Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=развитие мышления учащихся<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Сорока, Інна
(учитель зарубіжної літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5 ; Суми).
Кросенс як засіб розвитку логічного і неординарного творчого мислення учнів на уроках зарубіжної літератури / І. Сорока> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 1
. - С. 49-57. - Література : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників
--
гра на уроках літератури
--
зарубежная литература
--
зарубіжна література
--
игра на уроках литературы
--
игровые технологии обучения
--
изучение творчества писателей
--
инновационные технологии обучения
--
интеллектуальные игры
--
ігрові технології навчання
--
інноваційні технології навчання
--
інтелектуальні ігри
--
кросенс
--
інтелектуально-ігрові технології
--
интеллектуально-игровые технологии
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
развитие
мышления
учащихся
--
розвиток мислення учнів
Анотація:
Присвячено проблемі використання інтелектуально-ігрової технології кросенсу на уроках зарубіжної літератури (кросенс - "перетин смислів" - являє собою асоціативний ланцюжок, замкнутий у стандартне поле із дев'яти квадратів-зображень).
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_1\8.pdf
Знайти схожі
>
2.
Сорока, Інна
(учитель зарубіжної літератури Сумської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5).
Використання плейкастів на уроках зарубіжної літератури / І. Сорока> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 5
. - С. 6-8. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
використання плейкастів на уроках літератури
--
зарубежная литература
--
зарубіжна література
--
инновационные технологии обучения
--
информационные технологии обучения
--
использование плейкастов на уроках литературы
--
інноваційні технології навчання
--
інформаційні технології навчання
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
методика создания плейкастов
--
методика створення плейкастів
--
плейкасти
--
плейкасты
--
развитие
мышления
учащихся
--
розвиток мислення учнів
--
мультимедійні технології
--
мультимедийные технологии
Анотація:
Розповідається про використання мультимедійної технології плейкасту на уроках зарубіжної літератури для розвитку творчого мислення учнів.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_5\2.pdf
Знайти схожі
>
3.
Сенчило, Алла
(асистент кафедри української мови та методики навчання ).
Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення / А. Сенчило> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. -
№ 11
. - С. 36-37. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
критическое мышление
--
критичне мислення
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
развитие
мышления
учащихся
--
розвиток мислення учнів
--
украинский язык
--
українська мова
--
учитель начальных классов
--
учитель початкових класів
--
филологическое образование
--
філологічна освіта
--
моделі уроків
--
модели уроков
Анотація:
Розкрито ознаки критичномислячої особистості, описано та класифіковано функції педагога, що формує критичне мислення. Представлено модель уроку за технологією критичного мислення.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)