Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=принципи спілкування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Максимова, Наталія (доктор психологічних наук; професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Роль школи у формуванні позитивних дитячо-батьківських стосунків у родині / Н. Максимова, Л. Порох // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 64-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
стосунки у родині -- отношения в семье -- виховання дітей -- воспитание детей -- робота з батьками -- работа с родителями -- проблемні діти -- проблемные дети -- фізичні покарання -- физические наказания -- обмеження санкцій -- ограничение санкций -- психологічні служби -- психологические службы -- принципи спілкування -- принципы общения -- дитячо-батьківські стосунки -- детско-родительские отношения -- метод наслідків -- метод последствий -- передавання відповідальності -- передача ответственности -- тренінгові заняття -- тренинговые занятия -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Розкрито досвід роботи педагогічного колективу та психологічної служби гімназії "Міленіум" № 318, яка спрямована на підвищення рівня психологіно-педагогічної обізнаності батьків учнів, їх педагогічної культури з метою формування позитивних дитячо-батьківських стосунків у сім'ї.


Дод.точки доступу:
Порох, Людмила (директор гімнахії "Міленіум " № 318; заслужений працівник освіти України); Міленіум, авторська експериментальна школа
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Кравець, Лариса (професор кафедри стилістики).
    Комунікативний кодекс освітянина [Текст] / Лариса Кравець // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 3. - С. 10-14. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
етика спілкування -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчально-педагогічна комунікація -- учебно-педагогическая коммуникация -- педагогическое общение -- педагогічне спілкування -- правила общения -- правила спілкування -- професійне спілкування -- профессиональная коммуникация -- професійна комунікація -- профессиональное общение -- украинский язык -- українська мова -- этика общения -- комунікативний кодекс -- коммуникативній кодекс -- принципи спілкування -- принципі общения -- концепції спілкування -- концепции общения -- конвенції спілкування -- конвенции общения -- мовленнєва взаємодія -- языковое взаимодействие -- мовленнєва поведінка -- языковое поведение -- мовленнєва дія -- языковое действие -- історія освіти -- история образования
Анотація: Схарактеризовано поняття "комунікативний кодекс", "принципи спілкування", "конвенції спілкування", "правила спілкування". Простежено еволюцію спілкування в освітній сфері.


Знайти схожі

3.


    Кравець, Лариса (доктор філологічних наук; професор Націнального педагогічного університету імені Михайла Драгоманова).
    Комунікативний кодекс освітянина [Текст] / Л. Кравець // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - № 10. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.202
Рубрики: Дидактика (теорія і методика освіти та навчання)
   Дидактика (теория и методика образования и обучения)

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна комунікація -- педагогическая коммуникация -- педагогічне спілкування -- педагогическое общение -- комунікативний кодекс -- коммуникативный кодекс -- особистісно зорієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- суб'єкт-суб'єктне навчання -- субъект-субъектное обучение -- принципи спілкування -- принципы общения -- правила спілкування -- правила общения -- конвенції спілкування -- конвенции общения -- принцип кооперації у спілкуванні -- принцип кооперации в общении -- принцип ввічливості у сплкуванні -- принцип вежливоти в общении -- комунікативна мета -- коммуникативная цель -- комунікативний намір -- коммуникативное намерение -- етноспецифічні конвенції спілкування -- этноспецифицеские конвенции общения -- історія освіти в Україні -- история образование в Украине -- братські школи -- братские школы -- єзуітські колегіуми -- езуитские коллегиумы -- історія освіти у світі -- история образоания в мире -- принцип самоцінності людини -- принцип самоценности человека
Анотація: Розглянуто історію розвитку спілкування між учителем і учнями, виявлено, що протягом історії освти в світі це спілкування грунтуваллося на примусі та авторитарності. наголошено на необхідності сформувати в системі освіти сучасної України кодексів педагогічнгого спілкування, заснованих на принципі самоцінності людини (взаємна повага між вчителем та учнями).

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)