Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=робота в парах<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Солодюк, Наталія
(кандидат педагогічних наук; доцент Луганського державного інституту культури і мистецтв).
Особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах / Наталія Солодюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 5-10. - Бібліографія : С.10 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання
--
активные методы обучения
--
групові методи навчання
--
групові технології навчання
--
групповые методы обучения
--
групповые технологии обучения
--
интерактивные методы
--
інтерактивні методи
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
работа в группах
--
работа в
парах
--
робота
в групах
--
робота
в
парах
--
старшие классы
--
старші класи
Анотація:
Стаття розкриває особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови. Увага приділяється таким методам, як ток-шоу,
робота
в групах,
робота
в
парах
тощо.
Знайти схожі
>
2.
Шікова, Тетяна
(вихователь).
Лапчик і Горіх : інтегроване заняття для дітей середньої та старшої груп за мотивами однойменної казки / Т. Шікова> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 10
. - С. 25-27. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.102.42
Рубрики:
Інтегроване навчання
Интегрированное обучение
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві вправи
--
дошкільнята
--
дошкольники
--
гра з нитками
--
складання асоціативної карти
--
фізкультхвилинки
--
бесіди
--
природознавство
--
картки
--
коректурні таблиці
--
робота
в
парах
--
робота
в групах
--
языковые упражнения
--
конструирование
--
игра с нитками
--
составление асоциативной карты
--
физкультминутки
--
беседы
--
природоведение
--
методичні матеріали
--
методические материалы
--
інтегровані заняття
--
интегрированные занятия
--
корректурные таблицы
--
работа в
парах
--
работа в группах
Анотація:
Подається приклад заняття, яке можна провести з вихованцями як середної, так і старшої груп, варіюючи складність завдань.
Дод.точки доступу:
Птахи, коректурна таблиця \про неї\; Лапчік і Горіх, казка \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Потапчук, Тетяна
(координатор з виховної роботи "Музично-педагогічної освіти" Рівненського державного гуманітарного університету; доктор педагогічних наук; професор).
Експериментальна перевірка педагогічних умов формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до занять у хоровому класі / Т. Потапчук> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. -
№ 11/12
. - С. 85-97. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови
--
педагогические условия
--
майбутні вчителі музичного мистецтва
--
будущие учителя музыкального искусства
--
навчальне спілкування
--
учебное общение
--
навчальня співпраця студентів
--
учебное содружество студентов
--
інтерактивні методи навчання
--
интерактивные методы обучения
--
емоційний зміст навчання
--
эмоциональное содержание обучения
--
хорове мистецтво
--
хоровое искусство
--
позитивне ставлення до навчання
--
позитивное отношение к обучению
--
виконавська практика
--
исполнительская практика
--
виконавство
--
исполнительство
--
спільні навчальні дії
--
совместные учебные действия
--
робота
в
парах
--
работа в
парах
--
робота
у трійках
--
работа в тройках
--
карусель
--
робота
у малих групах
--
работа в малых группах
--
акваріум
--
аквариум
--
незакінчене рішення
--
незаконченное решение
--
кейс-метод
Анотація:
Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання, а саме: гуманізація навчального спілкування; організація навчальної співпраці; запровадження інтерактивних методів у процесі навчання; насичення процесу навчання емоційним змістом. Упровадження розроблених нами педагогічних умов позитивно вплинуло на формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання у хоровому класі. Звернення до хорової творчості зумовлюються тим, що хоровий спів відкриває можливості для творчої реалізації та самовизначення людини у світі, осягнення гармонії зі світом. Хорове мистецтво містить цінні ідеї й століттями перевірений досвід виховання. Вивчення цього досвіду і використання сучасних надбань хорової творчості розглядали як вагомий засіб формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання.
Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"
Знайти схожі
>
4.
Шинкаренко, Людмила
(учитель СЗОШ І-ІІІ ступенів №91; м. Київ).
Джерела української фразеології [Текст] / Л. Шинкаренко> // Дивослово : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. -
№ 10
. - С. 21-24 : рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови
--
преподавание украинского языка
--
розробки уроків
--
разработки уроков
--
6 клас
--
6 класс
--
джерела української фразеології
--
источники украинской фразеологии
--
словникова
робота
--
словарная работа
--
лінгвістичні дослідження
--
лингвистические исследования
--
ігрові завдання
--
игровые задания
--
робота
в
парах
--
работа в
парах
--
фразеологія
--
фразеология
--
фразеологізми
--
фразеологизмы
--
навчальні завдання
--
учебные задания
--
навчальні вправи
--
учебные упражнения
--
происхождение фразеологизмов
--
походження фразеоологізмів
Анотація:
Розробка уроку повторення і узагальнення вивченого з теми "фразеологія" у 6 класі.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)