Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=старша школа-ВНЗ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Редько, Валерій
(кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабраторії навчання іноземних мов; Інститут педагогіки НАПН України).
Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "
старша
школа
-
ВНЗ
" : зацікавлений погляд на проблему / В. Редько, О. Пасічник> // Рідна
школа
: щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 11
. - С. 21-30 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
наступність навчання
--
преемственность обучения
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
рівневе навчання
--
уровневое обучение
--
профільна
школа
--
профильная
школа
--
профільне навчання
--
профильное обучение
--
вища
школа
--
высшая
школа
--
іноземна мова для професійних цілей
--
иностранный язык для профессиональных целей
--
неперервна освіта
--
непрерывное образование
--
іншомовна освіта
--
иноязычное образование
--
шкільна іншомовна освіта
--
школьное иноязычное образование
--
немовні
ВНЗ
--
неязыковые ВУЗы
--
старша
школа
-
ВНЗ
--
старша
я
школа
-ВУЗ
Анотація:
Розглядається актуальна для вітчизняної освіти проблема забезпечення наступності навчання іноземної мови у старшій профільній школі та
ВНЗ
. На підставі аналізу змісту навчальних програм, анкетування студентів та викладачів вказується, що в окремих випадках спостерігається порушення принципу наступності, оскільки доволі часто курси вивчення іноземної мови в загальноосвітній школі та
ВНЗ
функціонують автономно та нескоординовано. З огляду на це визначаються чинники, що порушують наступність іншомовної освіти, та окреслюються шляхи подолання негативних тенденцій розвитку цієї галузі.
Дод.точки доступу:
Пасічник, Олександр (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії навчання іноземних мов; Інститут педагогіи НАПН України)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)