Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвиток творчих здібностей<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.


    Привалова, Світлана (старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету).
    Психолого-педагогічні основи вивчення мови художнього твору / Світлана Привалова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 21-24. - Бібліографія : С.24 : 21 назва. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення мови художнього твору -- восприятие текста в процессе чтения -- восприятие художественного текста -- изучение языка художественного произведения -- литературное развитие учащихся -- літературний розвиток учнів -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образне мислення -- образное мышление -- психология чтения -- психологія читання -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- старшие классы -- старші класи -- украинская литература -- українська література -- художественное восприятие -- художнє сприйняття
Анотація: Стаття присвячена проблемам вивчення творів художньої літератури в старших класах: розвиток творчих здібностей школярів, психолого-педагогічні основи сприйняття художнього тексту і читання, художнє сприймання, образне мислення учнів тощо.


Знайти схожі

2.


    Ковтун, Наталія (учитель української мови та літератури; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури / Н. Ковтун // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 77-80 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- творческие способности -- розвиток творчих здібностей -- развитие творческих способностей -- українська література -- украинская литература -- уроки української літератури -- уроки украинской литературы -- учбові предмети -- учебные предметы -- творчі ресурси дитини -- творческие ресурсы ребенка -- стимулювання творчої активності -- стимулирование творческой активности
Анотація: Про систему роботи, методи й прийоми розвитку творчих здібностей людини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Варзацька, Лариса (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці / Лариса Варзацька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 22-25. - Бібліографія : С.25 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированная ситуация -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- особистісно орієнтована ситуація -- особистісно орієнтоване навчання -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- ситуация учебная -- ситуація на уроці -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор вивчає основні типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці, спрямованих на створення необхідних соціально-психологічних умов для підвищення творчого потенціалу особистості.


Знайти схожі

4.


    Логвіненко, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії літературної освіти).
    Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації навчання старшокласників / Н. Логвіненко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 9. - С. 43-48. - Бібліографія : С.48 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання -- дифференциация обучения -- индивидуализация обучения -- індивідуалізація навчання -- методика викладання літератури -- методика викладання української літератури -- методика преподавания литературы -- методика преподавания украинской литературы -- мотивация обучения -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- спецкурси -- спецкурсы -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література -- факультативні курси -- факультативные курсы -- фантастическая проза -- фантастична проза
Анотація: Стаття є спробою узагальнити досвід впровадження курсів за вибором у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи в різні періоди її становлення і розвитку, розкрити основні підходи до вивчення факультативного курсу "Українська фантастична проза" під час поглибленого вивчення українськоїлітератури.


Знайти схожі

5.


    Скоморовська, Наталія (пошуковець; Івано-Франківськ).
    Розвиток критичного мовлення учнів під час вивчення творів Т. Шевченка / Наталія Скоморовська // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 5-7. - Бібліографія : С. 7 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення поезії в школі -- вивчення творчості письменника -- изучение поэзии в школе -- изучение творчества писателя -- критическое мышление -- критичне мислення -- лирика пейзажная -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- пейзажна лірика -- природа в литературе -- природа в літературі -- развитие критического мышления -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- развитие творческих способностей -- розвиток критичного мислення -- розвиток мислення учнів -- розвиток творчих здібностей -- технологии обучения -- технології навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті йдеться про використання технології "Читання та письмо для розвитку критичного мислення" на уроках української літератури під час вивчення творів Шевченка. Технологія дає можливість розвивати критичне та творче мислення, активізувати пізнавал ьну діяльність учнів на уроці. Для аналізу обрано тему природи та пейзажну лірику поета.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (український письменник; поет) \про нього\

Знайти схожі

6.


    Привалова, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший викладач Глухівського національного університету ім. О. Довженка).
    Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроці української літератури / Світлана Привалова // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 14-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: У статті порушується проблема розвитку творчих здібностей учнів старшої школи під час аналізу мови художнього твору.


Знайти схожі

7.


    Скоморовська, Наталія (викладач Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Розвиток творчих здібностей старшокласників за допомогою технології "Читання та письмо для розвитку критичного мислення" / Н. Скоморовська // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 32-35. - Література : С.35 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
критическое мышление -- критичне мислення -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- развитие творческих способностей -- розвиток мислення учнів -- розвиток творчих здібностей -- старшеклассники -- старшокласники -- технологии обучения -- технології навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: Автор пропонує стратегії, що дають змогу ефективно доносити до учнів навчальний матеріал, сприяють розвитку асоціативного творчого мислення.


Знайти схожі

8.


    Романишина, Наталка (кандидат філологічних наук; доцент; Рівне).
    Формування професійно-творчих здібностей студентів як методична проблема / Н. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 45-47. - Література : С.47 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
майбутні словесники -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійні здібності -- профессиональные способности -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- творча діяльність -- творческая деятельность учащихся на уроке -- творческие способности -- украинская литература -- українська література -- учителя украинской литературы -- учителі української літератури -- фантастические рассказы -- фантастична література
Анотація: Автор долучається до розробки методистами науково обгрунтованої системи формування у студента педвузу професійно-творчих здібностей, зокрема умінь створювати текст за законами белетристичного жанру - фантастичного оповідання.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ ім. О. Гончара

Знайти схожі

9.


    Чайка, Олена (аспірантка Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка).
    Розвиток творчої особистості як актуальна проблема методики викладання літератури / О. Чайка // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7-8. - С. 21-23. - Література : С.23 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- продуктивне навчання -- продуктивное обучение -- развитие творческих способностей -- развитие творчества учеников -- розвиток творчих здібностей -- творча діяльність -- творча особистість -- творческая деятельность учащихся на уроке -- творческая личность -- творческие задания -- творчество школьников -- творчі завдання -- творчість -- украинская литература -- українська література
Анотація: Розглянуто основні теоретичні положення та практичні рекомендації сучасної методичної науки з проблеми розвитку творчої особистості.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_7-8\ст.7.pdf

Знайти схожі

10.


    Юдіна, Інна (учитель української мови та літератури; Херсон).
    Шевченкова "Ліліея" і вчительське відчуття літератури / І. Юдіна // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 18-21. - Література : С.21 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- изучение творчества писателей -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- развитие творчества учеников -- розвиток творчих здібностей -- творча діяльність -- творческая деятельность учащихся на уроке -- украинская литература -- українська література
Анотація: Авторка у формі есе подає своє розуміння поезії Тараса Шевченка. Слово поета надихає на спільну творчість учителя і учнів, потребує оновлення змісту і форм навчання на засадах рефлексійно-пізнавальної діяльності.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \о нем\; Лілея \о произв.\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)