Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребители продукции<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Блащук, Тетяна (кандидат юридичних наук; доцент кафедри цивільно-правових дисциплін Національного університету "Острозька академія").
    Порядок визначення якості продукції (товару, роботи, послуги) у договорі / Т. Блащук // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 6. - С. 38-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Гражданское право

Кл.слова (ненормовані):
якість продукції -- качество продукции -- умови договору -- условия договора -- споживачі продукції -- потребители продукции -- цивільно-правові договори -- гражданско-правовые договора -- цивільно-правові відносини -- гражданско-правовые отношения -- державні стандарти -- государственные стандарты -- технічні умови -- технические условия
Анотація: Аналізуються умови цивільно-правового договору про якість, а також способи визначення якості продукції (товару, роботи, послуг).

Перейти к внешнему ресурсу: Порядок визначення якості продукції (товару, роботи, послуги)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   65.301в6-2
   Р 12


    Раєвнєва, Олена Валентинівна (завідувач кафедри статистики та економічного прогнозування Харківського національного економічного університету; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Модель дослідження циклічних закономірностей у процесі розвитку зовнішнього і внутрішнього середовищ промислового паідприємства / О. В. Раєвнєва, А. С. Середа // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 243-257 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

Кл.слова (ненормовані):
метод SSA -- SSA метод -- национальное хозяйство -- національне господарство -- потребители продукции -- споживачі продукції -- рыночная конъюнктура -- ринкова кон'юнктура -- теория экономического развития -- теорія економічного розвитку -- циклическое развитие -- циклічний розвиток -- экономические циклы -- економічні цикли
Анотація: Досліджується циклічна природа промислового підприємства та його зовнішнього середовища. Теоретичною основою досліджень виступили теорія розвитку й теорія хвиль і циклів. Як метод дослідження структурних закономірностей запропоновано використовувати метод "гусені". Джерела циклічної поведінки підприємства визначено на підставі дослідження кон'юнктури ринку споживачів продукції та загального стану національної економіки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Середа, Аліна Станіславівна (аспірант Харківського національного економічного університету; Україна)

Знайти схожі

3.


    Боднар, О. В. (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник).
    Напрями врегулювання взаємовідносин виробників, продавців і споживачів соціально-значимих продуктів харчування / О. В. Боднар, О. А. Козак, Н. Г. Копитець // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2014. - № 2. - С. 42-50 : мал. - (Аграрний ринок). - Бібліогр. наприкінці ст., 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економіка сільського господарства
   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
продовольче питання -- продовольственный вопрос -- продовольчий ланцюг -- продовольственная цепочка -- соціально-значимі продукти харчування -- социально-значимые продукты питания -- види сільськогосподарської продукції -- виды сельскохозяйственной продукции -- ціноутворення -- ценообразование -- виробники продукції -- производители продукции -- споживачі продукції -- потребители продукции -- врегулювання взаємовідносин -- урегулирование взаимоотношений -- місцеві органи влади -- местные органы власти -- сільськогосподарська продукція -- сельскохозяйственная продукция
Анотація: Розглянуто проблеми, що виникають у процесі реалізації сільськогосподарської продукції і продовольства, а саме соціально-значущих продуктів харчування, на шляху від виробника до роздрібної торгівлі. Зокрема, проаналізовано основні продовольчі ланцюги та виявлено особливості формування взаємовідносин між їх учасниками. Охарактеризовано інституціонально-правове забезпечення в процесі руху продукції від виробника до споживача та запропоновано його удосконалення шляхом врегулювання взаємовідносин між виробниками, продавцями та споживачами соціально-значущих продуктів харчування.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_АПК_2014_2\5.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Козак, О. А. (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник); Копитець, Н. Г. (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник); Міністерство аграрної політики та продовольства України \о нем\; Зелені ринки - створення мережі регіональних оптових продовольчих ринків, національний проект \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Череп, О. Г. (кандидат економічних наук; професор Запорізького національного університету).
    Методи дослідження ефективності маркетингових досліджень [Текст] / О. Г. Череп, В. В. Мєрєнкова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 4. - С. 96-98. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
информационная эффективность маркетинга -- інформаційна ефективність маркетингу -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- качественные исследования -- якісні дослідження -- количественные исследования -- кількісні дослідження -- эффективность маркетинговых исследований -- ефективність маркетингових досліджень -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетологи -- опросы -- опитування -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребители продукции -- споживачі продукції -- терминология -- термінологія
Анотація: Розглянуто основні існуючі методи маркетингових досліджень. Проаналізовано особливості кожного з приведених методів. Представлено ряд найбільш популярних маркетингових досліджень для підприємств. Розглянуто поняття маркетингу та поняття методів маркетингових досліджень та внесено авторське вираження сутності поняття «маркетингові дослідження».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мєрєнкова, В.В. (Запорізький національний університет)

Знайти схожі

5.


    Труш, Юлія Леонідівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри прикладної економіки Національного університету харчових технологій України).
    Комплекс заходів з удосконалення системи управління якістю продукції [Текст] / Ю. Л. Труш, Ю. Г. Левченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 9. - С. 106-109 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(4УКР)г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая политика предприятий -- маркетингова політика підприємств -- управление качеством -- управління якістю -- качество продукции -- якість продукції -- организация производства -- організація виробництва -- конкурентоспособность продукции -- конкурентоспроможність продукції -- потребители продукции -- споживачі продукції -- управленческие системы -- управлінські системи -- хлебопекарная отрасль -- хлібопекарська галузь
Анотація: На підприємствах з виробництва хлібопекарських виробів управління якістю здійснюється вибірково, без чіткого взаємозв'язку всіх функцій системи управління якістю, в умовах недостатнього врахування впливу на якість основних організаційно-економічних факторів, а також адміністративних важелів. Комплексне вирішення цих питань у галузі дозводить підвищити якість та конкурентоспроможність продукції підприємств зазначеного виду діяльності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Левченко, Юлія Григорівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри прикладної економіки Національного університту харчових технологій)

Знайти схожі

6.


    Козлов, Вячеслав (президент компании "Пластко Украина").
    Их приоритет - эксклюзив / В. Козлов; беседу провел В. Н. Кривошей // Упаковка. - 2015. - № 6. - С. 5-8. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ. - рис.
УДК
Рубрики: Упаковка
Кл.слова (ненормовані):
крышки -- кришки -- ложки -- компанії -- пакувальна продукція -- упаковочная продукция -- интервью -- інноваційна упаковка -- инновационная упаковка -- потребители продукции -- споживачі продукції -- термоформованная упаковка -- термоформована упаковка
Анотація: Обсуждается упаковка компании "Пластко Украина" с уникальными крышками со складывающимися ложками для термоформованной упаковки.Рассказывает о ней президент компании Вячеслав Козлов.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Упаковка_2015_6\1.pdf

Дод.точки доступу:
Кривошей, В. Н. (кандидат химических наук; ИАЦ "Упаковка"; Киев) \беседу провел.\; Пластко Украина, компанія \про неї\

Знайти схожі

7.


    Буковинська, М. П. (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту та адміністрування Національного університету харчових технологій; м.Київ).
    Корпоративна соціальна відповідальність як фактор розвитку бізнеса і суспільства [Текст] / М. П. Буковинська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 5. - С. 8-11 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Корпоративное управление

   Корпоративное управление

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
анализ функциональной среды -- аналіз функціонального середовища -- объединение предприятий -- обєднання підприємств -- бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- КСО -- КСВ -- корпоративная экологическая ответственность -- корпоративна екологічна відповідальність -- общественное развитие -- суспільний розвиток -- потребители продукции -- споживачі продукції -- предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність -- топ-менеджмент -- управление качеством продукции -- управління якістю продукції -- управление персоналом -- управління персоналом -- фирменная конкурентоспособность -- фірмова конкурентоспроможність -- экологические аспекты -- екологічні аспекти -- экономическая эффективность корпоративной социальной ответственности -- економічна ефективність корпоративної соціальної відповідальності -- репутаційний менеджмент -- репутационный менеджмент -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Розглянуто вплив корпоративної соціальної відповідальності на розвиток бізнесу та суспільства. Проаналізовано групи корпоративної соціальної відповідальності - внутрішню та зовнішню, які ураховуються при розробці ефективної бізнес-стратегії. Конкретизовано перелік соціальних та екологічних проблем, які відчуває бізнес, виявлено основні підходи до концепції корпоративної соціальної відповідальності, в основі яких лежить ідея морально-етичного обов'язку бізнесу та окремих менеджерів перед суспільством.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Боуэн, Хоуард Р. (американский экономист) \о нем\; Социальная ответственность бизнесмена \о произв.\Хлебпром, украинский концерн \о нем\; Нестле, компания \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)