Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ринкова сегментація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Юденко, Є. В. (молодший науковий співробітник; НДЧ Кременчуцького національного університету ім. М.Остроградського; м.Кременчук; Україна).
    Управління витратами в ланцюзі експрес-доставки вантажів [Текст] / Є. В. Юденко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 6. - С. 171-175 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37в-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы транспорта

   Фінанси транспорту

Кл.слова (ненормовані):
грузовые экспересс-доставки -- вантажні експрес-доставки -- вантажні перевезення -- грузовые перевозки -- перевезення вантажів -- первозка грузов -- витрати перевезення вантажів -- затраты первозки грузов -- логистические услуги -- логістичні послуги -- операционная координация -- операційна координація -- операционные расходы -- операційні витрати -- операционные цепи -- операційні ланцюги -- процессная синхронизация -- процесна синхронізація -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- управление затратами -- управління затратами -- управленческое моделирование -- управлінське моделювання -- цепевая направленность -- цільова спрямованість
Анотація: Визначено особливості експрес-доставки вантажів як специфічного сегмента ринку логістичних послуг. На основі процесно-системного підходу до аналізу структури та змісту операцій у ланцюзі ескпрес-доставки вантажів ідентифіковано джерела зменшення операційних витрат за рахунок координації дій і синхронізації процесів між суб'єктами ринку експрес-перевезнь, а також розроблено модель управління витратами з використанням концепцій витратоутворюючих факторів, Target costing та Standart cost.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Співаковська, Тетяна (кандидат економічних наук; доцент Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут").
    Використання маркетингових інструментів на українському автомобільному ринку / Т. В. Співаковська, С. В. Співаковський // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 7. - С. 59-63 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
автомобильный рынок -- автомобільний ринок -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- оценочные методы -- оціночні методи -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские предпочтения -- споживчі уподобання -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- стратегические конкурентные группы -- стратегічні конкурентні групи -- цільові групи -- целевые группы -- карти стратегічних груп -- карты стратегических групп -- ціна продукції-частка ринку -- цена продукции-часть рынка -- ціна продукції-імідж марки авто -- цена продукции-имидж марки авто
Анотація: Проаналізовано ситуацію на українському автомобільному ринку та фактори, що впливають на тенденції на цьому ринку. Запропоновано сегментацію автомобільного ринку України, а також класифіковано фактори впливу на конкурентоспроможність учасників автомобільного ринку України. На основі отриманої класифікації здійснено ступеневий аналіз конкуренції на ринку автомобілів. Використано карти стратегічних груп конкурентів для оцінювання конкурентної ситуації на ринку легкових автомобілів України. На прикладі автомобілів марки Hyundai запропоновано стратегічні підходи до оцінювання конкурентних позицій підприємств, що здійснюють свою діяльність на території України. Проведено аналіз сприйняття цільовими споживачами вигід, які створюються завдяки використанню підприємствами маркетингових інструментів, а також надано рекомендації стосовно використання маркетингових інструментів для посилення конкурентних позицій учасників ринку в нових ринкових умовах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Співаковський, С.В. (кандидат економічних наук; доцент Унверситету еономіки та права "КРОК")

Знайти схожі

3.


    Янг, Інфанг (доцент кафедри обліку та інформаційних систем Чан-Юнгського католицького університету; Тайвань).
    Конкуренція, сегментація та фінансові показники на тайваньському ринку аудиторських послуг / І. Янг, Л. -В. Янг, Я-Ш. Янг // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 9. - С. 456-465 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.053(5КИТ)в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Аудит, 1992-2008 гг.

   Аудит, 1992-2008 рр.

   Конкуренция

   Конкуренція

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
аудиторские компании -- аудиторські компанії -- рыночная концентрация -- ринкова концентрація -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- финансовые показатели -- фінансові показники -- фирмы-аудиторы -- фірми-аудитори
Анотація: Досліджено вплив ринкової концентрації та фінансову успішність фірм-аудиторів на сегментацію ринку на Тайвані. Усі аудиторські компанії поділено на 4 групи: міжнародні, загальнонаціональні, регіональні та місцеві. Ніша міжнародних ринків є найменш концентрованою, але при цьому в ній найвища конкуренція та найбільш значні прибутки. Причина успіху міжнародних аудиторів на Тайвані багато в чому визначається тим, що саме ці фірми мають у наявності найкращий людський капітал, що дозволяє їм надавати послуги найвищої якості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Янг, Лі-Вен (доцент кафедри обліку Чаоянгського технологічного університету; Тайвань); Янг, Ян-Шір (викладач кафедри обліку Національного юньлінського університету наук і технологій; Тайвань)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Попова, Людмила Олексіївна (кандидат економічних наук; доцент; завідуючий кафедрою маркетингу в торгівлі Харківського державного університету харчових технологій і торгівлі).
    Кластеризація ринку продуктів швидкого приготування з урахуванням чинника динаміки / Л. О. Попова, Т. Л. Митяєва // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 440-448 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
динамические системы -- динамічні системи -- информационные системы -- інформаційні системи -- кластеры -- кластери -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- модель аппроксимации -- модель апроксимації -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- продукты быстрого приготовления -- продукти швидкого приготування -- рыночная кластеризация -- ринкова кластеризація -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- системная архитектура -- системна архітектура
Анотація: Розглянуто основні методи сегментації ринку. Розроблено інструмент кластеризації ринку продуктів швидкого приготування з метою аналізу сегментів ринку. Запропоновано архітектуру інформаційної системи динамічного аналізу сегментів ринку, представлено методику динамічного аналізу кластерної структури ринку з використанням інформаційної системи.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Митяєва, Тетяна Леонідівна (кандидат економічних наук; доцент; завідуючий кафедрою маркетингу в підприємницькій діяльності Харківського державного університету харчових технологій і торгівлі)

Знайти схожі

5.


    Капустіна, Лариса Михайлівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маретингу та міжнародного менеджменту Уральського державного університету економіки; м.Катеринбург; Росія).
    Маркетинговий підхід до управління продажами на ринку камінів [Текст] / Л. М. Капустіна, О. Ю. Журавльова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 160-169 : табл., граф,. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
камины -- каміни -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- логические модели -- логічні моделі -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- менеджмент продаж -- менеджмент продажів -- рынок каминов -- ринок камінів -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- факторный анализ -- факторинй аналіз -- SPSS -- программное обеспечение -- програмне забезпечення
Анотація: Представлено маркетинговий підхід до управління продажами на ринку камінів. Концепцію управління продажами досліджено, враховуючи специфічні особливості даного ринку, а також ключові компетенції компанії, з метою розробки відповідна маркетингової стратегії. Проведено статистичний аналіз зовнішньої торгівлі камінам Логічна модель «Шість запитань» стала методологічною основою управління маркетингом та продажами в компанії. Представлено результати польового маркетингового дослідження регіонального ринку камінів. Сегментацію ринку камінів проведено з використанням факторного, кластерного анализу та програмного забезпечення SPSS.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Журавльова, Олександра Юріївна (асистент кафедри маретингу та міжнародного менеджменту Уральського державного університету економіки; м.Катеринбург; Росія)

Знайти схожі

6.


    Манжос, Тетяна Василівна (кандидат фізико-математичних наук; доцент; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ;).
    Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку [Текст] / Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 401-407 : табл., граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.23ві + 65.012.2в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Макроэкономика

   Макроекономіка

   Маркетинговое моделирование

   Маркетингове моделювання

Кл.слова (ненормовані):
Баса модель -- диффузия инноваций -- дифузія інновацій -- инновационный продукт -- інноваційний продукт -- макроуровень -- макрорівень -- модель Баса -- оптимальные рекламные стратегии -- оптимальні рекламні стратегії -- финансирование рекламы -- фінансування реклами -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- рыночный спрос -- ринковий попит -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування
Анотація: Досліджено питання прогнозування попиту на інноваційний продукт з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку. Зважаючи на відсутність статистичних даних за минулі періоди, побудовано модель росту попиту на основі моделі дифузії Басса. Визначено оптимальний розподіл рекламних коштів між сегментами ринку з точки зору максимізації прибутку. Теоретичний матеріал проілюстровано числовими прикладами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Мельник, Ольга Олександрівна (кандидат фізико-математичних наук; доцент кафедри вищої математики Київського національного економічного університету ім. В.Гетьмана; м.Київ;)

Знайти схожі

7.


    Кайгородцев, Александр Александрович (доктор экономических наук; доцент; профессор кафедры бизнеса и делового администрирования Восточно-Казахстанского государственного университета имени С.Аманжолова; г.Усть-Каменогорск; Казахстан).
    Механизм агропромышленной интеграции в молочном подкомплексе [Текст] / А. А. Кайгородцев, Ж. Б. Кинашева, А. А. Сактаева // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 79-87 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.325.2(5КАЗ)г-4
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика животноводства

   Економіка тваринництва

   Економічна концентрація

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- аграрные интеграционные формирования -- аграрні інтеграційні формування -- экономическая интеграция -- сельскохозяйственная интеграция -- сільськогосподарська інтеграція -- економічна інтеграція -- крестьянские хозяйства -- селянські господарства -- молокопродукты -- молокопродукти -- молокопродуктовый подкомплекс -- молокопродуктовий підкомплекс -- переработка молока -- переробка молока -- регионы -- регіони -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- сельскохозяйственное производство -- сільськогосподарське виробництво -- сырьевые поставщики -- сировинні постачальники -- фермеры -- фермери -- финансовые взаимозачеты -- фінансові взаємозаліки -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: На примере ТОО «Восток-Молоко» рассмотрен организационно-экономический механизм агропромышленной интеграции. Даны рекомендации по совершенствованию системы экономических отношений между участниками интеграционного формирования.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Кинашева, Жадира Болатовна (кандидат экономических наук; доцент кафедры экономики и менеджмента Восточно-Казахстанского государственного университета имени С.Аманжолова; г.Усть-Каменогорск; Казахстан; доктор экономических наук; доцент); Сактаева, Альмира Абешевна (кандидат экономических наук; старший преподаватель кафедры экономики и менеджмента Восточно-Казахстанского государственного университета имени С.Аманжолова; г.Усть-Каменогорск; Казахстан; доктор экономических наук; доцент); Агробизнес-2020, государственная стратегия развития Казахстана \о произв.\; Восток-Молоко, казахская корпорация, ТОО \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)