Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребители туристических услуг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Романова, Ирина Матвеевна (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия).
    Разработка методики оценки влияния кросс-культурных отличий на поведение потребители на рынке туристических услуг / И. М. Романова, Е. В. Носкова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 212-221 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(55)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Азиатско-Тихоокеанский регион
    Азіатсько-Тихоокеанський регіон

    Китай

    Россия

    Росія

    Южная Корея

    Південна Корея

    Япония

    Японія

Кл.слова (ненормовані):
кросс-культурные отличия -- крос-культурні відмінності -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- рынок туристических услуг -- ринок туристичних послуг -- оценочные методы -- оціночні методи -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- туристические услуги -- туристичні послуги -- потребители туристических услуг -- поведение потребителей туристических услуг -- споживачі туристичних послуг -- поведінка споживачів туристичних послуг
Анотація: Предложена методика оценки влияния кросс-культурных отличий на поведение потребителей на рынке туристических услуг. Выделены особенности формирования и построения моделей культуры с учетом специфики рынка туристических услуг. Приведены результаты апробации предложенной методики на примере отдельных стран Азиатско-Тихоокеанского региона (Китай, Россия, Южная Корея, Япония).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Носкова, Елена Викторовна (кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия)

Знайти схожі

2.


    Чобаль, Л. Ю. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту туристичного та готельно-ресторанного бізнесу Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Фактори формування попиту в сільському туризмі [Текст] / Л. Ю. Чобаль // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 4. - С. 68-72. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.433г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
агротуристические продукты -- агротуристичні продукти -- зеленый туризм -- зелений туризм -- качество зеленого туризма -- якість зеленого туризму -- потребители туристических услуг -- споживачі туристичних послуг -- педельная полезность блага -- гранична корисність вигоди -- рыночное предложение -- ринкова пропозиція -- рыночный спрос -- ринковий попит -- сельский туризм -- сільський туризм -- товары -- товари -- цена блага -- ціна вигоди
Анотація: За умов глибокої економічної кризи сільський туризм є певною альтернативою дорогим закордонним та вітчизняним готелям, пансіонатам та санаторіям для туристів середнього класу. Багато хто з туристів звернув увагу на відпочинок в українському селі. Це і українці, і іноземці, які цікавляться українською культурою, традиціями та побутом. Автором розглянуто функціональний і нефункціональний попит на товари та послуги, у т. ч. на туристичний продукт. Визначено фактори формування попиту на туристичний продукт. Окреслено чинники, що обмежують споживання, зокрема спадна гранична корисність блага, і ціна блага. Дано визначення якості продукції як економічної категорії, що відображає його корисність і відповідає певним потребам та вимогам.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
О защите прав потребителей, Закон Ураины 1991 г. \о произв.\; Про захист прав споживачів, Закон Ураїни 1991 р. \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Чобаль, Л. Ю. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту туристичного та готельно-ресторанного бізнесу Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Організаційні аспекти розвитку сільського туризму в Україні [Текст] / Л. Ю. Чобаль // Формування ринков. відносин в Укр : Збірник наукових праць. - 2017. - № 6. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКА
УДК
ББК 65.433(4УКР)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
агроусадьбы -- агросадиби -- АПК -- зеленый туризм -- зелений туризм -- информационная политика туризма -- інформаційна політика туризму -- кластеризация в туризмі -- кластеризація в туризмі -- инновации в туризме -- інновації в туризме -- потребители туристических услуг -- споживачі туристичних послуг -- предпринимательство в туризме -- підприємництво в туризмі -- ресурсное обеспечение зеленого туризма -- ресурсне забезпечення зеленого туризму -- рынок туристических услуг -- ринок туристичних послуг -- сельский зеленый туризм -- сільський зелений туризм -- сельский туризм -- сільський теризм -- социально-экономические условия -- соціально-економічні умови -- терминология -- термінологія -- туристические кластеры -- туристичні кластери -- туристический маркетинг -- туристичний маркетинг -- экономическая эффективность сельского туризма -- економічна ефективність сільського туризму
Анотація: Розглянуто вигоди туристичної фірми від правильного розуміння споживачів. Дано трактування поняття «туристичний маркетинг». Виокремлено три основні функції, які може виконувати маркетинг в сільському зеленому туризмі, зокрема: 7) налагодження контактів з туристами; 2) розвиток галузі: 3) контроль. Охарактеризована залежність рівня ефективності агросадиби від соціально-економічних умов, розвиненості інфраструктури і привабливості населеного пункту. Наведено визначення поняття «туристичний кластер» як об'єднання організацій та господарств, взаємопов'язаних в розвитку туристичного продукту на сільських територіях.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Спілка сприяння розвитку сільського зеленого туризму \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)