Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=предметные компетентности<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Савченко, Олександра
(доктор педагогічних наук; радник Президії НАПН України; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв'язні проблеми / О. Савченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 4/5
. - С. 12-16 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта
--
предметні компетентності
--
ключові компетентності
--
кореляція
--
уміння вчитися
--
компетентностное образование
--
предметные
компетентности
--
ключевые
компетентности
--
корреляция
--
умение учиться
--
початкова освіта
--
начальное образование
--
державні стандарти освіти
--
государственные стандарты образования
--
молодші школяри
--
младшие школьники
--
програми формування загальнонавчальних умінь
--
программы формирования общеучебных умений
--
загальнонавчальні уміння
Анотація:
Досліджено поетапність упровадження компетантнісного підходу в початкову освіту в контексті модернізації змісту в першому і другому поколінні Державного стандарту. Розкрито взаємозв'язок предметів у формуванні в молодших школярів ключових і предметних компетентностей та обгрунтовано пріоритетність формування у них ключової компетентності - уміння вчитися.
Дод.точки доступу:
Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Давидюк, Людмила
(профессор кафедры методики преподавания русского языка и зарубежной литературы Национального педагогического университета им. М. П. Драгоманова; кандидат педагогических наук; г. Киев).
Формирование ключевых и предметных компетентностей в процессе обучения русскому языку [Текст] / Л. Давидюк, Е. Фидкевич> // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. -
№ 10
. - С. 60-61. - Библиогр.: с. 61. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.268.1(4Рос)
Рубрики:
Методика викладання російської мови
Методика преподавания русского языка
Кл.слова (ненормовані):
викладання російської мови
--
преподавание русского языка
--
компетентнісний підхід у навчанні
--
компетентностных подход в обучении
--
оцінювання навчальних досягнень учнів
--
оценивание учебных достижений учащихся
--
контроль навчальних досягнень учнів
--
контроль учебных достижений учащихся
--
матеріали до уроків
--
материалы к урокам
--
предметні компетенції
--
предметные
компетентности
--
навчальні посібники
--
учебные ппособия
--
контрольні тести
--
контрольные тесты
Анотація:
Авторы описывают созданную ими серию тетрадей для самостоятельных работ по русскому языку для 5-8 классов "Формирование предметных компетентностей", направленую на помощь учителю при переходе на компетентностный подход в преподавании русского языка.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Фидкевич, Елена (Кандидат филологических наук; старший научный сотрудник; Институт педагогики Национальной академии педагогических наук Украины; г. Киев)
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Рєзнік, Олег
(учитель історії і правознавства; ЗНЗ ІІ-ІІІ ступенів "Фінансоіий ліцей"; м. Київ).
Розвиток громадянських компетентностей на уроках історії у школі [На прикладі теми "Облаштування повоєнного світу. Паризька мрна конференція "] [Текст] / О. Рєзнік> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2017. -
№ 1-2
. - С. 17-19 : карты. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.266.3
Рубрики:
Методика викладання історії
Методика преподавания истории
Кл.слова (ненормовані):
громадянське виховання
--
гражданское воспитание
--
викладаня історії
--
преподавание истории
--
викладання всесвітньої історії
--
преподавание всемирной истории
--
нестандартні уроки
--
нестандартные уроки
--
10 клас
--
10 класс
--
громадянська компетентність
--
гражданская компетентность
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
ключові компетентності
--
ключевые
компетентности
--
галузеві компетентності
--
отраслевые
компетентности
--
предметні компетенції
--
предметные
компетентности
--
громадянська компетентність
--
гражданская компетентность
--
навчальні завдання
--
учебные задания
--
навчальні запитання
--
учебные вопросы
--
нетрадиційні уроки
--
нетрадиционные уроки
--
інтерактивні уроки
--
интерактивные уроки
Анотація:
Пропозиція щодо викладання теми "Облаштування повоєнного світу. Паризька конференція" у вигляді реконструкції Паризької мирної конференції силами учнів; це має дати змогу розвинути громадянські компетентності учнів.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Фасоля, Анатолій
(кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
Читацька компетентність: що формуємо, що і як перевіряємо й оцінюємо [Текст] / А. Фасоля> // Дивослово. - 2017. -
№ 9
. - С. 8-15. - Бібліогр.: с. 15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Методика викладання літератури
Методика преподавания литературы
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід в освіті
--
компетентностный подход в образовании
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
читацька компетентність
--
читательская компетентность
--
термінологія
--
терминология
--
предметні компетентності
--
предметные
компетентности
--
міжпредметні компетентності
--
меж
предметные
компетентности
--
ключові компетентності
--
ключевые
компетентности
--
художньо-читацька компетентність
--
художественно-читательская компетентность
--
літературна компетентність
--
литературная компетентность
--
інформаційно-читацька компетентність
--
информационно-читательская компетентность
--
літературознавча субкомпетентність
--
литературоведческая субкомпетентность
--
інформаційна субкомпетентність
--
информационная субкомпетентность
--
емпатійно-образна субкомпетентність
--
эмпатийно-образная субкомпетентность
--
естетично-аксіологічна субкомпетентність
--
эстетично-аксиологическая субкомпетентность
--
самоорганізаційна субкомпетентність
--
самоорганизационная субкомпетентность
--
рівні умінь
--
уровни умений
--
репродуктивні уміння
--
репродуктивные умения
--
функційні вміння
--
функциональные умения
--
эвристически-поисковые умения
--
евристично-пошукові вміння
--
творчі вміння
--
творческие умения
--
завдання для перевірки умінь учнів
--
задания для проверки умений учеников
--
компетентнісно зорієнтоване навчання
--
компетентностно ориентированное обучение
--
оцінювання навчальних досягнень учнів
--
оценивание учебных достижений учеников
--
творчо-мовленнєва субкомпетентність
--
творческо-речевая субкомпетентность
Анотація:
Розглянуто проблеми ефективного формування та розвитку в учнів читацької компетентності.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Дивослово_2017_9\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
5.
Янкович, О. В.
(вчитель-методист; ЗОШ № 24; м. Хмельницький).
Використання методики "Щоденні 5" для формування ключових компетентностей на уроках літератури [Текст] / О. В. Янкович, І. Д. Ханчук> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. -
№ 12
. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
УДК
372.882
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури
--
преподавание литературы
--
методи навчання
--
методы обучения
--
щоденні 5
--
ежедневные 5
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
ключові компетентності
--
ключевые
компетентности
--
предметні компетентності
--
предметные
компетентности
--
читацька компетентність
--
читательская компетентность
--
залучення учнів до читаня
--
привлечение учеников к чтению
--
навчальні завдання
--
учебные задания
--
прийоми навчання
--
приемы обучения
--
читання для себе
--
чтение для себя
--
читання для когось
--
чтение для кого-то
--
слухання
--
слушание
--
робота зі словами
--
работа со словами
--
письмо для себе
--
письмо для себя
--
письмо без правил
Анотація:
Приклади навчальних завдань при вивченні літератури за навчальною технологією "Щоденні 5".
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Ханчук, Інна (учитель української мови і літератури; учитель-методист; ЗОШ № 24; м. Хмельницький)
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
6.
Ніколенко, Ольга
(доктор філологічних наук; професор; завідувач кафедри світової літератури; Полтава).
Компетентності - сходинки до сучасного світу [Текст] / Ольга Ніколенко> // Всесвітня література в школах України : щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. -
№ 1
. - С. 2-7 : табл. - Початок. Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.09
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
нова українська школа
--
новая украинская школа
--
реформування освіти
--
реформирование образования
--
компетентнісний підхід у навчанні
--
компетентностный подход в обучении
--
інформаційне суспільство
--
информационное общество
--
інтеграція молоді у суспільство
--
интеграция молодежи в общество
--
особистісно орієнтоване навчання
--
личностно ориентированное обучение
--
ключові компетентності
--
ключевые
компетентности
--
предметні компетентності
--
предметные
компетентности
--
формування компетентностей
--
формирование компетентностей
--
навчальні завдання
--
учебные задания
--
матеріали до уроків
--
материалы к урокам
--
зарубіжні письменники
--
зарубежные писатели
--
твори зарубіжних письменників
--
произведения зхарубежных писателей
--
творчість зарубіжних письменників
--
творчество зарубежных писателей
Анотація:
Мова йде про необхідність комспетентнісного підходу в освіті в умовах інформаційного суспільства, запровадження компетентнісної освіти в Україні та методи формування ключових та предметних компетентностей учнів (проілюстровано завданнями з зарубіжної літератури, спрямованими на формування компетентностей в учнів.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Свіфт, Джонатан (письменник; памфлетист ; 1667-1745) \о нем\; Гете, Йоган Вольфганг (німецький письменник; філософ ; 1749, 28 серпня -1832, 22 березня) \о нем\; Шиллер, Фрідріх (письменник ; 1759, 10 листопада - 1805, 9 травня) \о нем\; Гейне, Генріх (письменник ; 1797-1856) \о нем\; Байрон, Д. Н. Г. (англійський поет ; 1788-1824) \о нем\; Мандри Лемюеля Гуллівера, роман \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (05.03.2018р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)