Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=образование и рынок труда<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Пальчук, М. І.
Глобалізаційні процеси в єдиному освітньому просторі та їхній вплив на стратегічний розвиток професійної освіти / М. І. Пальчук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 38-49. - Бібліографія : С.47-49 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Україна
Європа
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
высшее
образование
--
высшее
образование
Украины
--
европейское образовательное пространство
--
європейський освітній простір
--
зарубежное
образование
--
зарубіжна освіта
--
интеграция образования
--
интернационализация образования
--
інтеграція освіти
--
інтернаціоналізація освіти
--
модернизация образования
--
модернізація освіти
--
образование
в Европейском Союзе
--
образование
и глобализация
--
образование
и
рынок
труда
--
образовательное пространство
--
освіта в Європейському Союзі
--
освіта і глобалізація
--
освіта і ринок праці
--
освітній простір
--
професійна освіта
--
профессиональное
образование
--
стратегическое развитие
--
стратегічний розвиток
Анотація:
Розглянуті проблеми впливу глобалізаційних процесів на розвиток професійної освіти в умовах загальноєвропейської інтеграції. Розкриті особливості розвитку системи професійної освіти в країнах ЄС. Обгрунтована необхідність орієнтації професійної освіти на світовий ринок праці.
Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Ничкало, Н. Г.
Професійна педагогіка і педагогіка праці: проблеми взаємозв'язку в умовах ринкової економіки / Н. Г. Ничкало> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 33-45. - Бібліографія : С.44-45 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта
--
высшее профессиональное
образование
--
образование
и
рынок
труда
--
освіта і ринок праці
--
педагогика
труда
--
педагогіка праці
--
персоналии педагогики
--
персоналії педагогів
--
професійна освіта
--
професійна педагогіка
--
профессиональная педагогика
--
профессиональное
образование
--
психопедагогика
--
психопедагогика
труда
--
психопедагогіка
--
психопедагогіка праці
--
ринок і освіта
--
рынок
и
образование
--
функции педагогики
--
ринок праці
--
рынок
труда
--
функції педагогіки
Анотація:
В статті проаналізовані теоретичні і технологічні функції педагогіки, охарактеризована систематизація педагогічних наук, викладені методологічні положення педагогіки праці (Т.Новацький, З.Вятровський, С.Качор) і професійної педагогіки (С.Батишев). Професійна педагогіка і педагогіка праці - це субдисциплини педагогіки, що мають інтегрований характер і обгрунтовують свої теорії з урахуванням результатів досліджень з інших галузей наукового знання. Педагогіка праці й професійна педагогіка обгрунтовують такі принципи професійної освіти: випереджальний характер професійної підготовки; неперервність; фундаменталізація; інтеграція професійної освіти, науки й виробництва; рівний доступ до здобуття якісної професійної освіти всіма категоріями населення ; гнучкість і взаємозв'язок процесу професійного навчання з реструктуризацією й розвитком економіки, зайнятості населення та різних форм власності; диверсифікація; регіоналізація професійної освіти; поєднання загальноосвітньої й професійної підготовки ; єдність професійного навчання й виховання, варіативність, індивідуалізація й диференціація.
Дод.точки доступу:
Батышев, С.Я. \о нем\; Новацкий, Тадеуш \о нем\; Новацький, Тадеуш \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Уколова, А. А.
(аспірантка Луганського національного університету ім. Т. Шевченка).
Ринок праці очима работодавців (на прикладі м. Луганська) / А. А. Уколова> // Грані. - 2011. -
№ 5
. - С. 123-127. - Література : С.127 : 7 назв
УДК
316.334.2
ББК
60.561.2
Рубрики:
Соціологія
Социология
Україна
Украина
Луганськ
Луганск
Кл.слова (ненормовані):
выпускники вузов на рынке
труда
--
економічна соціологія
--
молодежный
рынок
труда
--
молодежь на рынке
труда
--
молоді спеціалісти на ринку праці
--
молодые специалисты
--
молодые специалисты на рынке
труда
--
образование
и
рынок
труда
--
освіта і ринок праці
--
работодатели
--
ринок праці
--
роботодавці
--
социология
труда
--
соціологія праці
--
трудоустройство выпускников
--
трудоустройство молодежи
--
экономическая социология
Анотація:
Проаналізовано точку зору работодавців м. Луганська щодо працевлаштування молодих спеціалістів, їхні оцінки якісних характеристик підготовки випускників вищими навчальними закладами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Мартинюк, М. Т.
Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 1
. - С. 74-81. - Література : С.81 : 5 назв
УДК
^A371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
высшее
образование
--
высшее педагогическое
образование
--
вчителі-предметники
--
учителя-предметники
--
демократичність освіти
--
демократичность образования
--
естественнонаучные дисциплины
--
интегративный подход
--
інтегративний підхід
--
мобильность образования
--
мобільність освіти
--
монопредметні концепції підготовки вчителів
--
монопредметные концепции подготовки учителей
--
нові прогностичні педагогічні моделі підготовки
--
новые прогностические педагогические модели подготовки
--
образование
и
рынок
труда
--
освіта і ринок праці
--
педагогическое
образование
--
педагогічна освіта
--
підготовка учителів
--
подготовка учителей
--
полипредметные концепции подготовки учителей
--
поліпредметні концепції підготовки вчителів
--
природничо-наукові дисципліни
--
природоведение
--
природознавство
--
ринок праці
--
рынок
труда
--
функционально-отралевой подход
--
функціонально-галузевий підхід
Анотація:
Обгрунтовано ідею вдосконалення існуючої системи підготовки вчителів-предметників природничого профілю засобами нової організаційно-педагогічної моделі, побудованої на єдності та взаємозв'язку моно- і поліпредметних концепцій. Докладно представлено зміст фахової (фундаментальної, професійно-орієнтованої і практичної) підготовки бакалаврів освітньої галузі "Природознавство" як першого (базового) рівня природничо-педагогічної освіти.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Декарчук, М. В.; Хитрук, В. І.
Знайти схожі
>
5.
Мусієнко, Іван Іванович
(доктор наук з державного управління; професор Юридичної академії України імені Ярослава Мудрого).
Профорієнтація та професійна освіта у контексті забезпечення національної безпеки України / І. І. Мусієнко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 11
. - С. 56-59. - Література : С.59 : 7 назв
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
безопасность и
образование
--
безпека і освіта
--
модернизация образования
--
модернізація освіти
--
национальная безопасность
--
национальная безопасность Украины
--
національна безпека
--
національна безпека України
--
образование
в Украине
--
образование
и
рынок
труда
--
освіта в Україні
--
освіта і ринок праці
--
професійна освіта
--
профессиональное
образование
--
профориентация
--
профорієнтація
--
ринок праці
--
рынок
труда
Анотація:
Аналізуються перспективи та можливості модернізації механізмів управління і змісту вітчизняної системи професійної освіти в контексті забезпечення національної безпеки України. Обгрунтовується, що професійна освіта за умов глобалізації та інформатизації ринку праці може відігравати як стабілізуючу, так і дестабілізуючу функцію. Вивчення й використання можливостей і перспектив профорієнтації сприятиме стабілізації суспільства та успішному функціонуванню системи національної безпеки України .
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Мачуліна, Ірина Іванівна
(кандидат соціологічних наук; доцент Дніпродзержинського державного технічного університету).
Ринок освітніх послуг та ринок праці в Україні: проблема дисбалансу / І. І. Мачуліна> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 5
. - С. 111-113. - Література : С.113 : 8 назв
УДК
^A316.74:37
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Соціологія
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
выпускники вузов на рынке
труда
--
высшее
образование
Украины
--
молодежный
рынок
труда
--
молодежь на рынке
труда
--
молоді спеціалісти на ринку праці
--
молодые специалисты на рынке
труда
--
образование
и
рынок
труда
--
образовательные услуги
--
освіта і ринок праці
--
освітні послуги
--
педагогическая социология
--
педагогічна соціологія
--
ринок освітніх послуг
--
ринок праці
--
рынок
образовательных услуг
--
рынок
труда
--
социология
труда
--
соціологія праці
Анотація:
Аналізується проблема дисбалансу між ринком освіти та ринком праці в сучасній Україні. Результати соціологічних досліджень вказують на оснвні протиріччя, які призводять до невідповідності між професійною освітою та зайнятістю в Україні.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Шевченко, Наталія Володимирівна
(кандидат соціологічних наук; доцент Національного фармацевтичного університету; Харків).
Соціальне партнерство в освітньому процесі: мета, завдання і механізми / Н. В. Шевченко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 5
. - С. 122-126. - Література : С.126 : 6 назв
УДК
^A316.74:37
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
выпускники вузов на рынке
труда
--
высшее
образование
Украины
--
молоді спеціалісти на ринку праці
--
молодые специалисты на рынке
труда
--
образование
и
рынок
труда
--
образовательные услуги
--
освіта і ринок праці
--
освітні послуги
--
педагогическая социология
--
педагогічна соціологія
--
работодатели
--
ринок освітніх послуг
--
ринок праці
--
роботодавці
--
рынок
образовательных услуг
--
рынок
труда
--
социальное партнерство
--
социология
труда
--
соціальне партнерство
--
соціологія праці
Анотація:
Визначено зміст категорії "соціальне партнерство", уточнено мету і завдання суб'єктів освітнього процесу. Розглянуто механізм реалізації форм партнерства вузів і роботодавців.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)