Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=предметные компетентности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; радник Президії НАПН України; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв'язні проблеми / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 12-16 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта -- предметні компетентності -- ключові компетентності -- кореляція -- уміння вчитися -- компетентностное образование -- предметные компетентности -- ключевые компетентности -- корреляция -- умение учиться -- початкова освіта -- начальное образование -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- молодші школяри -- младшие школьники -- програми формування загальнонавчальних умінь -- программы формирования общеучебных умений -- загальнонавчальні уміння
Анотація: Досліджено поетапність упровадження компетантнісного підходу в початкову освіту в контексті модернізації змісту в першому і другому поколінні Державного стандарту. Розкрито взаємозв'язок предметів у формуванні в молодших школярів ключових і предметних компетентностей та обгрунтовано пріоритетність формування у них ключової компетентності - уміння вчитися.



Дод.точки доступу:
Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Давидюк, Людмила (профессор кафедры методики преподавания русского языка и зарубежной литературы Национального педагогического университета им. М. П. Драгоманова; кандидат педагогических наук; г. Киев).
    Формирование ключевых и предметных компетентностей в процессе обучения русскому языку [Текст] / Л. Давидюк, Е. Фидкевич // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. - № 10. - С. 60-61. - Библиогр.: с. 61. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.268.1(4Рос)
Рубрики: Методика викладання російської мови
   Методика преподавания русского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання російської мови -- преподавание русского языка -- компетентнісний підхід у навчанні -- компетентностных подход в обучении -- оцінювання навчальних досягнень учнів -- оценивание учебных достижений учащихся -- контроль навчальних досягнень учнів -- контроль учебных достижений учащихся -- матеріали до уроків -- материалы к урокам -- предметні компетенції -- предметные компетентности -- навчальні посібники -- учебные ппособия -- контрольні тести -- контрольные тесты
Анотація: Авторы описывают созданную ими серию тетрадей для самостоятельных работ по русскому языку для 5-8 классов "Формирование предметных компетентностей", направленую на помощь учителю при переходе на компетентностный подход в преподавании русского языка.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Фидкевич, Елена (Кандидат филологических наук; старший научный сотрудник; Институт педагогики Национальной академии педагогических наук Украины; г. Киев)
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

3.


    Рєзнік, Олег (учитель історії і правознавства; ЗНЗ ІІ-ІІІ ступенів "Фінансоіий ліцей"; м. Київ).
    Розвиток громадянських компетентностей на уроках історії у школі [На прикладі теми "Облаштування повоєнного світу. Паризька мрна конференція "] [Текст] / О. Рєзнік // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2017. - № 1-2. - С. 17-19 : карты. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
громадянське виховання -- гражданское воспитание -- викладаня історії -- преподавание истории -- викладання всесвітньої історії -- преподавание всемирной истории -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- 10 клас -- 10 класс -- громадянська компетентність -- гражданская компетентность -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- галузеві компетентності -- отраслевые компетентности -- предметні компетенції -- предметные компетентности -- громадянська компетентність -- гражданская компетентность -- навчальні завдання -- учебные задания -- навчальні запитання -- учебные вопросы -- нетрадиційні уроки -- нетрадиционные уроки -- інтерактивні уроки -- интерактивные уроки
Анотація: Пропозиція щодо викладання теми "Облаштування повоєнного світу. Паризька конференція" у вигляді реконструкції Паризької мирної конференції силами учнів; це має дати змогу розвинути громадянські компетентності учнів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

4.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Читацька компетентність: що формуємо, що і як перевіряємо й оцінюємо [Текст] / А. Фасоля // Дивослово. - 2017. - № 9. - С. 8-15. - Бібліогр.: с. 15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- термінологія -- терминология -- предметні компетентності -- предметные компетентности -- міжпредметні компетентності -- межпредметные компетентности -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- художньо-читацька компетентність -- художественно-читательская компетентность -- літературна компетентність -- литературная компетентность -- інформаційно-читацька компетентність -- информационно-читательская компетентность -- літературознавча субкомпетентність -- литературоведческая субкомпетентность -- інформаційна субкомпетентність -- информационная субкомпетентность -- емпатійно-образна субкомпетентність -- эмпатийно-образная субкомпетентность -- естетично-аксіологічна субкомпетентність -- эстетично-аксиологическая субкомпетентность -- самоорганізаційна субкомпетентність -- самоорганизационная субкомпетентность -- рівні умінь -- уровни умений -- репродуктивні уміння -- репродуктивные умения -- функційні вміння -- функциональные умения -- эвристически-поисковые умения -- евристично-пошукові вміння -- творчі вміння -- творческие умения -- завдання для перевірки умінь учнів -- задания для проверки умений учеников -- компетентнісно зорієнтоване навчання -- компетентностно ориентированное обучение -- оцінювання навчальних досягнень учнів -- оценивание учебных достижений учеников -- творчо-мовленнєва субкомпетентність -- творческо-речевая субкомпетентность
Анотація: Розглянуто проблеми ефективного формування та розвитку в учнів читацької компетентності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Дивослово_2017_9\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

5.


    Янкович, О. В. (вчитель-методист; ЗОШ № 24; м. Хмельницький).
    Використання методики "Щоденні 5" для формування ключових компетентностей на уроках літератури [Текст] / О. В. Янкович, І. Д. Ханчук // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 12. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- методи навчання -- методы обучения -- щоденні 5 -- ежедневные 5 -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- предметні компетентності -- предметные компетентности -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- залучення учнів до читаня -- привлечение учеников к чтению -- навчальні завдання -- учебные задания -- прийоми навчання -- приемы обучения -- читання для себе -- чтение для себя -- читання для когось -- чтение для кого-то -- слухання -- слушание -- робота зі словами -- работа со словами -- письмо для себе -- письмо для себя -- письмо без правил
Анотація: Приклади навчальних завдань при вивченні літератури за навчальною технологією "Щоденні 5".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Ханчук, Інна (учитель української мови і літератури; учитель-методист; ЗОШ № 24; м. Хмельницький)
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

6.


    Ніколенко, Ольга (доктор філологічних наук; професор; завідувач кафедри світової літератури; Полтава).
    Компетентності - сходинки до сучасного світу [Текст] / Ольга Ніколенко // Всесвітня література в школах України : щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 2-7 : табл. - Початок. Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
нова українська школа -- новая украинская школа -- реформування освіти -- реформирование образования -- компетентнісний підхід у навчанні -- компетентностный подход в обучении -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- інтеграція молоді у суспільство -- интеграция молодежи в общество -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- предметні компетентності -- предметные компетентности -- формування компетентностей -- формирование компетентностей -- навчальні завдання -- учебные задания -- матеріали до уроків -- материалы к урокам -- зарубіжні письменники -- зарубежные писатели -- твори зарубіжних письменників -- произведения зхарубежных писателей -- творчість зарубіжних письменників -- творчество зарубежных писателей
Анотація: Мова йде про необхідність комспетентнісного підходу в освіті в умовах інформаційного суспільства, запровадження компетентнісної освіти в Україні та методи формування ключових та предметних компетентностей учнів (проілюстровано завданнями з зарубіжної літератури, спрямованими на формування компетентностей в учнів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Свіфт, Джонатан (письменник; памфлетист ; 1667-1745) \о нем\; Гете, Йоган Вольфганг (німецький письменник; філософ ; 1749, 28 серпня -1832, 22 березня) \о нем\; Шиллер, Фрідріх (письменник ; 1759, 10 листопада - 1805, 9 травня) \о нем\; Гейне, Генріх (письменник ; 1797-1856) \о нем\; Байрон, Д. Н. Г. (англійський поет ; 1788-1824) \о нем\; Мандри Лемюеля Гуллівера, роман \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (05.03.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)