Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=оценочные исследования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Дембіцький, Сергій
(аспірант відділу історії, теорії і методології соціології Інституту соціології НАН України).
Історія розвитку методів оцінювання в соціальних і поведінкових науках за кордоном / Сергій Дембіцький> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. -
№ 3
. - С. 173-184. - Бібліографія : С.183-184. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316
ББК
60.500
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
емпіричні методи соціологічних досліджень
--
емпірічні соціологічні дослідження
--
зарубежная социология
--
зарубіжна соціологія
--
змішані дослідження в соціальних науках
--
история социологических исследований
--
історія соціологічних досліджень
--
метаанализ
--
метааналіз
--
методи соціологічних досліджень
--
оценочные
исследования
--
оцінні дослідження
--
программная теория
--
програмна теорія
--
смешанные
исследования
в социальных науках
--
социальные науки
--
социологические
исследования
--
соціальні науки
--
соціологічні дослідження
--
эмпирические социологические
исследования
--
якісні методи соціологічного дослідження
Анотація:
Розглянуто історію розвитку оцінних методів у зарубіжній соціології, що моє три основні етапи. Перший етап характеризується домінуванням експериментальної традиції, другий - появою нових альтернатив (якісні дослідження, метааналіз і програмна теорія), третій - інтеграцією якісних і кількісних методів.
Знайти схожі
>
2.
Мотриченко, В. М.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри економічної теорії; Черкаський інститут банківської справи УБС НБУ).
Розвиток брендів в Україні / В. М. Мотриченко> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. -
№ 11
. - С. 157-160 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.42(4УКР)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговые марки
Торговельні марки
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренды
--
бренди
--
брендинг
--
брендінг
--
бренд-менеджмент
--
мировые рейтинги
--
світові рейтинги
--
оценочные
исследования
--
оціночні дослідження
--
рейтинговые оценки
--
рейтингові оцінювання
--
украинские компании
--
українські компанії
--
вартість брендів
--
стоимость брендов
Анотація:
Досліджено розвиток брендів в сучасних умовах України. Досліджено рейтинг вітчизняних брендів у порівнянні зі світовими. Проаналізовано вартість українських компаній у співставленні з вартістю світових брендів, запропоновано заходи щодо подальшого розвитку українських компаній.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
3.
Сірігунна, Джармон
(Демонстраційна школа Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
Ринковіі фактори, що впливають на рішення стати постійним клієнтом бюджетного готеля [Текст] : на прикладі Бангкоку / Д. Сірігунна> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 8
. - С. 165-168 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.13
ББК
65.432(5ТАЇ)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка готельного господарства
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Таиланд
Таїланд
Бангкок
Кл.слова (ненормовані):
бюджетные гостиницы
--
бюджетні готелі
--
гостиничный бизнес
--
готельний бізнес
--
клиентские предпочтения
--
клієнтські вподобання
--
месторасположение
--
місцерозташування
--
оценочные
исследования
--
оціночні дослідження
--
персонал
--
потребительское поведение
--
споживча поведінка
--
поведінка споживачів
--
поведение потребителей
--
рыночные факторы
--
ринкові фактори
--
фиксированные цены
--
фіксовані ціни
--
ценность для клиента
--
цінність для клієнта
Анотація:
Зроблено спробу оцінити поведінку постійних клієнтів бюджетних готелів, а також дослідити, які саме ринкові фактори впливають на таке рішення у випадку м. Бангкок, Таїланд. Спочатку було проведено детальні інтерв’ю з 10 експертами галузі. Після того – опитування 100 клієнтів бюджетних готелів Бангкоку. Найголовнішою причиною вибору бюджетного готелю, за результатами як інтерв’ю, так і опитування, стала низька фіксована ціна для постійних клієнтів. Ключові ринкові фактори, що впливають на такий вибір респондентів, у рейтингу розташувались таким чином: фіксована ціна, місце розташування готелю та привітний персонал.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)