Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=образ держави<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Зубавіна, Ірина
    Німецько-українські зв'язки у кіномистецтві 1920-1930-х рр. / Ірина Зубавіна // Київська старовина : Науковий історико-філологічний журнал. - 2009. - №1-2. - С. 108-130. - Примітки : С.124-130. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Музика та видовищні мистецтва, 1920 р.
   Музыка и зрелищные искусства, 1930 р.

   Німеччина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
история киноискусства -- історія кіномистецтва -- кино как средство манипуляции -- киноискусство -- кіно як засіб маніпуляції -- кіномистецтво -- культурні зв'язки -- культурные связи -- образ государства -- образ держави -- образ мира -- образ світу -- образ Украины -- образ України -- тоталитарная эстетика -- тоталитарное искусство -- тоталітарна естетика -- тоталітарне мистецтво -- украинско-немецкие культурные связи -- українсько-німецькі культурні зв'язки
Анотація: Вивчаються шляхи творення та трансформації образів України в Німеччині та Німеччини в Україні, що творилися за допомогою кіномистецтва у 20-30-х рр., образи світу в тоталітарному мистецтві. Аналізуються фільми "Земля" О. Довженка та "Ентузіазм" Д. Вер това. Кіноекран розглядається як засіб ідеологічних маніпуляцій, ігрове кіно Німеччини і України аналізується в аспекті взаємодії культур.


Дод.точки доступу:
Вертов, Дзига \о нем\; Довженко, Олександр \о нем\

Знайти схожі

2.


    Кривошеїн, В. В. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ).
    Загальнотеоретичні засади державного брендингу / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 12. - С. 6-12. - Література : С.10-12 : 25 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
бренд государства -- бренд держави -- брендинг государства -- брендінг держави -- имидж государства -- імідж держави -- образ государства -- образ держави -- политический маркетинг -- політичний маркетинг
Анотація: Розкривається категоріальний зміст державного брендингу, який у змістовному плані розглядається як сукупність знаково-символьних складових, відносно усталених стереотипних іміджів певної країни, а в процесуальному вимірі визначається як діяльність органів державної влади, інших суб'єктів політичного процесу по створенню, управлінню та оцінюванню бренду держави.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Бурлачук, Віктор (доктор соціологічних наук; провідний науковий співробітник відділу історії, теорії і методології соціології Інституту соціології НАН України).
    Держава як витвір мистецтва / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2014. - №3. - С. 104-115. - Джерела : С.115. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
Возрождение -- образ государства -- образ держави -- епоха Відродження -- естетичні категорії -- итальянское Возрождение -- политическая социология -- політична соціологія -- метафора держави -- метафора государства -- эстетические категории
Анотація: Метафора держави як витвору мистецтва, використана Я. Буркгардтом для характеристики італійської держави 15 століття, дає змогу виявити взаємозв'язок між естетичним проектом і становленням європейської держави.


Дод.точки доступу:
Буркхардт, Якоб (1818-1897) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Поцелуйко, А. О. (Інститут соціології НАН України; Київ).
    Образ держави в соціальному конструктивізмі та структурному функціоналізмі [Текст] / А. О. Поцелуйко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 7. - С. 34-40. - Література : С.39-40 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Социология
   Соціологія

Кл.слова (ненормовані):
идентичность -- ідентичність -- інтерпретація образу держави -- интерпретация образа государства -- макроидентичность -- макроідентичність -- образ государства -- образ держави -- символические коды -- символічні коди -- социальные представления -- социальный конструктивизм -- социология государства -- соціальний конструктивізм -- соціальні уявлення -- соціологія держави -- структурний функціоналізм -- структурный функционализм
Анотація: Присвячено проблемі співвідношення свідомісно-повсякденного та культурно-ціннісного вимірів інтерпретації образу держави як соціологічного поняття в теоріях соціального конструктивізму та структурного функціоналізму.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)