Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=сложные дети<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Супрун, Ганна
(науковий співробітник).
Маленькі неслухи : як не прогледіти і не помилитися / Г. Супрун> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 6
. - С. 16-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
88.8
Рубрики:
Дитяча психологія
Детская психология
Кл.слова (ненормовані):
аутизм
--
аутичні діти
--
аутичные
дети
--
соціальна взаємодія
--
социальное взаимодействие
--
складні діти
--
сложные
дети
--
неслухняні діти
--
непослушные
дети
--
некерована поведінка малюка
--
неуправляемое поведение малыша
--
гіперактивність
--
гиперактивность
--
незвична сенсорна чутливість
--
необычная сенсорная чувственность
Анотація:
Публікуються поради різних фахівців щодо виявлення причин неадекватної поведінки дітей та організації ефективної взаємодії з ними, про прояви у дітей розладів аутичного спектра.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_6\6.pdf
Знайти схожі
>
2.
Бондар, Людмила
(кандидат педагогічних наук).
Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 13-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід
--
дифференцированный подход
--
індивідуальний підхід
--
индивидуальный подход
--
індивідуальні особливості
--
индивидуальные особенности
--
молодші школярі
--
младшие школьники
--
початкова освіта
--
начальное образование
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
педагогічні системи
--
педагогические системы
--
педагоги-новатори
--
педагоги-новаторы
--
досвід шкіл
--
опыт школ
--
важкі діти
--
сложные
дети
--
виховання важких дітей
--
воспитание сложных детей
Анотація:
Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань диференційованого підходу до організації навчальної діяльності молодших школярів з погляду їх співзвучності завданням, що постали перед сучасною системою початкової освіти як першорядні. Наголошується на індивідуальному підході до кожного учня.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Павлиська середня школа \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)