Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=споживацька лояльність<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Бажерна К.В., Марія
(кандидат економічних наук; старший викладач кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ").
Застосування теорії порогових значень при вимірі лояльності споживачів / М. Бажерна К.В.> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. -
№ 1
. - С. 88-93 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.42в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
брендінг
--
воспринимаемая лояльность
--
сприймана
лояльність
--
концептуальные подходы
--
концептуальні підходи
--
поведенческая лояльность
--
поведінкова
лояльність
--
потребительская лояльность
--
споживацька
лояльність
--
теоретические аспекты
--
теоретичні аспекти
--
теория пороговых значений
--
теорія порогових значень
--
типи лояльності
--
типы лояльности
Анотація:
Запропоновано концептуальний підхід до застосування теорії порогових значень у маркетингу на прикладі виміру лояльності споживачів до певного бренда. Такий аналіз проведено в контексті прийняття компанією рішення щодо розширення товарних та/або географічних меж бренда.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
2.
Радославлєвіч, Гордана
(доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
Застосування моделей маркетингу відносин у туризмі / Г. Радославлєвіч, К. Бориславлєвич> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 143-152 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Кл.слова (ненормовані):
директ-маркетинг
--
методология маркетинга туризма
--
методологія маркетингу туризму
--
туристичний маркетинг
--
туристический маркетинг
--
клиенты
--
клієнти
--
контент-анализ
--
контент-аналіз
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
маркетинг отношений
--
маркетинг відносин
--
международный маркетинг
--
міжнародний маркетинг
--
потребительская лояльность
--
споживацька
лояльність
--
потребительское поведение
--
споживча поведінка
--
сервисный маркетинг
--
сервісний маркетинг
--
стратегический маркетинг
--
стратегічний маркетинг
--
сфера услуг
--
сфера послуг
Анотація:
Показано, як за останні 20 років концепція маркетингу відносин стала домінуючою парадигмою у маркетингу, а також об'єктом багатьох маркетингових досліджень. Сьогодні маркетинг відносин використовується у багатьох сферах: сервісному маркетингу, маркетингових дослідженнях, при вивчення поведінки споживачів, у міжнародному та стратегічному маркетингу, а також у директ-маркетингу. Зокрема, застосування маркетингу відносин у секторі послуг призводить до підвищення ступеню задоволенності клієнтів та їх лояльності у довготерміновій перспективі. Виявлено основні фактори впливу маркетингу відносин на сектор туризму, представлено різноманітні підходи до формування відносин між фірмами та клієнтами у туризмі. Контент-аналіз застосовуваних моделей маркетингу відносин обгрунтував позитивний тренд розвитку даного напрямку у маркетингу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Бориславлєвич, Катаріна (асистент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія)
Знайти схожі
>
3.
Казибаєва, Аушан
(студент PhD Казахського економічного університету ім. Т.Рискулова; м.Алмати; Казахстан).
Формування стратегії та довготрокової маркетингової програми управління брендом / А. М. Казибаєва, Т. С. Саткалієва> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 227-233 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290(5КАЗ)в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент
--
методология маркетинга
--
методологія маркетингу
--
долгосрочные маркетинговые программы
--
довгострокові маркетингові програми
--
маркетинговые стратегии
--
маркетингові стратегії
--
потребительская лояльность
--
споживацька
лояльність
--
управления брендом
--
управління брендом
Анотація:
Розглянуто концептуальний підхід до формування стратегії і довгострокової маркетингової програми управління брендом. Визначено сучасний підхід до бренд-менеджменту підприємств Республіки Казахстан. Запропоновано програму управління брендом на основі формування споживацької лояльності.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Саткалієва, Тамара (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту Казахського економічного університету ім. Т.Рискулова; м.Алмати; Казахстан)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)