Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=образование в течение жизни<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Чернишов, Олексій (кандидат педагогічних наук; доцент; ректор Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Моделювання післядипломної педагогічної освіти на засадах неперерервності професійного розвитку / О. Чернишов, Е. Соф'янц // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 14-18 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- последипломное образование -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- неперервність освіти -- непрерывность образования -- освіта впродовж життя -- образование в течение жизни -- андрагогічний цикл -- андрагогический цикл -- освітні послуги -- образовательные услуги -- інноваційні моделі -- инновационные модели -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение
Анотація: Подано науковий аналіз сучасних стратегічних орієнтирів та моделей функціонування післядипломної педагогічної освіти в Донецькій області на засадах неперервності професійного розвитку педагогічних кадрів, відкритості, варіотивності, гнучкості, динамічності змін у змісті, формах і методах підготовки вчителів з орієнтацією на якість освіти, розвиток нового педагогічного мислення.


Дод.точки доступу:
Соф'янц, Едуард (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; заслужений вчитель Української РСР; радник ректора Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Молодиченко, Валентин (доктор філософських наук; професор; Ректор мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького).
    До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університеу імені Богдана Хмельницького / В. Молодиченко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 23-29
ББК 74.584(2)738.6
Рубрики: Высшие учебные заведения Украины
   Вищі навчальні заклади України

Кл.слова (ненормовані):
освіта впродовж життя -- наукові школи -- людиновимірність -- педагогічні університети -- вища освіта -- освітня діяльність -- образование в течение жизни -- научные школы -- человекоизмерение -- педагогические университеты -- высшее образование -- образовательная деятельность
Анотація: Про історію створення та сучасні напрями роботи Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Чаграк, Наталія (кандидат педагогічнх наук; доцент кафедри іноземних мов і країнознавства; ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника").
    Освітні програми для людей похилого віку в закладах вищої освіти США: досвід для України / Н. Чаграк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 68-73 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Безперервна освіта

   Образование. Педагогика

   Непрерывное образование

   США
Кл.слова (ненормовані):
старіння населення -- старение населения -- люди похилого віку -- люди пожилого возраста -- освіта упродовж життя -- образование в течение жизни -- освітні програми для осіб похилого віку -- образовательные программы для людей пожилого возраста -- соціальна адаптація людей похілого віку -- социальная адаптация людей пожилого возраста -- освітня геронтологія -- образовательная геронтология -- освіта людей похілого віку -- образование людей пожилого возраста
Анотація: Проаналізовано основні тенденції в демографічних процесах США та України, які зокрема, характеризуються стрімким старінням населення і відображають виклики політичного, економічного та соціального характеру. Акцентовано увагу на необхідності забезпечення соціальної адаптації людей похилого віку та збереження людського капіталу. Розкрито значення освіти як способу подальшого розвитку і самореалізації особистості у похилому віці, її суспільного включення та провадження активної життєвої позиції. Проаналізовано досвід США щодо впровадження освітніх програм для людей похилого віку, який може стати важливим джерелом ідей для формування концепції освіти людей похилого віку в Україні.


Дод.точки доступу:
Американська асоціація пенсіонерів \о ней\

Знайти схожі

4.


    Чаграк, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов і країнознавства).
    Організація і моделі освіти людей похилого віку: європейський досвід / Н. Чаграк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 1/2. - С. 69-75. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Безперервна освіта

   Образование. Педагогика

   Непрерывное образование

   Європа
    Европа

Кл.слова (ненормовані):
освіта людей похілого віку -- образование людей пожилого возраста -- моделі освіти -- модели образования -- університети третього віку -- университеты третьего возраста -- освіта упродовж життя -- образование в течение жизни -- освітні програми для осіб похилого віку -- образовательные программы для лиц пожилого возраста -- функції Університетів третього віку -- функции Университетов третьего возраста -- моделі Університетів третього віку -- модели Университетов третьего возраста -- європейський досвід -- европейский опыт
Анотація: Проаналізовано європейський досвід організації освіти людей похилого віку та її моделі. Акцентовано увагу на необхідності створення можливостей для навчальної активності осіб похилого віку з метою їхньої соціальної адаптації та збереження людського капіталу. Розкрито значення освіти як способу подальшого розвитку і самореалізації особистості в похилому віці, її суспільного включення та продовження активної життєвої позиції. Проаналізовано європейський досвід упровадження освітніх програм для старших , організації та функціювання Університетів третього віку як основної форми освіти людей похилого віку, що може стати важливим джерелом ідей для формування концепції освіти людей похилого віку в Україні.


Знайти схожі

5.


    Заюков, І. (кандидат економічних наук).
    Неформальне професійне навчання як інструмент підвищення гнучкості ринку праці України [Текст] / І. Заюков. - Электрон. журн. // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2017. - № 2(эл). - С. 14-20 : табл., а-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.24
Рубрики: Економіка
   Економіка праці, 1991-2015 рр.

   Экономика

   Экономика труда, 1991-2015 гг.

Кл.слова (ненормовані):
професійне навчання -- неформальна освіта -- ринок праці -- безробітні -- професійно-кваліфікаційна структура -- освіта впродовж життя -- навчання протягом життя -- нормативно-правове регулювання -- зарубіжний досвід -- політика управління людськими ресурсами -- конкурентоспроможність випускників на ринку праці -- профессиональное обучение -- неформальное образование -- рынок труда -- безработица -- профессионально-квалификационная структура -- образование в течение жизни -- обучения на протяжении жизни -- нормативно-правовое регулирование -- зарубежный опыт -- политика управления человеческими ресурсами -- конкурентоспособность выпускников на рынке труда
Анотація: Актуалізовано проблему концепції "навчання протягом життя", у тому числі в системі неформального професійного навчання (НПН). Побудовано модель функціонування НПН за робітничими професіями в Україні. Запропоновано рекомендації щодо дальшого розвитку НАПН як вагомого інструменту підвищення гнучкості ринку праці України.


Знайти схожі

6.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Тадеєва, М. І.
    Сучасні цілі та виклики безперервної іншомовної освіти в Україні / М. І. Тадеєва, П. О. Тадеєв // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2020. - Вип. 5 (98): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 204-219. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- непрерывное образование -- іншомовна освіта -- иноязычное образование -- освіта впродовж життя -- образование в течение жизни -- комунікативна компетенція -- коммуникативная компетенция -- соціокультурна компетенція -- социокультурная компетенция -- інформаційна компетенція -- информационная компетенция -- трансформація цілей освіти -- трансформация целей образования


Дод.точки доступу:
Тадеєв, П. О.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)