Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сложные дети<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Супрун, Ганна (науковий співробітник).
    Маленькі неслухи : як не прогледіти і не помилитися / Г. Супрун // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 16-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія
   Детская психология

Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- аутичні діти -- аутичные дети -- соціальна взаємодія -- социальное взаимодействие -- складні діти -- сложные дети -- неслухняні діти -- непослушные дети -- некерована поведінка малюка -- неуправляемое поведение малыша -- гіперактивність -- гиперактивность -- незвична сенсорна чутливість -- необычная сенсорная чувственность
Анотація: Публікуються поради різних фахівців щодо виявлення причин неадекватної поведінки дітей та організації ефективної взаємодії з ними, про прояви у дітей розладів аутичного спектра.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_6\6.pdf

Знайти схожі

2.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук).
    Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 13-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід -- дифференцированный подход -- індивідуальний підхід -- индивидуальный подход -- індивідуальні особливості -- индивидуальные особенности -- молодші школярі -- младшие школьники -- початкова освіта -- начальное образование -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічні системи -- педагогические системы -- педагоги-новатори -- педагоги-новаторы -- досвід шкіл -- опыт школ -- важкі діти -- сложные дети -- виховання важких дітей -- воспитание сложных детей
Анотація: Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань диференційованого підходу до організації навчальної діяльності молодших школярів з погляду їх співзвучності завданням, що постали перед сучасною системою початкової освіти як першорядні. Наголошується на індивідуальному підході до кожного учня.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Павлиська середня школа \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)