Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=потребители туристических услуг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Романова, Ирина Матвеевна
(доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия).
Разработка методики оценки влияния кросс-культурных отличий на поведение
потребители
на рынке
туристических
услуг
/ И. М. Романова, Е. В. Носкова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 12
. - С. 212-221 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(55)в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Азиатско-Тихоокеанский регион
Азіатсько-Тихоокеанський регіон
Китай
Россия
Росія
Южная Корея
Південна Корея
Япония
Японія
Кл.слова (ненормовані):
кросс-культурные отличия
--
крос-культурні відмінності
--
отраслевые рынки
--
галузеві ринки
--
рынок
туристических
услуг
--
ринок туристичних послуг
--
оценочные методы
--
оціночні методи
--
потребительское поведение
--
споживацька поведінка
--
туристические
услуг
и
--
туристичні послуги
--
потребители
туристических
услуг
--
поведение потребителей
туристических
услуг
--
споживачі туристичних послуг
--
поведінка споживачів туристичних послуг
Анотація:
Предложена методика оценки влияния кросс-культурных отличий на поведение потребителей на рынке
туристических
услуг
. Выделены особенности формирования и построения моделей культуры с учетом специфики рынка
туристических
услуг
. Приведены результаты апробации предложенной методики на примере отдельных стран Азиатско-Тихоокеанского региона (Китай, Россия, Южная Корея, Япония).
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Носкова, Елена Викторовна (кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия)
Знайти схожі
>
2.
Чобаль, Л. Ю.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту туристичного та готельно-ресторанного бізнесу Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
Фактори формування попиту в сільському туризмі [Текст] / Л. Ю. Чобаль> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. -
№ 4
. - С. 68-72. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.48:339.133:005.33
ББК
65.433г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
агротуристические продукты
--
агротуристичні продукти
--
зеленый туризм
--
зелений туризм
--
качество зеленого туризма
--
якість зеленого туризму
--
потребители
туристических
услуг
--
споживачі туристичних послуг
--
педельная полезность блага
--
гранична корисність вигоди
--
рыночное предложение
--
ринкова пропозиція
--
рыночный спрос
--
ринковий попит
--
сельский туризм
--
сільський туризм
--
товары
--
товари
--
цена блага
--
ціна вигоди
Анотація:
За умов глибокої економічної кризи сільський туризм є певною альтернативою дорогим закордонним та вітчизняним готелям, пансіонатам та санаторіям для туристів середнього класу. Багато хто з туристів звернув увагу на відпочинок в українському селі. Це і українці, і іноземці, які цікавляться українською культурою, традиціями та побутом. Автором розглянуто функціональний і нефункціональний попит на товари та послуги, у т. ч. на туристичний продукт. Визначено фактори формування попиту на туристичний продукт. Окреслено чинники, що обмежують споживання, зокрема спадна гранична корисність блага, і ціна блага. Дано визначення якості продукції як економічної категорії, що відображає його корисність і відповідає певним потребам та вимогам.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
О защите прав потребителей, Закон Ураины 1991 г. \о произв.\; Про захист прав споживачів, Закон Ураїни 1991 р. \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Чобаль, Л. Ю.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту туристичного та готельно-ресторанного бізнесу Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
Організаційні аспекти розвитку сільського туризму в Україні [Текст] / Л. Ю. Чобаль> // Формування ринков. відносин в Укр : Збірник наукових праць. - 2017. -
№ 6
. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКА
УДК
338.43:338.48:005.332.2(477)
ББК
65.433(4УКР)в-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
агроусадьбы
--
агросадиби
--
АПК
--
зеленый туризм
--
зелений туризм
--
информационная политика туризма
--
інформаційна політика туризму
--
кластеризация в туризмі
--
кластеризація в туризмі
--
инновации в туризме
--
інновації в туризме
--
потребители
туристических
услуг
--
споживачі туристичних послуг
--
предпринимательство в туризме
--
підприємництво в туризмі
--
ресурсное обеспечение зеленого туризма
--
ресурсне забезпечення зеленого туризму
--
рынок
туристических
услуг
--
ринок туристичних послуг
--
сельский зеленый туризм
--
сільський зелений туризм
--
сельский туризм
--
сільський теризм
--
социально-экономические условия
--
соціально-економічні умови
--
терминология
--
термінологія
--
туристические кластеры
--
туристичні кластери
--
туристический маркетинг
--
туристичний маркетинг
--
экономическая эффективность сельского туризма
--
економічна ефективність сільського туризму
Анотація:
Розглянуто вигоди туристичної фірми від правильного розуміння споживачів. Дано трактування поняття «туристичний маркетинг». Виокремлено три основні функції, які може виконувати маркетинг в сільському зеленому туризмі, зокрема: 7) налагодження контактів з туристами; 2) розвиток галузі: 3) контроль. Охарактеризована залежність рівня ефективності агросадиби від соціально-економічних умов, розвиненості інфраструктури і привабливості населеного пункту. Наведено визначення поняття «туристичний кластер» як об'єднання організацій та господарств, взаємопов'язаних в розвитку туристичного продукту на сільських територіях.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Спілка сприяння розвитку сільського зеленого туризму \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)