Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=оценочные исследования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Дембіцький, Сергій (аспірант відділу історії, теорії і методології соціології Інституту соціології НАН України).
    Історія розвитку методів оцінювання в соціальних і поведінкових науках за кордоном / Сергій Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 3. - С. 173-184. - Бібліографія : С.183-184. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.500
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
емпіричні методи соціологічних досліджень -- емпірічні соціологічні дослідження -- зарубежная социология -- зарубіжна соціологія -- змішані дослідження в соціальних науках -- история социологических исследований -- історія соціологічних досліджень -- метаанализ -- метааналіз -- методи соціологічних досліджень -- оценочные исследования -- оцінні дослідження -- программная теория -- програмна теорія -- смешанные исследования в социальных науках -- социальные науки -- социологические исследования -- соціальні науки -- соціологічні дослідження -- эмпирические социологические исследования -- якісні методи соціологічного дослідження
Анотація: Розглянуто історію розвитку оцінних методів у зарубіжній соціології, що моє три основні етапи. Перший етап характеризується домінуванням експериментальної традиції, другий - появою нових альтернатив (якісні дослідження, метааналіз і програмна теорія), третій - інтеграцією якісних і кількісних методів.


Знайти схожі

2.


    Мотриченко, В. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економічної теорії; Черкаський інститут банківської справи УБС НБУ).
    Розвиток брендів в Україні / В. М. Мотриченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 11. - С. 157-160 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговые марки

   Торговельні марки

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- брендинг -- брендінг -- бренд-менеджмент -- мировые рейтинги -- світові рейтинги -- оценочные исследования -- оціночні дослідження -- рейтинговые оценки -- рейтингові оцінювання -- украинские компании -- українські компанії -- вартість брендів -- стоимость брендов
Анотація: Досліджено розвиток брендів в сучасних умовах України. Досліджено рейтинг вітчизняних брендів у порівнянні зі світовими. Проаналізовано вартість українських компаній у співставленні з вартістю світових брендів, запропоновано заходи щодо подальшого розвитку українських компаній.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Сірігунна, Джармон (Демонстраційна школа Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Ринковіі фактори, що впливають на рішення стати постійним клієнтом бюджетного готеля [Текст] : на прикладі Бангкоку / Д. Сірігунна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 165-168 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(5ТАЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
бюджетные гостиницы -- бюджетні готелі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- клиентские предпочтения -- клієнтські вподобання -- месторасположение -- місцерозташування -- оценочные исследования -- оціночні дослідження -- персонал -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- рыночные факторы -- ринкові фактори -- фиксированные цены -- фіксовані ціни -- ценность для клиента -- цінність для клієнта
Анотація: Зроблено спробу оцінити поведінку постійних клієнтів бюджетних готелів, а також дослідити, які саме ринкові фактори впливають на таке рішення у випадку м. Бангкок, Таїланд. Спочатку було проведено детальні інтерв’ю з 10 експертами галузі. Після того – опитування 100 клієнтів бюджетних готелів Бангкоку. Найголовнішою причиною вибору бюджетного готелю, за результатами як інтерв’ю, так і опитування, стала низька фіксована ціна для постійних клієнтів. Ключові ринкові фактори, що впливають на такий вибір респондентів, у рейтингу розташувались таким чином: фіксована ціна, місце розташування готелю та привітний персонал.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)