Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживацькі практики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кузьмук, О. М. (Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки; Луцьк).
    Особливості інституціоналізації споживацької поведінки в українському суспільстві / О. М. Кузьмук // Грані. - 2015. - № 3. - С. 68-71. - Бібліографія : С.71 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- имущественное неравенство -- институционализация -- інституціоналізація -- культурні цінності -- культурные ценности -- майнова нерівність -- общество потребления -- потребительские практики -- потребительское общество -- потребительское поведение -- потребление -- социальное неравенство -- социальный статус -- соціальна нерівність -- соціальний статус -- споживання -- споживацька поведінка -- споживацьке суспільство -- споживацькі практики -- суспільство споживання -- украинское общество -- українське суспільство -- экономическая социология
Анотація: Здійснена спроба дослідження логіки становлення споживацької поведінки індивіда як прояву його індивідуальності та індикатора індивідуальних смаків. Даний аналіз уможливлює пояснення латентних тенденцій розвитку ринку, виявлення специфіки вну трішньогрупової соціальної диференціації. Споживацька поведінка значною мірою орієнтована на одержання задоволення та демонструванням свого соціального статусу. Споживацька поведінка є характерною на всіх етапах розвитку суспільства. В сучасному "спож ивацькому суспільстві" люди намагаються задовольняти свої створені у мріях та підігріті рекламою бажаннях. В сучасному світі через стрімкий розвиток рекламного ринку, планка споживання досить висока.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\12.pdf

Знайти схожі

2.


    Кузьмук, О. М. (Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки; Луцьк).
    Споживацька поведінка як механізм ідентичності / О. М. Кузьмук // Грані. - 2015. - № 4. - С. 12-16. - Бібліографія : С.15-16 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- идентичность -- имущественное неравенство -- ідентичність -- майнова нерівність -- общество потребления -- потребительская культура -- потребительские практики -- потребительское общество -- потребительское поведение -- потребление -- социальное неравенство -- социальный статус -- соціальна нерівність -- соціальний статус -- споживання -- споживацька культура -- споживацька поведінка -- споживацьке суспільство -- споживацькі практики -- суспільство споживання -- украинское общество -- українське суспільство -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- экономическая социология
Анотація: У сучасному українському суспільстві споживання стає атрибутом нерівності, соціальних і культурних практик. Споживацька поведінка є таким типом поведінки, за якої здатність задовольняти певні особисті потреби підміняється їх додатковою соціальною знач ущістю. Особу можна розглядати як носія певних соціальних статусів, що споживає товари та послуги. Актуальним є питання наявності в українському суспільстві проявів сучасної споживацької культури, в рамках якої споживання можна розглядати як соціально -комунікативну функцію, яка має свої якісно-кількісні характеристики та є механізмом конструювання ідентичності особистості.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\2.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)