Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=продажа сельскохозяйственной продукции<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Янишин, Я. С.
(кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри міжнародної економіки та менеджменту ЗЕД; Львівський національний аграрний університет).
Удосконалення організації управління збутом продукції в агропідприємстві / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. -
№ 9
. - С. 67-70. - (Аграрний менеджмент і підприємництво). - Бібліогр. наприкінці ст., 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
68.75.49
УДК
349.422
Рубрики:
Сільськогосподарська продукція
Сельскохозяйственная продукция
Кл.слова (ненормовані):
рынки
сельскохозяйственной
продукции
--
ринки сільськогосподарської продукції
--
сбыт
сельскохозяйственной
продукции
--
збут сільськогосподарської продукції
--
сбытовая политика
--
збутова політика
--
агропредприятия
--
агропідприємства
--
управление сбытом
--
управління збутом
--
сбытовая деятельность предприятий
--
збутова діяльність підприємств
--
продаж сільськогосподарської продукції
--
продажа
сельскохозяйственной
продукции
--
маркетинговые концепции
--
маркетингові концепції
--
рыночная экономика
--
ринкова економіка
--
отечественная продукция
--
вітчизняна продукція
--
спрос потребителей
--
попит споживачів
--
платежеспособный спрос потребителей
--
платоспроможний попит споживачів
Анотація:
Обґрунтовано важливість організації управління збутом для агропідприємств, досліджено теоретичні й методичні засади управління збутовою діяльністю, проаналізовано чинники, які необхідно враховувати при управлінні збутом у сільськогосподарських підприємствах, визначено суть і значення маркетингової концепції в останніх.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П. (кандидат економічних наук; Львівський національний аграрний університет)
Знайти схожі
>
2.
Павленчик, Н. Ф.
(кандидат економічних наук; доцент; Львівський національний аграрний університет).
Теоретичні основи обґрунтування дефініції "ринок сільськогосподарської продукції" / Н. Ф. Павленчик> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2014. -
№ 1
. - С. 85-92 : рис. - (Проблеми економічної теорії). - Бібліогр. наприкінці ст., 21 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
10.51
УДК
338.516:349.422
Рубрики:
Сельскохозяйственная продукция
Сільськогосподарська продукція
Кл.слова (ненормовані):
аграрный рынок
--
аграрний ринок
--
аграрное право
--
аграрне право
--
агропромышленный рынок
--
агропромисловий ринок
--
рынок
сельскохозяйственной
продукции
--
ринок сільськогосподарської продукції
--
сельскохозяйственная продукция
--
сільськогосподарська продукція
--
продажа
сельскохозяйственной
продукции
--
продаж сільськогосподарської продукції
--
товародвижение
Анотація:
Висвітлено теоретичні основи походження та сутність економічної категорії «ринок» як підґрунтя ринку сільськогосподарської продукції.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)