Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=підготовка до самостійного життя<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Кузьміна, О. В.
Моральний світ та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності / О. В. Кузьміна> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання підлітків
--
виховання старшокласників
--
воспитание подростков
--
воспитание старшеклассников
--
выпускники интернатов
--
емоційний розвиток
--
жизненная компетентность
--
життєва компетентність
--
интернатное образование
--
личность подростка
--
моральне виховання
--
моральное воспитание
--
особистість підлітка
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
підготовка
до
самостійного
життя
--
підлітки
--
подготовка к самостоятельной жизни
--
психическое здоровье детей и подростков
--
психология подростка
--
психосексуальное развитие детей
--
социальное развитие
--
соціальний розвиток
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
ценностные ориентации
--
ціннісні орієнтації
--
школа-интернат
--
школа-інтернат
--
эмоциональное развитие
Анотація:
На основі узагальнення наукових даних та результатів соціологічного опитування розглянуто емоційний, фізичний і соціальний стан, ціннісні орієнтації та моральний світ учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, деталізовано особливості форм ування їхньої життєвої компетентності. Зроблено висновки: життєва компетентність вихованця інтернатного закладу як сукупність складових його життєдіяльності зумовлює низку типових негативних стереотипів соціальної поведінки в самостійному дорослому жи тті і часто призводить до негативних соціальних наслідків. Переважна більшість випускників інтернатів перебуває в становищі соціальної депривації. Завдання формування життєвої компетентності вихованців інтернатних закладів потребує організації соціаль но-виховної роботи, спрямованої на набуття соціального досвіду для підготовки до
самостійного
життя
.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)