Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=работа в малых группах<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Потапчук, Тетяна (координатор з виховної роботи "Музично-педагогічної освіти" Рівненського державного гуманітарного університету; доктор педагогічних наук; професор).
    Експериментальна перевірка педагогічних умов формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до занять у хоровому класі / Т. Потапчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 85-97. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- педагогические условия -- майбутні вчителі музичного мистецтва -- будущие учителя музыкального искусства -- навчальне спілкування -- учебное общение -- навчальня співпраця студентів -- учебное содружество студентов -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- емоційний зміст навчання -- эмоциональное содержание обучения -- хорове мистецтво -- хоровое искусство -- позитивне ставлення до навчання -- позитивное отношение к обучению -- виконавська практика -- исполнительская практика -- виконавство -- исполнительство -- спільні навчальні дії -- совместные учебные действия -- робота в парах -- работа в парах -- робота у трійках -- работа в тройках -- карусель -- робота у малих групах -- работа в малых группах -- акваріум -- аквариум -- незакінчене рішення -- незаконченное решение -- кейс-метод
Анотація: Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання, а саме: гуманізація навчального спілкування; організація навчальної співпраці; запровадження інтерактивних методів у процесі навчання; насичення процесу навчання емоційним змістом. Упровадження розроблених нами педагогічних умов позитивно вплинуло на формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання у хоровому класі. Звернення до хорової творчості зумовлюються тим, що хоровий спів відкриває можливості для творчої реалізації та самовизначення людини у світі, осягнення гармонії зі світом. Хорове мистецтво містить цінні ідеї й століттями перевірений досвід виховання. Вивчення цього досвіду і використання сучасних надбань хорової творчості розглядали як вагомий засіб формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Знайти схожі

2.


    Кугай, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізико-математичної освіти та інформатики).
    Застосування методів інтерактивного навчання для формуваня методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики / Н. Кугай // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 11. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
методи інтерактивного навчання -- методы интерактивного обучения -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- методологічні знання і вміння -- методологические знания и умения -- операційні числення -- операционное исчисление -- майбутні учителя математики -- будущие учителя математики -- індекс ставлення -- индекс отношения -- высшее образование -- вища освіта -- работа в малых группах -- робота у малих групах -- мікрофон -- микрофон -- приклади використання методів навчання -- примеры использования методов обучения -- навчальні предмети -- учебные предметы
Анотація: З'ясовано можливість і обґрунтовано доцільність використання методів інтерактивного навчання як ефективної методики формування методологічних знань і вмінь під час проведення занять з дисципліни "Операційне числення". Виявлено позитивний вплив методів інтерактивного навчання на ставлення студентів до навчальної дисципліни. Наведено приклади методологічних знань майбутнього педагога, які доцільно формувати під час вивчення дисципліни. Розглянуто сутність таких методів інтерактивного навчання, як "Робота у малих групах", "Мікрофон". Запропоновано приклади використання зазначених методів на заняттях із дисципліни "Операційне числення" та показано, як ці методи сприяють формуванню методологічних знань та умінь.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)