\; Десять робітників \о произв.\; Руки \о произв.\; Буквар, 1 клас \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Базарницька, Ірина (учитель-методист Червоноградського НВК №13 Львівської області).
    Навчання грамоти, 1 клас : (Інтегрований урок) / І. Базарницька // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 16-18. : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання української мови

   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- розробки уроків -- разработки уроков -- буква ш -- звукове значення -- звуковое значение -- виразне читання -- выразительное чтение -- свідоме читання -- сознательное чтение -- навчання грамоти -- обучение грамоте -- 1 клас -- 1 класс -- буква ш
Анотація: Надається розробка інтегрованого уроку для 1 класу, який має на меті ознайомити учнів з новою буквою ш, її назвою та звуковим значенням, а також формувати навички виразного і свідомого читання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\5.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)