Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=потребители продукции<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Блащук, Тетяна
(кандидат юридичних наук; доцент кафедри цивільно-правових дисциплін Національного університету "Острозька академія").
Порядок визначення якості продукції (товару, роботи, послуги) у договорі / Т. Блащук> // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. -
№ 6
. - С. 38-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
347
ББК
67.404
Рубрики:
Право
Цивільне право
Гражданское право
Кл.слова (ненормовані):
якість продукції
--
качество
продукции
--
умови договору
--
условия договора
--
споживачі продукції
--
потребители
продукции
--
цивільно-правові договори
--
гражданско-правовые договора
--
цивільно-правові відносини
--
гражданско-правовые отношения
--
державні стандарти
--
государственные стандарты
--
технічні умови
--
технические условия
Анотація:
Аналізуються умови цивільно-правового договору про якість, а також способи визначення якості продукції (товару, роботи, послуг).
Перейти к внешнему ресурсу:
Порядок визначення якості продукції (товару, роботи, послуги)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
65.301в6-2
Р 12
Раєвнєва, Олена Валентинівна
(завідувач кафедри статистики та економічного прогнозування Харківського національного економічного університету; Україна; доктор економічних наук; професор).
Модель дослідження циклічних закономірностей у процесі розвитку зовнішнього і внутрішнього середовищ промислового паідприємства / О. В. Раєвнєва, А. С. Середа> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 7
. - С. 243-257 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.301в6-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика промышленного предприятия
Економіка промислового підприємства
Кл.слова (ненормовані):
метод SSA
--
SSA метод
--
национальное хозяйство
--
національне господарство
--
потребители
продукции
--
споживачі продукції
--
рыночная конъюнктура
--
ринкова кон'юнктура
--
теория экономического развития
--
теорія економічного розвитку
--
циклическое развитие
--
циклічний розвиток
--
экономические циклы
--
економічні цикли
Анотація:
Досліджується циклічна природа промислового підприємства та його зовнішнього середовища. Теоретичною основою досліджень виступили теорія розвитку й теорія хвиль і циклів. Як метод дослідження структурних закономірностей запропоновано використовувати метод "гусені". Джерела циклічної поведінки підприємства визначено на підставі дослідження кон'юнктури ринку споживачів продукції та загального стану національної економіки.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Середа, Аліна Станіславівна (аспірант Харківського національного економічного університету; Україна)
Знайти схожі
>
3.
Боднар, О. В.
(кандидат економічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник).
Напрями врегулювання взаємовідносин виробників, продавців і споживачів соціально-значимих продуктів харчування / О. В. Боднар, О. А. Козак, Н. Г. Копитець> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2014. -
№ 2
. - С. 42-50 : мал. - (Аграрний ринок). - Бібліогр. наприкінці ст., 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
05.11.45
УДК
338.439:334
Рубрики:
Економіка сільського господарства
Экономика сельского хозяйства
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
продовольче питання
--
продовольственный вопрос
--
продовольчий ланцюг
--
продовольственная цепочка
--
соціально-значимі продукти харчування
--
социально-значимые продукты питания
--
види сільськогосподарської продукції
--
виды сельскохозяйственной
продукции
--
ціноутворення
--
ценообразование
--
виробники продукції
--
производители
продукции
--
споживачі продукції
--
потребители
продукции
--
врегулювання взаємовідносин
--
урегулирование взаимоотношений
--
місцеві органи влади
--
местные органы власти
--
сільськогосподарська продукція
--
сельскохозяйственная продукция
Анотація:
Розглянуто проблеми, що виникають у процесі реалізації сільськогосподарської продукції і продовольства, а саме соціально-значущих продуктів харчування, на шляху від виробника до роздрібної торгівлі. Зокрема, проаналізовано основні продовольчі ланцюги та виявлено особливості формування взаємовідносин між їх учасниками. Охарактеризовано інституціонально-правове забезпечення в процесі руху продукції від виробника до споживача та запропоновано його удосконалення шляхом врегулювання взаємовідносин між виробниками, продавцями та споживачами соціально-значущих продуктів харчування.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_АПК_2014_2\5.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Козак, О. А. (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник); Копитець, Н. Г. (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник); Міністерство аграрної політики та продовольства України \о нем\; Зелені ринки - створення мережі регіональних оптових продовольчих ринків, національний проект \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Череп, О. Г.
(кандидат економічних наук; професор Запорізького національного університету).
Методи дослідження ефективності маркетингових досліджень [Текст] / О. Г. Череп, В. В. Мєрєнкова> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 4
. - С. 96-98. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
информационная эффективность маркетинга
--
інформаційна ефективність маркетингу
--
методология маркетинга
--
методологія маркетингу
--
качественные исследования
--
якісні дослідження
--
количественные исследования
--
кількісні дослідження
--
эффективность маркетинговых исследований
--
ефективність маркетингових досліджень
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
маркетологи
--
опросы
--
опитування
--
отраслевые рынки
--
галузеві ринки
--
потребители
продукции
--
споживачі продукції
--
терминология
--
термінологія
Анотація:
Розглянуто основні існуючі методи маркетингових досліджень. Проаналізовано особливості кожного з приведених методів. Представлено ряд найбільш популярних маркетингових досліджень для підприємств. Розглянуто поняття маркетингу та поняття методів маркетингових досліджень та внесено авторське вираження сутності поняття «маркетингові дослідження».
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Мєрєнкова, В.В. (Запорізький національний університет)
Знайти схожі
>
5.
Труш, Юлія Леонідівна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри прикладної економіки Національного університету харчових технологій України).
Комплекс заходів з удосконалення системи управління якістю продукції [Текст] / Ю. Л. Труш, Ю. Г. Левченко> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 9
. - С. 106-109 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.304.25(4УКР)г-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика пищевой промышленности
Економіка харчової промисловості
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая политика предприятий
--
маркетингова політика підприємств
--
управление качеством
--
управління якістю
--
качество
продукции
--
якість продукції
--
организация производства
--
організація виробництва
--
конкурентоспособность
продукции
--
конкурентоспроможність продукції
--
потребители
продукции
--
споживачі продукції
--
управленческие системы
--
управлінські системи
--
хлебопекарная отрасль
--
хлібопекарська галузь
Анотація:
На підприємствах з виробництва хлібопекарських виробів управління якістю здійснюється вибірково, без чіткого взаємозв'язку всіх функцій системи управління якістю, в умовах недостатнього врахування впливу на якість основних організаційно-економічних факторів, а також адміністративних важелів. Комплексне вирішення цих питань у галузі дозводить підвищити якість та конкурентоспроможність продукції підприємств зазначеного виду діяльності.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Левченко, Юлія Григорівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри прикладної економіки Національного університту харчових технологій)
Знайти схожі
>
6.
Козлов, Вячеслав
(президент компании "Пластко Украина").
Их приоритет - эксклюзив / В. Козлов; беседу провел В. Н. Кривошей> // Упаковка. - 2015. -
№ 6
. - С. 5-8. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ. - рис.
УДК
621.798
Рубрики:
Упаковка
Кл.слова (ненормовані):
крышки
--
кришки
--
ложки
--
компанії
--
пакувальна продукція
--
упаковочная продукция
--
интервью
--
інноваційна упаковка
--
инновационная упаковка
--
потребители
продукции
--
споживачі продукції
--
термоформованная упаковка
--
термоформована упаковка
Анотація:
Обсуждается упаковка компании "Пластко Украина" с уникальными крышками со складывающимися ложками для термоформованной упаковки.Рассказывает о ней президент компании Вячеслав Козлов.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Упаковка_2015_6\1.pdf
Дод.точки доступу:
Кривошей, В. Н. (кандидат химических наук; ИАЦ "Упаковка"; Киев) \беседу провел.\; Пластко Украина, компанія \про неї\
Знайти схожі
>
7.
Буковинська, М. П.
(доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту та адміністрування Національного університету харчових технологій; м.Київ).
Корпоративна соціальна відповідальність як фактор розвитку бізнеса і суспільства [Текст] / М. П. Буковинська> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. -
№ 5
. - С. 8-11 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.292г-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Корпоративное управление
Корпоративное управление
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
анализ функциональной среды
--
аналіз функціонального середовища
--
объединение предприятий
--
обєднання підприємств
--
бизнес-стратегии
--
бізнес-стратегії
--
корпоративная социальная ответственность
--
корпоративна соціальна відповідальність
--
социальная ответственность бизнеса
--
соціальна відповідальність бізнесу
--
КСО
--
КСВ
--
корпоративная экологическая ответственность
--
корпоративна екологічна відповідальність
--
общественное развитие
--
суспільний розвиток
--
потребители
продукции
--
споживачі продукції
--
предпринимательская деятельность
--
підприємницька діяльність
--
топ-менеджмент
--
управление качеством
продукции
--
управління якістю продукції
--
управление персоналом
--
управління персоналом
--
фирменная конкурентоспособность
--
фірмова конкурентоспроможність
--
экологические аспекты
--
екологічні аспекти
--
экономическая эффективность корпоративной социальной ответственности
--
економічна ефективність корпоративної соціальної відповідальності
--
репутаційний менеджмент
--
репутационный менеджмент
--
зарубіжний досвід
--
зарубежный опыт
Анотація:
Розглянуто вплив корпоративної соціальної відповідальності на розвиток бізнесу та суспільства. Проаналізовано групи корпоративної соціальної відповідальності - внутрішню та зовнішню, які ураховуються при розробці ефективної бізнес-стратегії. Конкретизовано перелік соціальних та екологічних проблем, які відчуває бізнес, виявлено основні підходи до концепції корпоративної соціальної відповідальності, в основі яких лежить ідея морально-етичного обов'язку бізнесу та окремих менеджерів перед суспільством.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Боуэн, Хоуард Р. (американский экономист) \о нем\; Социальная ответственность бизнесмена \о произв.\Хлебпром, украинский концерн \о нем\; Нестле, компания \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)