Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=приобретение продукта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Горб, К. М. (кандидат географічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД).
    Маркетинг дестинацій у контексті споживання туристичного продукту / К. М. Горб // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка". - 2015. - № 1. - С. 95-99 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-2
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
турпродукт-дестинація -- етапи споживання -- маркетингова політика -- туристичний продукт -- придбання продукту -- маркетингова діяльність -- економіка туризму -- туристичні послуги -- турпродукт-дестинации -- этапы потребления -- маркетинговая политика -- туристический продукт -- приобретение продукта -- маркетинговая деятельность -- экономика туризма -- туристические услуги
Анотація: Зіставлено поняття туристичного продукту та дестинації, виділено поняття турпродукту-дестинації, представлено модель процесу його споживання. Обгрунтовано й висвітлено диференціацію узгоджених маркетингових дій на різних етапах даного процесу.

Утримувачі документа:
Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)